Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Latterlig, dere går i mot en med moderator i navnet :thumbup:

One cannot let the get away?

Men altså seriøst, hør på mannen. En gang, før alt dette valg styret var det en underholdende tråd der alle var med, og en kunne faktisk vere her uten å få synet gjennomsyret av sørgelige parti symboler på hver einaste side. Ja nei er godt dette her er snart over. ÅJA! Ja vi skal vel diskutere side opp og side ned om kem som skulla ha stukki av med seieren og kor mange idioter som no befinner seg på stortinget?

Ja skal vi si vi treffes om en 3 ukers tid?

Håper noen skjønne meg, uten å si: JA STIKK TIL /¤(/&¤% UT HERFRA DA :whistle:

Eg dasser innom ihåp om at det har roet seg, men ser ut til å bli bra lenge til det ja :ermm:

Lenke til kommentar
Kan noen komme med et objektivt sammendrag av valget, og hva det betyr i praksis..? :p

Det er kjempe-spennende-gøy :D

Helt kaos. Når man ser Jens går fra Youngstorget til Stortinget og 50-100 journalister løper rundt/etter. Hihi

Jeg sitter å "planlegger" hvordan en god valgsending burde være, jeg synes TV-kanalene gjør litt for lite ut av studiobiten. NRK sitt studio er fint, men kjedelig innhold. De burde ha noe ala det de hadde på "partitesten". Og med et eget ekspertpanel i hjørne. Hvor de satt med 1000 skjermer og "studerte". :cool:

To freshe programledere.

TV2 har gjort bra med egen kran på Folkets hus. Blir litt mer spennende da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...