Fredrik Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Sitter og hører på hip-hop-gutter diskutere. Fy faen de suger. Engelskuttalen deres er ræva, de skjønner ikke en jævla dritt, og er høy på pæra. Noen, gi meg en håndgranat. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 endelig ny regjering! Helt ENIG! etc. Det var på tide. Hvor mye vant de? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Har friminutt til 5 over 1 nå :\ its boring. kan vel nesten gå hjem Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Glad dette er over, now let the new age begin Less politics, more other stuff in the thread Nei, nå skal vi diskutere valgresultatet. Hehe ja det viste eg du. Eg siterer meg sjøl noen sider tilbake Latterlig, dere går i mot en med moderator i navnet One cannot let the get away? Men altså seriøst, hør på mannen. En gang, før alt dette valg styret var det en underholdende tråd der alle var med, og en kunne faktisk vere her uten å få synet gjennomsyret av sørgelige parti symboler på hver einaste side. Ja nei er godt dette her er snart over. ÅJA! Ja vi skal vel diskutere side opp og side ned om kem som skulla ha stukki av med seieren og kor mange idioter som no befinner seg på stortinget? Ja skal vi si vi treffes om en 3 ukers tid? Håper noen skjønne meg, uten å si: JA STIKK TIL /¤(/&¤% UT HERFRA DA Eg dasser innom ihåp om at det har roet seg, men ser ut til å bli bra lenge til det ja Endret 13. september 2005 av Mala Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Sitter og hører på hip-hop-gutter diskutere. Fy faen de suger. Engelskuttalen deres er ræva, de skjønner ikke en jævla dritt, og er høy på pæra. Noen, gi meg en håndgranat. G-UNIT! @ Mala: skjønner deg godt. Vi har samtlige politikk-tråder her på forumet nå, så hvofor skal vi ta diskusjonen her i SO? Endret 13. september 2005 av Ferr Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Sitter å tar morra-røyken min og er fint lite våken og gjett hvem som kommer? Jo...jesusfolk...skal prate om bibelen...fan at jeg ikke var mere våken en det jeg var Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 (endret) G-g-g-uNOT Ville ikke giddi å åpna for dem en gang B|Real Endret 13. september 2005 av Gohan Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Sitter å tar morra-røyken min og er fint lite våken og gjett hvem som kommer? Jo...jesusfolk...skal prate om bibelen...fan at jeg ikke var mere våken en det jeg var AHAHA :!: A perfect start on a perfect day EDIT; Eer ut til at alle skal ut på onsdag å drikke seg kanakkas igjen, GRUPPEPRESS! Så då MÅ eg ut da Endret 13. september 2005 av Mala Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Sitter å tar morra-røyken min og er fint lite våken og gjett hvem som kommer? Jo...jesusfolk...skal prate om bibelen...fan at jeg ikke var mere våken en det jeg var I'm heathen, and proud of it! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 G-g-g-uNOT Ville ikke giddi å åpna for dem en gang B|Real Jeg satt ute ffs...var intet å gjøre..skjønte ikke hva det var før de var sånn helt i tryne...jeg er ikke våken om morgenen... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 G-g-g-uNOT Ville ikke giddi å åpna for dem en gang B|Real Jeg satt ute ffs...var intet å gjøre..skjønte ikke hva det var før de var sånn helt i tryne...jeg er ikke våken om morgenen... Du kunne ha springet inn og låst døra. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 ]Jeg satt ute ffs...var intet å gjøre..skjønte ikke hva det var før de var sånn helt i tryne...jeg er ikke våken om morgenen... Du kunne ha springet inn og låst døra. Jeg sier jo, jeg trenger 15 min på og bli våken om morgenen jo! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 ]Jeg satt ute ffs...var intet å gjøre..skjønte ikke hva det var før de var sånn helt i tryne...jeg er ikke våken om morgenen... Du kunne ha springet inn og låst døra. Jeg sier jo, jeg trenger 15 min på og bli våken om morgenen jo! Hahaha :!: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 jeg trenger 2 time på å våkne. ihvertfall når jeg står opp 7. sov i timen et par ganger i stad Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Kjære velgere og forummedlemmer. - Vi vil nå få en ny og forbedret regjering! Erna blir tvangsflyttet fra kakefatet, Bondevik kan gå tilbake til kirken sin. - Hjertet ligger til venstre, blindtarmen til høyre. Endelig er blindtarmen fjernet! Takk til alle som stemte på et rødgrønt flertall. Dere som stemte på FrP har jeg ingenting til overs for. Ulike mennesker - like muligheter! Word! Lenke til kommentar
am3k Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Sitter å tar morra-røyken min og er fint lite våken og gjett hvem som kommer? Jo...jesusfolk...skal prate om bibelen...fan at jeg ikke var mere våken en det jeg var Det er da du skal komme naken i døra, og når de serveren en standardglose ala. "Har du funnet Gud?". Tar du dem i armen og lurer på om de ikke vil hjelpe deg og lete Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 En time igjen! WOOOT! Skal jeg ta bussen til søsteren min og bli med for å hente niesen min i barnehagen? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Så er det ut for å løpe orientering.... =7/ Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 En time igjen! WOOOT! Skal jeg ta bussen til søsteren min og bli med for å hente niesen min i barnehagen? hell no! dra hjem å runk. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Kjære velgere og forummedlemmer. - Vi vil nå få en ny og forbedret regjering! Erna blir tvangsflyttet fra kakefatet, Bondevik kan gå tilbake til kirken sin. - Hjertet ligger til venstre, blindtarmen til høyre. Endelig er blindtarmen fjernet! Takk til alle som stemte på et rødgrønt flertall. Dere som stemte på FrP har jeg ingenting til overs for. Ulike mennesker - like muligheter! endelig ny regjering! Senterpartiet = Grønt? Ja, jo. det må det være- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg