Shikaru Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Sitter å hører på Bloodhound Gang for øyeblikket. spiste en grandiosa taco i stad. Kommer jo ann på hvor du kjøper det gjør det ikke JoachimR? Du må huske på at her skal man ha gull-kopper man skal drikke av :!: Må være billig om man får en gullkopp med kaffe i til 25 kr Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Sitter å hører på Bloodhound Gang for øyeblikket. spiste en grandiosa taco i stad. Kommer jo ann på hvor du kjøper det gjør det ikke JoachimR? Du må huske på at her skal man ha gull-kopper man skal drikke av Er bare farmor som har gullkopper. Vet ikke om noen andre som har det engang. Dessuten er ikke de gullkoppene noe gode å drikke av. Lenke til kommentar
2ern Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Vil dere si at det "macho" å drikke/like kaffe, mens det er mer "femi" å drikke/like te? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Hah! Drikkere dere kaffe til under 30,- pr. dl. Stakkars! Erik-Tor, te eier kaffe lett anytime, så nei. Endret 12. september 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Kommer jo helt ann på. om jeg er veldig forkjøla er det godt med noe varmt å drikke. Da går jeg til te. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Vil dere si at det "macho" å drikke/like kaffe, mens det er mer "femi" å drikke/like te? Drikker begge deler. Etter to kopper kaffe på tre timer, tar jeg kanskje te i stedet. Hvis det er mulig å få ordentlig te da seff. Lenke til kommentar
2ern Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Erik-Tor, te eier kaffe lett anytime, så nei. Det sier jeg også, men erfaringene mine fra diverse sammenkomster er at de "barske" mannfolka drikker svart kaffe, mens damene sitter med en liten tekopp. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Hva er ordentlig te for deg JoachimR? brygget fra kina ellerno? *vente på svar* Endret 12. september 2005 av Gohan Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Kaffe har blitt en nødvendighet på jobben. Er skammelig, men jeg merker at arbeidsdagen blir rett og slepp pyton hvis jeg ikke har kaffe om dagen Lenke til kommentar
2ern Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Jeg personlig har en forkjærlighet for "Forest Fruit" Edit: Kaffe gir deg gule tenner Endret 12. september 2005 av Erik-Tor Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Kommer jo helt ann på. om jeg er veldig forkjøla er det godt med noe varmt å drikke. Da går jeg til te. nå som du begynte å snakke om det fikk jeg helt sinnsykt lyst på te. brb *koke opp vann* Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg personlig har en forkjærlighet for "Forest Fruit" Forest Fruit er veldig god den Tror det er en som heter Blackberry eller noe sånt og, den er også veldig god. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Husker vi hadde sånn vi skulle selge te for klassen ellerno. fikk et par sånne "teposer" ting. kjøpte de sjøl. smakte ganske godt. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 nå som du begynte å snakke om det fikk jeg helt sinnsykt lyst på te. brb *koke opp vann* Jeg har faktisk drukket te i dag. Jeg var hos mormor i stad, og da fikk jeg brødskiver og te! Drakk sånn mango-te eller noe lignende. Ellers pleier jeg å drikke sitron-te Det var meget godt! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hva er ordentlig te for deg JoachimR? brygget fra kina ellerno? *vente på svar* Te fra te-butikk i løsvekt. Husteen vår heter "blue Hawaii", den er god. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Finnes det te-butikker? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Men, Fredrik er Fredrik..... Whaaaaa? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Finnes det te-butikker? LOL! Lenke til kommentar
2ern Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Finnes det te-butikker? Det er få av de, men mitt inntrykk er at de fleste byer, små og store, har det. I Moss heter den "Moss Kaffe og The" Endret 12. september 2005 av Erik-Tor Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Finnes det te-butikker? LOL! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg