Fredrik Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Kan noen sprenge Dagfinn Høybråten i lufta sammen med resten av valgvaken til KrF? Blabla, fattige i verden, og kanskje litt til Norge... (Til Politiets Sikkerhetstjeneste om dere leser: Jeg bare kødda) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Kan noen sprenge Dagfinn Høybråten i lufta sammen med resten av valgvaken til KrF? Blabla, fattige i verden, og kanskje litt til Norge... (Til Politiets Sikkerhetstjeneste om dere leser: Jeg bare kødda) Kan ikke KrF støtte enn Frp_Høyre-regjering, eller ihvertfall kaste bondevik? Hagenm gir seg ikke før Bondevik er ute... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Skjønner jeg godt. Makan til drittparti. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Høyre gjør et altfor dårlig valg til at de kan ta FrP inn i varmen. De vil ikke bli dominert av Hagen & co. Det blir nok rød/grønt... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Vi har en politikk-kategori... Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Kan noen sprenge Dagfinn Høybråten i lufta sammen med resten av valgvaken til KrF? Blabla, fattige i verden, og kanskje litt til Norge... (Til Politiets Sikkerhetstjeneste om dere leser: Jeg bare kødda) Hmm hva med denne; Lille kurder i ørkenen gikk Lille kurder bombe fikk Lille kurder falt Bomben smalt Liten kurder overalt ? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Ikke for å få suport men, er så lite å oprette egen tråd om Har noen en adresse med et godt eksempel på bruk av frames? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 danielsn: Det finnes ikke. Utdatert teknologi. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 danielsn: Det finnes ikke. Utdatert teknologi. Jeg veit, men trenger det av like vell. Ellers så må jeg lage det selv, og det gidder jeg vell egentlig ikke å bruke tid på nå Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Jeg tapte På easy... *Prøve igjen* Vanskelig altså! Tror jeg må bytte taktikk. Computern kommer med 50 folk jo! På easy Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Vi har en politikk-kategori... OK. Så akkurat Bondevik talte. Klarer ikke oppsynet hans. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Vi har en politikk-kategori... Vi skulle hatt en sutre kategori ;-/ Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Men jeg fere i seng, med polyester dyne og pute... Har hatt dc++ på noen timer nå... har noe jeg skal "titte" på i kveld Lenke til kommentar
royale Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 OBS! Til alle dere som leser postene mine har blitt postet i den siste halvtimen, jeg er trøtt, ok? Im rick james, bitch! *legge seg* God natt folks..., Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Vi har en politikk-kategori... Vi skulle hatt en sutre kategori ;-/ Vi har en deppetråd i stede for. Men det å ta politikk-debatter her er bare tøv. Er lei av politikk. Later som om jeg intreserer meg, men egentlig er det samme for meg hvem som vinner. jfkdlguyjgtk. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Vi har en politikk-kategori... Vi skulle hatt en sutre kategori ;-/ Vi har en deppetråd i stede for. Men det å ta politikk-debatter her er bare tøv. Er lei av politikk. Later som om jeg intreserer meg, men egentlig er det samme for meg hvem som vinner. Hvorfor leser du her da? jfkdlguyjgtk. Enig. Endret 12. september 2005 av Joakim. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Vi har en deppetråd i stede for. Men det å ta politikk-debatter her er bare tøv. Er lei av politikk. Later som om jeg intreserer meg, men egentlig er det samme for meg hvem som vinner. jfkdlguyjgtk. Dette er en tråd for daglige hendelser, interesser og slikt. En generell chattetråd. Politikk er aktuelt, og interesserer mange. So, whiners, SHUT THE HELL UP! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Vi har en politikk-kategori... Æ ja det har vert litt mye pjatt om akkurat det der de siste dagene Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 So, whiners, SHUT THE HELL UP! You go girl! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 STFU selv fredrik.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg