Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Typisk whine fra de som ikke engasjerer seg.

Vil tro halvparten av de med parti-avatarer og skriker "Høyre ftw", "SV er best" osv, ikke har peiling om hva partiene deres står for.

Jeg har vært medlem av UH i mer enn et år liksom, så tror jeg vet temmelig godt hva Høyre og Unge Høyre står for.

Mamma var blitt spyttet på når hun delte ut lister. :ohmy:

Lenke til kommentar

/on topic:

Hmm, merkelig jeg har 99 nå! da er du 10 ganger så engasjert som meg =)

/on topic (hvis det er noe topic @ all):

Jeg kan skjønne at folk har behov for å utrykke sine følelser, men holder partiene det de lover? Og har dere lest igjennom alle partiprogrammene før dere uttaler dere om hva som skal stemmes. Kanskje dere har bare lest høyre sitt valgprogram, og det var så bra at det skal man holde seg til? Eller kanskje noen er påvirket fra forelde eller venner?Mye av det politikkerne sier er valg-spam" som de bare sier for at folk skal stemme på de.

<Nudle>

Lenke til kommentar
Er det ikke hemmelig valg? Trenger man og brette det ut for alle i avtaren hva man har tenkt og stemme o.l?

Nudle

Da det er jeg som står bak disse Høyre-avatarene ser jeg meg nødt til å svare. Avataren er ikke til for å vise alle andre hva *jeg* stemmer (og ja - jeg er faktisk over 18 så jeg kan stemme). Årsaken til at jeg har valgt å bytte ut min andre Unge Høyre avatar med denne litt mer "fargerike" er pga valget i dag, og fordi jeg ønsker å påvirke andre potensielle velgere her på forumet.

Det er også en fin mulighet for brukere som sympatiserer med Høyre å se at det er flere som tenker som dem.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...