Ozelot Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Han er vel 18 i år..... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 http://home.no/maggof/valg05.htm Typisk whine fra de som ikke engasjerer seg. Vil tro halvparten av de med parti-avatarer og skriker "Høyre ftw", "SV er best" osv, ikke har peiling om hva partiene deres står for. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 http://home.no/maggof/valg05.htm Typisk whine fra de som ikke engasjerer seg. Vil tro halvparten av de med parti-avatarer og skriker "Høyre ftw", "SV er best" osv, ikke har peiling om hva partiene deres står for. Er sikkert noken som er sånn. men eg vil faktisk tru at mange faktisk er engasjerte i partiet. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Høyre ftw folkens! Stem Høyre! Hvis ikke kommer jeg å pryler dere med fiskebollearmene mine, seriøst! Stemte SV. Hva skal du gjøre? Komme å pryle deg skikkelig med med fiskebollearmene mine! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 http://home.no/maggof/valg05.htm Typisk whine fra de som ikke engasjerer seg. Vil tro halvparten av de med parti-avatarer og skriker "Høyre ftw", "SV er best" osv, ikke har peiling om hva partiene deres står for. Jeg har vært medlem av UH i mer enn et år liksom, så tror jeg vet temmelig godt hva Høyre og Unge Høyre står for. Mamma var blitt spyttet på når hun delte ut lister. Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Er det ikke hemmelig valg? Trenger man og brette det ut for alle i avtaren hva man har tenkt og stemme o.l? Nudle Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 OK folkens!! Nå har jeg 999 innlegg! Lurer på hvor jeg skal poste mitt tusende..... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Stemte SV. *kosepå* Det skal jeg gjøre om en liten stund Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Er det ikke hemmelig valg? Trenger man og brette det ut for alle i avtaren hva man har tenkt og stemme o.l? Nudle sitter og irriterer meg over det samme. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 OK folkens!! Nå har jeg 999 innlegg! Lurer på hvor jeg skal poste mitt tusende..... Ok, Poor Leno! Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 /on topic: Hmm, merkelig jeg har 99 nå! da er du 10 ganger så engasjert som meg =) /on topic (hvis det er noe topic @ all): Jeg kan skjønne at folk har behov for å utrykke sine følelser, men holder partiene det de lover? Og har dere lest igjennom alle partiprogrammene før dere uttaler dere om hva som skal stemmes. Kanskje dere har bare lest høyre sitt valgprogram, og det var så bra at det skal man holde seg til? Eller kanskje noen er påvirket fra forelde eller venner?Mye av det politikkerne sier er valg-spam" som de bare sier for at folk skal stemme på de. <Nudle> Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 OK folkens!! Nå har jeg 999 innlegg! Lurer på hvor jeg skal poste mitt tusende..... Dette er historisk, noter ned tid,sted og dato Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Support? Plystrer bare litt jeg.... Fett at du kan plystre internett adresser. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Support? Plystrer bare litt jeg.... Fett at du kan plystre internett adresser. :!: Ja åssen skal det gå videre med denn tråden hva politikk angår når valg resultatene er i boks da? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Er det ikke hemmelig valg? Trenger man og brette det ut for alle i avtaren hva man har tenkt og stemme o.l? Nudle sitter og irriterer meg over det samme. Det er også valgfritt om man vil ytre det eller holde det hemmelig. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Er det ikke hemmelig valg? Trenger man og brette det ut for alle i avtaren hva man har tenkt og stemme o.l? Nudle Da det er jeg som står bak disse Høyre-avatarene ser jeg meg nødt til å svare. Avataren er ikke til for å vise alle andre hva *jeg* stemmer (og ja - jeg er faktisk over 18 så jeg kan stemme). Årsaken til at jeg har valgt å bytte ut min andre Unge Høyre avatar med denne litt mer "fargerike" er pga valget i dag, og fordi jeg ønsker å påvirke andre potensielle velgere her på forumet. Det er også en fin mulighet for brukere som sympatiserer med Høyre å se at det er flere som tenker som dem. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Er det ikke hemmelig valg? Trenger man og brette det ut for alle i avtaren hva man har tenkt og stemme o.l? Nudle sitter og irriterer meg over det samme. Det er også valgfritt om man vil ytre det eller holde det hemmelig. greit nok det Men jeg bare føler at jeg blir sakte men sikkert hjernvaska av alt og alle rundt meg for tiden. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Høyre ftw folkens! Stem Høyre! Hvis ikke kommer jeg å pryler dere med fiskebollearmene mine, seriøst! Stemte SV. Hva skal du gjøre? Jaså? Er du atten? Alle som fyller atten i år har stemmerett. Så det så. Jeg tror faktisk at de fleste har sånn ca. peiling på hva de mener når de stemmer. Ti og med Joachim og Steffy Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Weehee, stefaren min kom nettopp hjem fra jobb 5 Penner, og 500 A4 ark Endret 12. september 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Weehee, stefaren min kom nettopp hjem fra jobb 5 Penner, og 500 A4 ark så bra: Da kan du skrive eller tegne masse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg