Acrid Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Pappan min eier tre papirfabrikker. Jeg driter papirmasse. Ja, jeg spiser en del cellulose faktisk... Huset mitt er LAGD av papir det, slå den. Huset ditt er lagd av bæsjen min. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Ark er ingen stor ting, Ark er ingen stor ting, Ark er ingen stor ting, Ark er ingen stor ting, Ark er ingen stor ting, Ark er ingen stor ting, Ark er ingen stor ting, Ark er ingen stor ting, Ark er ingen stor ting, Ark er ingen stor ting, Ark er ingen stor ting, Ark er ingen stor ting. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Faen jeg klarte å sparke foten inni et eller annet på skolen i dag. er skikkelig håven Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Pappan min eier tre papirfabrikker. Jeg driter papirmasse. Ja, jeg spiser en del cellulose faktisk... Huset mitt er LAGD av papir det, slå den. Huset ditt er lagd av bæsjen min. way to go Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Gud ass, gi dere. Hva slags hybelmiddag er det? Baguetten min alene i dag kostet 39... Og det var lunch. Riktignok skulker jeg middagen, men likevel... Du får meg ikke til å tro at det er mye penger... grandiosa + 1.5 l brus mange som blir gla om de får bare det på julaften Sist jeg sjekket kostet grandiosa 39. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 39 nei? en grandis koster 29 på rimi her. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Ark er ingen stor ting, Ark er ingen stor ting, Ark er ingen stor ting, Ark er ingen stor ting, Ark er ingen stor ting, Ark er ingen stor ting. Signaturen min er heller ingen stor ting. Signaturen min er heller ingen stor ting. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 NorthGarden: stfu plz Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Kutt ut flamingen av hverandre...nå. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 37kr er masse det. Du får enten: minst 30 boller 200g sjokolade og 1,5l trinken en god baguette 37 tyggiser en Kvikk Lunsj XXL, 0,5 cola og litt smågodt Småfet lunsj på Meny 1stk hengelås masse rundtsykker osv. Så det så! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Oj, hva skjedde? Jeg tror jeg drømte om ark eller noe sånt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Her er min hoven fot :\ gjør litt vondt å bøye foten. Trykk på eget ansvar Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Gud ass, gi dere. Hva slags hybelmiddag er det? Baguetten min alene i dag kostet 39... Og det var lunch. Riktignok skulker jeg middagen, men likevel... Du får meg ikke til å tro at det er mye penger... jeg syns du skal slutte å være så høy på pæra og lande på jorda i ett par sec. Studenter sliter med penger, det er ikke noe nytt. for 30-40 kr er det snakk om middag. Om du pleier å ha russisk kaviar til frokost, er det helt fint. Men poenget mitt her er at noen har gleder av annen type art. Når jeg sliter med penger eller er blakk, betyr 40kr mye for meg. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 ikke deilig gohan, ikke deilig. Hva skjer på denne kanten av forumet da folkens? sitter å koser meg med god musikk jeg. Children of bodom - touch like an angel of death Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 En kaffe koster 25 kroner fort vekk da... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Sitter å hører på Bloodhound Gang for øyeblikket. spiste en grandiosa taco i stad. Kommer jo ann på hvor du kjøper det gjør det ikke JoachimR? Endret 12. september 2005 av Gohan Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Jeg sitter å gjør lekser og nei, ikke på arkene jeg nettopp fikk, men i kladdeboken min. Akuratt nå har jeg om Apostelen Paulus. Endret 12. september 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Sitter å hører på Bloodhound Gang for øyeblikket. spiste en grandiosa taco i stad. Kommer jo ann på hvor du kjøper det gjør det ikke JoachimR? 15 på deli. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Sitter å hører på Bloodhound Gang for øyeblikket. spiste en grandiosa taco i stad. Kommer jo ann på hvor du kjøper det gjør det ikke JoachimR? Du må huske på at her skal man ha gull-kopper man skal drikke av Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Koker min egen kaffe...sparer 20kr++ koppen. *slurp* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg