Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere har ikke fulgt borgerplikten. Sofasittere er den største trusselen for demokratiet.

Synes det er nok å dra til militæret, så stemme kan noen andre gjøre(men hadde jeg stemt, ville jeg valgt den med pølse og tomat på :whistle: ).

Dere har ikke fulgt borgerplikten. Sofasittere er den største trusselen for demokratiet.

demokrati ?...

Vi kan sikkert velge hvem av de idiotene som skal styre landet vårt, men vi kan ikke kontrollere hva de gjør...

Nok om det, hvis det viser seg at det var en stemme som avgjorde det, så kan jeg heller stemme på samepartiet, og skape full forvirring rundt om i landet.

Lenke til kommentar
Synes ikke Norge er så demokratisk jeg. Når Kjell Magne blir statsminister med så få stemmer er det noe pussig. Jeje...

Uansett hvor mye eller lite demokratisk Norge er, så blir ikke situasjonen bedre av at over 15% av de som har stemmerett ikke stemmer.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Synes ikke Norge er så demokratisk jeg. Når Kjell Magne blir statsminister med så få stemmer er det noe pussig. Jeje...

Uansett hvor mye eller lite demokratisk Norge er, så blir ikke situasjonen bedre av at over 15% av befolkningen ikke stemmer.

Kun 15% av befolkningen som ikke stemmer? Har barn stemmerett? ^^

Lenke til kommentar
Kjære velgere og forummedlemmer.

- Vi vil nå få en ny og forbedret regjering! Erna blir tvangsflyttet fra kakefatet, Bondevik kan gå tilbake til kirken sin.

- Hjertet ligger til venstre, blindtarmen til høyre. Endelig er blindtarmen fjernet!

Takk til alle som stemte på et rødgrønt flertall. Dere som stemte på FrP har jeg ingenting til overs for.

Ulike mennesker - like muligheter!

:wee:

:lol:

endelig ny regjering! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...