Demonfudge Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Wee, var på truckførerkurs idag. Kjørte på fire mennesker, ødela en bil og drepte en hund. To av menneskene er fortsatt på sykehus, men det var gøy så lenge det varte!! (Helt til purken kom og denga løs på meg) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 *Snahppi* Har noen glemt og logga av? Tror det.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 *Snahppi* Har noen glemt og logga av? Tror det.. Nope.. Jeg kjeder meg og ville bare se hvordan reaksjonene ble. Men jeg var på das truckfuhrerkurs idag da. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Men jeg var på das truckfuhrerkurs idag da. mne sånn seriøst, hvordan gikk det, da? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Joda, gikk greit. Kan kjøre truck opp til 10 tonn nå. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Joda, gikk greit. Kan kjøre truck opp til 10 tonn nå. kult. det vil jeg også kunne Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Grattis Volcov. Jeg tråkka over noe grunsomt på skolen i dag. Fortsatt dritvondt i foten! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) EDIT: Ikke viktig. Endret 9. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Wee, var på truckførerkurs idag. Kjørte på fire mennesker, ødela en bil og drepte en hund. To av menneskene er fortsatt på sykehus, men det var gøy så lenge det varte!! (Helt til purken kom og denga løs på meg) Håper du tuller. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Thea er snublefot. Fikk vite hva jeg kom opp i på prøvemuntlig i dag da, og det var engelsk! *glad* Nå kan jeg kanskje få en sekser i steden for en femmer. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Wee, var på truckførerkurs idag. Kjørte på fire mennesker, ødela en bil og drepte en hund. To av menneskene er fortsatt på sykehus, men det var gøy så lenge det varte!! (Helt til purken kom og denga løs på meg) Håper du tuller. Ja, selvfølgelig gjorde han det. Han kjørte jo også over en katt... Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Fikk vite hva jeg kom opp i på prøvemuntlig i dag da, og det var engelsk! *glad* Nå kan jeg kanskje få en sekser i steden for en femmer. Jeg og Hanne:) kom opp i engelsk muntlig sammen. Fikk 6 Ganske enkelt egentlig, hvis du forbereder deg godt Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg tråkka over noe grunsomt på skolen i dag. Fortsatt dritvondt i foten! "jeg tråkka over å vrikka fotn" "jaja, da får vi få deg til folks da" Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg tråkka over noe grunsomt på skolen i dag. Fortsatt dritvondt i foten! "jeg tråkka over å vrikka fotn" "jaja, da får vi få deg til folks da" Hæ? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Gratulerer til dere begge! Et år siden da Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Gratulerer til dere begge! Et år siden da Hehe. Kom opp i samfunnsfag i fjor, da fikk jeg 6. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg tråkka over noe grunsomt på skolen i dag. Fortsatt dritvondt i foten! "jeg tråkka over å vrikka fotn" "jaja, da får vi få deg til folks da" Hæ? har du ikke sett den reklamen? :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Wee, var på truckførerkurs idag. Kjørte på fire mennesker, ødela en bil og drepte en hund. To av menneskene er fortsatt på sykehus, men det var gøy så lenge det varte!! (Helt til purken kom og denga løs på meg) Håper du tuller. Ja, selvfølgelig gjorde han det. Han kjørte jo også over en katt... :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg