Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk ganske mange forskjellige reaksjoner i dag, noen startet å banne, noen startet å le, mens noen bare sa gratulerer. Flertallet synes jeg var blitt fin på håret, men noen liker ikke rødt..

Skal farge det på nytt i dag/nærmeste fremtid. Ettersom jeg har veldig tykt hår, fikk ikke med alt håret altså.

Ganske mange som spurte om jeg gjorde det for å vise at jeg støttet regjeringen, og det var slik jeg fant ut at det ble rødgrønt.

Håper dere har hatt en fin dag, og at alle de blåe overlever disse fire årene!=)

Lenke til kommentar

Håper ikke renta fyker til været nå, da holder den seg sikkert høy til jeg skal begynne å betale på huslån og billån og studielån. Men får vel ta problemet når det kommer.

Forresten synes jeg at vi skal slutte med alle disse tullefordelingene av mandater, og fordele dem etter totalt antall prosent stemmer et parti får i steden for.

Lenke til kommentar

Syyyykt!

*imponert*

EDIT:

Sjekk den ballkontaken etter 2min og 25, ca. Gul drakt, svarte striper.

Jepp, han legger den død på innsiden av foten I LUFTEN, og dytter den videre. Usannsynlig vanskelig.

Greier sikkert en god del av triksene om jeg får nok forsøk, men å gjøre det i KAMP er helt utelukket.

Lenke til kommentar
Hei alle sammen! Naa har jeg IGC (databehandling :D), og fant nettopp ut at jeg har internett da. Veldig digg. Hvordan gaar det med dere? Fransk er vanskelig!

*kosepaa*

PS: fortsatt ikke noen som vil ha brev? :green:

Hei Herr Brun, lenge siden sist, korleis går det i frankrike? :)

Endret av izoren
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...