Dahl Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Nei, har ikke sett den reklamen. Jeg som trodde at jeg har sett alle reklamer... Huff. Endret 25. mai 2005 av @kd Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 har du ikke sett den reklamen? :!: :!: Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Nei, har ikke sett den reklamen. Jeg som trodde at jeg har sett alle reklamer... Huff. Burde du, den er egentlig ganske genial når jeg tenker over det. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Burde du, den er egentlig ganske genial når jeg tenker over det. Jepp Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 HalTan-vennen, alle de skolene jeg har bodd ved og kjenner folk som ahr gått på ... Og hvilket representativt utvalg DET er. Lewl. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Wee, var på truckførerkurs idag. Kjørte på fire mennesker, ødela en bil og drepte en hund. To av menneskene er fortsatt på sykehus, men det var gøy så lenge det varte!! (Helt til purken kom og denga løs på meg) Har du sett Staplerfahrer Klaus? -- @kd: Eksamen i 9. klasse? Hva slags skole går du på? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Har du sett Staplerfahrer Klaus? Den er så tøff! Ler bare av navnet. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 @kd: Eksamen i 9. klasse? Hva slags skole går du på? Og når har jeg sagt at jeg er en lusen niendeklasse-elev? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Jeg har vel noen poster bakover som perhaps ikke er HELT på kanten av regelverket ja, men har aldri blitt hakket på det av moderatorer Tro om du hadde vært moderator og sett en skrive som du har gjort(Leeenge siden). Hva hadde skjedd da? Tør jeg ikke tenke på *lese noen gamle innlegg av B|Real* *bli sjokkert * Har jeg vært sånn her mon tro? Jeg skrev om (på engelsktentamen) en gutt som het Mats, oppgaven var at man skulle tenke seg at en valgfri person flytta til et engelsktalende land og at den personen skrev en dagbok om det. (går i niende.) Skrev over halvannen side om det. Syns det var nok. Men nå finnes det faktisk en skolekategori (ikke at jeg holder meg der, men hadde du laget en tråd: "Hva skrev du om TSP?" hadde jeg nok gledelig kikket innom . @kd går i 10ende.... @ @kd: Hva mener du med lusen??! Endret 25. mai 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 @kd: Eksamen i 9. klasse? Hva slags skole går du på? Og når har jeg sagt at jeg er en lusen niendeklasse-elev? Øy! Ikke mobb niendeklassinger. Hadde eksamen i dag. Norsk. Gikk egentlig gasnke greit. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 @ @kd: Hva mener du med lusen??! Ser du -smilien til slutt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Ser ut som at det blir StarWars i kveld meg familen. Blir vel grei skuring vi jeg tro. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Må folk få ting inn med teskje her, selvfølgelig så jeg den smileyen og forsto den! Det var faktisk ment ironisk/sarkastisk noe jeg trodde folk skjønte uten " " .... Følte det ble for mange smileys så jeg droppa'n. Selvfølgelig går ikke jeg frem med et personangrep på den måten, jeg hadde gjort det på en langt mer sofistikert måte en det, med en saklig grunn og argumenter! Trodde folk her kjente meg såpass . TSP Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Må folk få ting inn med teskje her, selvfølgelig så jeg den smileyen og forsto den!Det var faktisk ment ironisk/sarkastisk noe jeg trodde folk skjønte uten " " .... Følte det ble for mange smileys så jeg droppa'n. Selvfølgelig går ikke jeg frem med et personangrep på den måten, jeg hadde gjort det på en langt mer sofistikert måte en det, med en saklig grunn og argumenter! Trodde folk her kjente meg såpass . TSP Du må ikke tro, du må vite Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 arrgh.. har ikke noe særlig lekser fortiden.. dagene blir så mye lengre Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Vi hadde koperstest idag vi :s løp 2,6 km på 12 minuter, elelr det var mer rolig jogging for min del. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Noen andre som driver på med muntlig? Kjeder meg så det holder. Jeg er absolutt ikke personen til å sitte å skrive og lese lenge.... Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 ja vi holde rpå med muntlig, kjeder livet av meg på skolen nå. vi gjør akuratt det samme i alle fag. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Vi trodde vi kunne slappe litt av etter skriftlig eksamen... Jeg hadde tre framføringer og en prøve idag Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Nei, har ikke sett den reklamen. Jeg som trodde at jeg har sett alle reklamer... Huff. Du følger dårlig med. Tror jeg stikker ut og gjør noe fornuftig siden det er sol og fint vær ute. C YA L8ER! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg