Haraldson Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 fredrikrb: Tror ikke det finnes en eneste mediaklasse uten fraværende, uinteresserte eller evneveike folk, dessverre Har slitt noe med det samme selv oppigjennom. Men i år blir det mer selvstendig da, så det blir nok bra. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Glint stemte også i dag. Glint hadde i utgangspunktet tenkt å stemme blankt, men etter å ha sovet på saken bestemte Glint seg for å stemme Venstre denne gangen også. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Støtte meg anyone? http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry4829740 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 fredrikrb: Tror ikke det finnes en eneste mediaklasse uten fraværende, uinteresserte eller evneveike folk, dessverre Har slitt noe med det samme selv oppigjennom. Men i år blir det mer selvstendig da, så det blir nok bra. Det er dritkjipt. Forrige prosjekt var krem, der hadde jeg en kongegruppe med suverent samarbeid. Vi satte oss ut på fotballbanen første dagen og brainstormet, før vi brainstormet på kjøpesenteret i nærheten. Vi var først ferdig, og relativt fornøyd. Liksom, det var hyggelig å jobbe med de, for alt gikk så bra underveis. Sånn er det ikke nå. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Enig! Det er rett og slett deilig å jobbe sammen med kompetente personer. Husker en del prosjekter der brainstorming, forberedelse og og fremføring / produkt har fungert bra. Ulempen min er at jeg må jobbe sammen med noen jeg liker å jobbe med, hvis ikke kan jeg finne på å melde meg ut av gruppen og gjøre en liten bit som jeg mailer til de andre. Så kan de gjøre resten. (evt. omvendt) Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Satans drittastatur! Spacen trykker seg ned av seg selv. S ykt irriterende ... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Høyre vant på vår skole. Læreren stemte SV, men etter å ha sett flashen "Hva har Høyre gjort for deg" angret hun, og innrømmet at hun heller burde ha stemt Høyre. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 fredrikrb: Tror ikke det finnes en eneste mediaklasse uten fraværende, uinteresserte eller evneveike folk, dessverre Så sant, så sant. Jeg satt ved siden av en av dem i fjor. Så jeg hjalp henne med _alt_. Spesielt på et prosjekt. Der fikk hun bedre karakter enn meg. Men det var jo jeg som hadde gjort alt sammen for henne Da hadde man ihvertfall stemt og klipt håret Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Høyre ftw folkens! Stem Høyre! Hvis ikke kommer jeg å pryler dere med fiskebollearmene mine, seriøst! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Høyre ftw folkens! Stem Høyre! Hvis ikke kommer jeg å pryler dere med fiskebollearmene mine, seriøst! Stemte SV. Hva skal du gjøre? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Verdens letteste Religionsprøve idag. Hva er sunna, når døde Muhammed, hva er de 5 søylene, osv. Dette lærte vi i 10. klasse, folkens. Heia VK2. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Support? Plystrer bare litt jeg.... Endret 12. september 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 http://home.no/maggof/valg05.htm Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 *gjesp* Åssen går det folkens?? Gav faen i forelesningen i dag, siden eg gjekk på skolen klokka 10 å jobba med prosjektet vårt har sove noen timer no... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 *puste lettet ut* Etter en halvtime med stress bootet maskinen. (var litt død når jeg kom hjem).. Morsomt at ting fikses med å ta inn og ut ram brikken Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Wee, da har eg fått meg ny avatar for anledningen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 http://home.no/maggof/valg05.htm Typisk whine fra de som ikke engasjerer seg. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Får så bra inntrykk av WoW. Først laster jeg ned pathcen i 450KelvinByte/sek. Og nå er serveren nede. Lurer på om det var så sunnt å kjøpe wow jeg... Endret 12. september 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Er det noen som ved adressen til sjefen i SV ? Nå er det 3.gang jeg får spam på mobilen min, kommer det en gang til, ringer jeg til Tor Pedo ! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Høyre ftw folkens! Stem Høyre! Hvis ikke kommer jeg å pryler dere med fiskebollearmene mine, seriøst! Stemte SV. Hva skal du gjøre? Jaså? Er du atten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg