Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wee, var på truckførerkurs idag. :fun: Kjørte på fire mennesker, ødela en bil og drepte en hund. To av menneskene er fortsatt på sykehus, men det var gøy så lenge det varte!! (Helt til purken kom og denga løs på meg) :ermm:

Har du sett Staplerfahrer Klaus? :wee:

--

@kd: Eksamen i 9. klasse? Hva slags skole går du på?

Lenke til kommentar
Jeg har vel noen poster bakover som perhaps ikke er HELT på kanten av regelverket ja, men har aldri blitt hakket på det av moderatorer :shrug:
Tro om du hadde vært moderator og sett en skrive som du har gjort(Leeenge siden). Hva hadde skjedd da? ;)

Tør jeg ikke tenke på ;)

*lese noen gamle innlegg av B|Real* *bli sjokkert :dontgetit: *

Har jeg vært sånn her mon tro?

Jeg skrev om (på engelsktentamen) en gutt som het Mats,

oppgaven var at man skulle tenke seg at en valgfri person flytta til et engelsktalende land og at den personen skrev en dagbok om det. (går i niende.)

Skrev over halvannen side om det. Syns det var nok.

Men nå finnes det faktisk en skolekategori :roll: (ikke at jeg holder meg der, men hadde du laget en tråd: "Hva skrev du om TSP?" hadde jeg nok gledelig kikket innom :wee: .

@kd går i 10ende....

@ @kd: Hva mener du med lusen??!

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Må folk få ting inn med teskje her, selvfølgelig så jeg den smileyen og forsto den!

Det var faktisk ment ironisk/sarkastisk noe jeg trodde folk skjønte uten " :p " ....

Følte det ble for mange smileys så jeg droppa'n.

Selvfølgelig går ikke jeg frem med et personangrep på den måten, jeg hadde gjort det på en langt mer sofistikert måte en det, med en saklig grunn og argumenter!

Trodde folk her kjente meg såpass :hrm: .

TSP :grin:

Lenke til kommentar
Må folk få ting inn med teskje her, selvfølgelig så jeg den smileyen og forsto den!

Det var faktisk ment ironisk/sarkastisk noe jeg trodde folk skjønte uten " :p " ....

Følte det ble for mange smileys så jeg droppa'n.

Selvfølgelig går ikke jeg frem med et personangrep på den måten, jeg hadde gjort det på en langt mer sofistikert måte en det, med en saklig grunn og argumenter!

Trodde folk her kjente meg såpass :hrm: .

TSP :grin:

Du må ikke tro, du må vite :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...