Fredrik Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Da får de heller brenne i helvete. Så kan andre som har muligheten til å lære få fikset opp språket sitt. Jeg HATER når inkompetente drittfolk kommer på samme gruppe som meg. Produktet blir så forbanna dårlig når slaskene må et sted. Seriøst. Jeg klikker. Endret 12. september 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Om du har den rette innstillingen og potensialet, er det ikke verre enn at du kan surfe litt rettskriving i en time eller to, og etterpå være rimelig utlært. ))) Edit: Haha, det er så hat - å komme på prosjektgruppe med retards. Jeg takler det ikke. Glad vi ikke hadde prosjekter på VGS. Verste jeg vet. De tar jo all kreditten for at du er lur. Dog, pleide å "sladre" til lærerne om det. )))) Endret 12. september 2005 av sosohal Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Hehe. Her har vi alltid prosjekter (Medier og kommunikasjon). Det er også for mange folk som ikke bidrar med en dritt, og akkurat nå er de samlet på gruppen min. Er jo mange på gruppen, men de fleste er folk som man innbiller seg begynte her fordi de kan surfe deiligst.no i skoletiden. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Jeg hadde tatt det opp med en lærer utenfor timen. Det funker greit. Si rett ut at "enkelte" bidrar med null, og tar kreditt for det andre gjør. Be som å bli satt på gruppe med folk på sammen nivå, og med samme ambisjoner, som deg, eller rett og slett å få jobbe alene. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Hva skole går du på fredrikrb? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 På tide få ræva si ut i butikken Skal prøve finne en film.. <-------------- Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Når jeg har jobbet i gruppe, har bestandig jeg gjort alt! Vi drar hjem til meg, de andre sitter å spiller cs etc. mens jeg jobber. Skulle ønske jeg en gan ble satt på en gruppe hvor alle gjorde noe, slik at jeg fikk bedree karrater og at det var mindre å gjøre poå meg. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Hehe. Her har vi alltid prosjekter (Medier og kommunikasjon). Det er også for mange folk som ikke bidrar med en dritt, og akkurat nå er de samlet på gruppen min. Er jo mange på gruppen, men de fleste er folk som man innbiller seg begynte her fordi de kan surfe deiligst.no i skoletiden. Ja, du begynte vel på medier og kommunikasjon, så du kunne surfe forum.hw.no? :ppPPPppPPPPppppPPPP Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Synes det er litt morsomt når folk som sitter på datasalen fremdeles har på plasten på skjermen på laptopen sin ser litt komisk ut! "kan jo hende jeg skal selge den en gang da!" Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Valg ftw! Vi får fri, så velgerne får velge i fred! --- Jeg HATER når inkompetente drittfolk kommer på samme gruppe som meg. Produktet blir så forbanna dårlig når slaskene må et sted. Seriøst. Jeg klikker. Jeg kjenner til det. Endret 12. september 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Søstera mi holder på sånn - tar ikke plasten av displayet på mobilen. Dog, toppen av kransekaka er at hun ikke vil ta av plasten på "touchpaden" på iPod-en sin. Det provoserer meg. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 God morgen folkens Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 toppen av kransekaka er at hun ikke vil ta av plasten på "touchpaden" på iPod-en sin. :!: haha. Ting er til for å brukes mener jeg! Dessuten ser det stygt ut med plast på ting! Trodde folk kjøpte iPod blant annet fordi den er sexy designet. En slik plastbit ødelegger jo utseendet! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 En i klassen min har TEIPET skjermen på sin K750. Ufattelig stygt, ihvertfall når det er den samme teipen siden juni. Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Drittdag! Trøtt, fyllesjuk, ødelagt... you name it! Vil hjem å sove... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Storefri på g. møkka engelsk. Hadde en teit stil ting. sovna i 10 min etter jeg var ferdig Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Har fri idag vi Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 God morgen folkens Sent oppe ? oh and btw... kanskje folk har på plasten fordi HVIS mobilen\(i)poden faller på gulvet, så hjelper det mot skraping og slikt ? (fant ikke noe bedre ord enn skraping...) Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Er verdensmester i dobbel posting Endret 12. september 2005 av johnny Bravo Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 God morgen folkens Sent oppe ? oh and btw... kanskje folk har på plasten fordi HVIS mobilen\(i)poden faller på gulvet, så hjelper det mot skraping og slikt ? (fant ikke noe bedre ord enn skraping...) Ja, ble 4 eller no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg