TSP Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 @ phax: De fleste sier faktisk at jeg er en ordensmann Nå kom jeg hjem for en halvtime siden, ble ferdig med engelsktentamen 11:45 , men vi kan ikke gå før 12:00 . Så ble jeg henta i fatterns taxi og kjørt hjem . @ AnAnAs: Er alle dine gamle poster slettet da? eller står det bare guest, på de eller noe sånt? Og kan du fortelle oss noe av grunnen eller hele grunnen til din nye start? eller er den for personlig? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) EDIT: Ikke viktig. Endret 9. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hva er det snakk om da, AnAnAs? Hvis du ikke vil at folk skal vite ting du har skrevet slår det meg som akkurat det faktum at du ikke står for det Lenke til kommentar
scoot Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Hvorfor gidde å diskutere, la nå AnAnAs få bestemme dette selv! Ho sier ho står for det om noen kan knytte det til ho, men ho vil helst unngå at det skal knyttes til ho, derfor bytta ho nick på den gamle.. Har jeg forstått det korret? Endret 25. mai 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
applemania Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) EDIT: Ikke viktig. Endret 9. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg har ikke nekta henne å bestemme det her jeg, jeg bare fastslår mine egne teorier angående dette Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg har ikke nekta henne å bestemme det her jeg, jeg bare fastslår mine egne teorier angående dette Se signatur >_< Fan, jeg venter på at min lillebror kan komme hjem så jeg kan gi han ansvaret å koke potet så jeg kan dra til sortland :\ Lenke til kommentar
svamp Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Kan du ikke skrive en lapp, da? "Kok potetene, ellers dreper jeg hamsteren din, vennlig hilsen b-real." -- Back to the reading. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hva var det det var snakk om i "Vil du ha gratis prøveperiode" - tråden? *Nyfiken* Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Var det ikke av WoW? Jo, men han ble jo bannet osv. Det måtte jo ha vært en link til noe annet siden folk sa at det ødla dagen deres Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) hmm : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=422497 les? Endret 25. mai 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Nå kom jeg hjem for en halvtime siden, ble ferdig med engelsktentamen 11:45 ,men vi kan ikke gå før 12:00 . Så ble jeg henta i fatterns taxi og kjørt hjem . Har hatt engelsktentamen i dag jeg også. Hva skrev du om? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg hadde norsk tentamen i dag. Jeg gikk 10 på 10, tror ikke den ble noe bra Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hva var det det var snakk om i "Vil du ha gratis prøveperiode" - tråden? *Nyfiken* lemonparty kamuflert som gratis prøvetid i wow så bynte masse folk og krangle så kom en mod ps: ikke søk etter lemonparty, da får du vondt i øynene Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 kanskje jeg skulle skumme gjennom de så kan jeg også bli regelrytter her. måtte sjekke opp mitt første innlegg her nå, fryktet at det kanskje var skikkelig noob post med noe sånn "hjÆÆæLp, pC'n funKeR iKKE..!!!!111" men ble ganske imponert over de gode manerene mine. Jeg har vel noen poster bakover som perhaps ikke er HELT på kanten av regelverket ja, men har aldri blitt hakket på det av moderatorer Tro om du hadde vært moderator og sett en skrive som du har gjort(Leeenge siden). Hva hadde skjedd da? ---- GENIALT! Key-coden på xpen min er ikke det samme som det står skal være under bærbaren. Ergo jeg har 2! Har faktisk testa den under pcen. Den funker ikke.. HP alså.. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 lemonparty kamuflert som gratis prøvetid i wow så bynte masse folk og krangle så kom en mod ps: ikke søk etter lemonparty, da får du vondt i øynene Oki TheMaster: Har jo lest da, men det kommer ikke så godt frem hva den linken førte til liksom Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg har vel noen poster bakover som perhaps ikke er HELT på kanten av regelverket ja, men har aldri blitt hakket på det av moderatorer Tro om du hadde vært moderator og sett en skrive som du har gjort(Leeenge siden). Hva hadde skjedd da? Tør jeg ikke tenke på Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jasså du B|Real.. Jeg finner mange ting jeg den dag i dag ville rapportert til mods blant dine første innlegg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg har vel noen poster bakover som perhaps ikke er HELT på kanten av regelverket ja, men har aldri blitt hakket på det av moderatorer Tro om du hadde vært moderator og sett en skrive som du har gjort(Leeenge siden). Hva hadde skjedd da? Tør jeg ikke tenke på Men så har jo fleste-parten vært fjortis på forumet da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg