Fredrik Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg må lære meg å lese skikkelig. Bussen jeg planla å ta har ikke eksistert. Jaja, kom bare 5 minutter for sent. Nå skriver vi novelle. ^^ Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Dere har ikke fulgt borgerplikten. Sofasittere er den største trusselen for demokratiet. Synes det er nok å dra til militæret, så stemme kan noen andre gjøre(men hadde jeg stemt, ville jeg valgt den med pølse og tomat på ). Dere har ikke fulgt borgerplikten. Sofasittere er den største trusselen for demokratiet. demokrati ?... Vi kan sikkert velge hvem av de idiotene som skal styre landet vårt, men vi kan ikke kontrollere hva de gjør... Nok om det, hvis det viser seg at det var en stemme som avgjorde det, så kan jeg heller stemme på samepartiet, og skape full forvirring rundt om i landet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Synes ikke Norge er så demokratisk jeg. Når Kjell Magne blir statsminister med så få stemmer er det noe pussig. Jeje... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Synes ikke Norge er så demokratisk jeg. Når Kjell Magne blir statsminister med så få stemmer er det noe pussig. Jeje... Uansett hvor mye eller lite demokratisk Norge er, så blir ikke situasjonen bedre av at over 15% av de som har stemmerett ikke stemmer. Endret 13. september 2005 av @kd Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Glad dette er over, now let the new age begin Less politics, more other stuff in the thread Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Synes ikke Norge er så demokratisk jeg. Når Kjell Magne blir statsminister med så få stemmer er det noe pussig. Jeje... Uansett hvor mye eller lite demokratisk Norge er, så blir ikke situasjonen bedre av at over 15% av befolkningen ikke stemmer. Kun 15% av befolkningen som ikke stemmer? Har barn stemmerett? ^^ Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Glad dette er over, now let the new age begin Less politics, more other stuff in the thread Nei, nå skal vi diskutere valgresultatet. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Kun 15% av befolkningen som ikke stemmer? Har barn stemmerett? ^^ Av de som har stemmerett da vet du. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Nå har jeg hørt det og. En med dysleksi og kronisk dumhet i klassen ba læreren om å få tilbake arket han leverte med novelle, han fant en liten feil. NO SHIT? ^^ Byttet ut en bokstav, skulle vært e der det var d. Sløsing med toner. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Bare jeg som ikke forstod det? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Han skriver som en gris og vil gjerne levere en ny versjon, der han har brukt rett bokstav ett sted. Det er ikke en begynnelse å fikse den feilen engang. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Takk til alle som stemte på et rødgrønt flertall. Dere som stemte på FrP har jeg ingenting til overs for. Skyt meg. Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Glad dette er over, now let the new age begin Less politics, more other stuff in the thread Yeah! Lag en egen tråd for dette pjattet. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Takk til alle som stemte på et rødgrønt flertall. Dere som stemte på FrP har jeg ingenting til overs for. Skyt meg. *poff* Men det kan bli artig å se hva fremtiden bringer nå Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Takk til alle som stemte på et rødgrønt flertall. Dere som stemte på FrP har jeg ingenting til overs for. Skyt meg. *ta frem rifla og lade den* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Bare vent, snart kommer politikerene på døra og skal ha pengene deres slik at alle får like mye. *Fly vekk* Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 YESSSSSSSSSS! Ny varmtvannstank! Jeg inviterer til fellesdusj @ my place! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Kjære velgere og forummedlemmer. - Vi vil nå få en ny og forbedret regjering! Erna blir tvangsflyttet fra kakefatet, Bondevik kan gå tilbake til kirken sin. - Hjertet ligger til venstre, blindtarmen til høyre. Endelig er blindtarmen fjernet! Takk til alle som stemte på et rødgrønt flertall. Dere som stemte på FrP har jeg ingenting til overs for. Ulike mennesker - like muligheter! endelig ny regjering! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg