Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Glad dette er over, now let the new age begin

Less politics, more other stuff in the thread

Nei, nå skal vi diskutere valgresultatet. :)

Hehe ja det viste eg du.

Eg siterer meg sjøl noen sider tilbake ;)

Latterlig, dere går i mot en med moderator i navnet

One cannot let the get away?

Men altså seriøst, hør på mannen. En gang, før alt dette valg styret var det en underholdende tråd der alle var med, og en kunne faktisk vere her uten å få synet gjennomsyret av sørgelige parti symboler på hver einaste side. Ja nei er godt dette her er snart over. ÅJA! Ja vi skal vel diskutere side opp og side ned om kem som skulla ha stukki av med seieren og kor mange idioter som no befinner seg på stortinget?

Ja skal vi si vi treffes om en 3 ukers tid?

Håper noen skjønne meg, uten å si: JA STIKK TIL /¤(/&¤% UT HERFRA DA

Eg dasser innom ihåp om at det har roet seg, men ser ut til å bli bra lenge til det ja

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Sitter og hører på hip-hop-gutter diskutere. Fy faen de suger. :D

Engelskuttalen deres er ræva, de skjønner ikke en jævla dritt, og er høy på pæra. Noen, gi meg en håndgranat.

G-UNIT! :cool:

@ Mala: skjønner deg godt. Vi har samtlige politikk-tråder her på forumet nå, så hvofor skal vi ta diskusjonen her i SO?

Endret av Ferr
Lenke til kommentar
Sitter å tar morra-røyken min og er fint lite våken og gjett hvem som kommer? Jo...jesusfolk...skal prate om bibelen...fan at jeg ikke var mere våken en det jeg var :(

AHAHA :!: A perfect start on a perfect day :ermm:

EDIT; Eer ut til at alle skal ut på onsdag å drikke seg kanakkas igjen, GRUPPEPRESS! Så då MÅ eg ut da :whistle:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Kjære velgere og forummedlemmer.

- Vi vil nå få en ny og forbedret regjering! Erna blir tvangsflyttet fra kakefatet, Bondevik kan gå tilbake til kirken sin.

- Hjertet ligger til venstre, blindtarmen til høyre. Endelig er blindtarmen fjernet!

Takk til alle som stemte på et rødgrønt flertall. Dere som stemte på FrP har jeg ingenting til overs for.

Ulike mennesker - like muligheter!

:wee:

Word! :wee:

Lenke til kommentar
Sitter å tar morra-røyken min og er fint lite våken og gjett hvem som kommer? Jo...jesusfolk...skal prate om bibelen...fan at jeg ikke var mere våken en det jeg var :(

Det er da du skal komme naken i døra, og når de serveren en standardglose ala. "Har du funnet Gud?". Tar du dem i armen og lurer på om de ikke vil hjelpe deg og lete :tease:

Lenke til kommentar
Kjære velgere og forummedlemmer.

- Vi vil nå få en ny og forbedret regjering! Erna blir tvangsflyttet fra kakefatet, Bondevik kan gå tilbake til kirken sin.

- Hjertet ligger til venstre, blindtarmen til høyre. Endelig er blindtarmen fjernet!

Takk til alle som stemte på et rødgrønt flertall. Dere som stemte på FrP har jeg ingenting til overs for.

Ulike mennesker - like muligheter!

:wee:

:lol:

endelig ny regjering! :w00t:

Senterpartiet = Grønt? Ja, jo. det må det være-

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...