LarsP Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg gruer meg til skolen i morgen. Kommer til å høre på skravlinga til de rød-grønne gjennom hele forelesningen. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg gruer meg til skolen i morgen. Kommer til å høre på skravlinga til de rød-grønne gjennom hele forelesningen. Hahaha. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Latterlig, dere går i mot en med moderator i navnet One cannot let the get away? Men altså seriøst, hør på mannen. En gang, før alt dette valg styret var det en underholdende tråd der alle var med, og en kunne faktisk vere her uten å få synet gjennomsyret av sørgelige parti symboler på hver einaste side. Ja nei er godt dette her er snart over. ÅJA! Ja vi skal vel diskutere side opp og side ned om kem som skulla ha stukki av med seieren og kor mange idioter som no befinner seg på stortinget? Ja skal vi si vi treffes om en 3 ukers tid? Håper noen skjønne meg, uten å si: JA STIKK TIL /¤(/&¤% UT HERFRA DA Eg dasser innom ihåp om at det har roet seg, men ser ut til å bli bra lenge til det ja Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Holy fuck, MediaTemple er nede! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Chartre to, jeg skal smelle i stortinget... Haha, to dager og fire år etter terrorangrepet i NY... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg gruer meg til skolen i morgen. Kommer til å høre på skravlinga til de rød-grønne gjennom hele forelesningen. Eg føler med deg mann, bare eg slipper å høre ordet politikk i morra så er eg godt fornøyd Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg gruer meg til skolen i morgen. Kommer til å høre på skravlinga til de rød-grønne gjennom hele forelesningen. Hahaha. Jupp, kommer til å sitte sammen med to ungdomspolitikere, henholdsvis fra AP og SP. Huff. :---\\\ Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jupp, kommer til å sitte sammen med to ungdomspolitikere, henholdsvis fra AP og SP. Huff. :---\\\ Da sier du bare at du og resten av commie-gjengen din skal styrte regneringen på kvelden i et nøye plalangt statskupp. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 http://www.vg.no/bilder/edrum/1126555516177_239.jpgGamle griser. Lite kinky, 'a! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Kan noen komme med et objektivt sammendrag av valget, og hva det betyr i praksis..? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Sykt haddis. OT-baren ( 1761 ) omg i need a life. Oh my god. jeg trenger et liv OT-baren 3850 innlegg i dette forumet Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Kan noen komme med et objektivt sammendrag av valget, og hva det betyr i praksis..? Det er kjempe-spennende-gøy Helt kaos. Når man ser Jens går fra Youngstorget til Stortinget og 50-100 journalister løper rundt/etter. Hihi Jeg sitter å "planlegger" hvordan en god valgsending burde være, jeg synes TV-kanalene gjør litt for lite ut av studiobiten. NRK sitt studio er fint, men kjedelig innhold. De burde ha noe ala det de hadde på "partitesten". Og med et eget ekspertpanel i hjørne. Hvor de satt med 1000 skjermer og "studerte". To freshe programledere. TV2 har gjort bra med egen kran på Folkets hus. Blir litt mer spennende da. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Hmm, fikk vi noe bilde av Tonio med rødt hår? Endret 12. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg er klar for å rømme. Forhåndsgodkjennelse av studieinspektøren første time i morgen, rådgiveren i andre. Så det er bare å færa. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Rpp. Ah, sjekka bare siste side.. Dæven, husmaling! Hva skal en stakkars tenåring gjøre nå på natta (Nei, ikke runking)? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Vi kjører ut av landet med volvoen min! Det er en Renualt! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Natta folkens! Vi får arrangere storrømming imorgen! Keep me updated Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Snakk om å rømme fra raddisene? Isåfall er jeg med! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 xxx says: du ej e litt rædde xxx says: d e en so påstår han he fått msnen min på en vegg på ei ferge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg