Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fredrikrb: Tror ikke det finnes en eneste mediaklasse uten fraværende, uinteresserte eller evneveike folk, dessverre :(

Har slitt noe med det samme selv oppigjennom. Men i år blir det mer selvstendig da, så det blir nok bra.

Det er dritkjipt. :(

Forrige prosjekt var krem, der hadde jeg en kongegruppe med suverent samarbeid. Vi satte oss ut på fotballbanen første dagen og brainstormet, før vi brainstormet på kjøpesenteret i nærheten. Vi var først ferdig, og relativt fornøyd. Liksom, det var hyggelig å jobbe med de, for alt gikk så bra underveis.

Sånn er det ikke nå. :p

Lenke til kommentar

Enig! Det er rett og slett deilig å jobbe sammen med kompetente personer. Husker en del prosjekter der brainstorming, forberedelse og og fremføring / produkt har fungert bra.

Ulempen min er at jeg må jobbe sammen med noen jeg liker å jobbe med, hvis ikke kan jeg finne på å melde meg ut av gruppen og gjøre en liten bit som jeg mailer til de andre. Så kan de gjøre resten. (evt. omvendt)

Lenke til kommentar
fredrikrb: Tror ikke det finnes en eneste mediaklasse uten fraværende, uinteresserte eller evneveike folk, dessverre :(

Så sant, så sant.

Jeg satt ved siden av en av dem i fjor. Så jeg hjalp henne med _alt_. Spesielt på et prosjekt. Der fikk hun bedre karakter enn meg. Men det var jo jeg som hadde gjort alt sammen for henne :no:

Da hadde man ihvertfall stemt og klipt håret :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...