Bandidos-Pelle Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Noen som skal stemme idag ? OH YES. Krf da eller ? Skal selvfølgelig stemme for høyere skatter, mindre valgfrihet og fordi jeg syns det er umoralsk å tjene penger (nevnte jeg at jeg vil ha formuen til Røkke også?). Derfor stemmer jeg sosialistisk. :!: Herlig, herlig. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Der ser du forskjellen på en som er altfor engasjert i politikk(erte erte). Spør om han skal stemme noe annet, og du er garantert å ikke få noe enkelt svar(altså, ja eller nei). Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Spør om han skal stemme noe annet, og du er garantert å ikke få noe enkelt svar(altså, ja eller nei). Skal jeg stemme noe annet enn Høyre? Nei. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jævla møkk, faen ikkje sovet i natt pga. mareritt deluxe om ho jenta og den guttungen fra Forbannelsen Mornings forresten... Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hvorfor i helvete har vi egentlig norsk på IKT? Jeg lærte meg norsk før jeg kom på Ungdomsskolen, GI FAEN Å PLAGE MEG!! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Norsk er bedre enn krl Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Norsk er bedre enn krl Begge fagene er like ubrukelig. Though, mange her på forumet trenger seg noen timer norsk. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Det gjør du også, ser det ut til. Det du heller bør revurdere, dog, er hvorfor du tok drittlinja IKT, som du aldri kommer til å få deg arbeid med. Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Det gjør du også, ser det ut til. Det du heller bør revurdere, dog, er hvorfor du tok drittlinja IKT, som du aldri kommer til å få deg arbeid med. Vet du hvordan det er med lærlingeplasser og IT-arbeid her hvor jeg bor da? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Det er drøyt uaktuelt å skulle sitte i matteforelesning kvart over ti, for å si det pent. Ditto. Dessuten skal jeg til legen om 10 min. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Er der du tar feil.. IT-boomen er på vei igjen.. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Wee! Så gøy det er med global etikk :S Endret 12. september 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hvorfor i helvete har vi egentlig norsk på IKT? Jeg lærte meg norsk før jeg kom på Ungdomsskolen, GI FAEN Å PLAGE MEG!! Fordi du skal ha et like stort kunnskapsnivå innen fagområdet som alle andre som har gjort det samme, og ikke minst så må du ha det (samt 10 timer til) for å kunne studere videre. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Fordi du skal ha et like stort kunnskapsnivå innen fagområdet som alle andre som har gjort det samme, og ikke minst så må du ha det (samt 10 timer til) for å kunne studere videre. Man trenger vel ikke mer enn det man har av norsk samt fagbrev for å studere videre på teknisk fagskole, hvis man går ikt? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Morn morn. Hei Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Time to get even! Fyren som sitter ved siden av meg som alltid maser når jeg hører på musikk ser på film. Jeg skal plage livet av ham, sånn som han gjør. EDIT: Poket ham med et keyboard. Han blir sur allerede. EDIT: Spurte hva han så på. EDIT: Spurte hvor lang den var. Jeg skal være med på gruppen som skal lage brosjyre til skolen som skal brukes på yrkesmessen. Hihi. Endret 12. september 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Begge fagene er like ubrukelig. Though, mange her på forumet trenger seg noen timer norsk. Problemet er at norsk etter første året på ungdomsskolen handler utelukkende om alt annet enn det å skrive og tale korrekt. Herfra gjelder herlige ting som diktanalyse og språkhistorie. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Problemet er at norsk etter første året på ungdomsskolen handler utelukkende om alt annet enn det å skrive og tale korrekt. Herfra gjelder herlige ting som diktanalyse og språkhistorie. Det klaget jeg til norsklæreren om. At jeg synes vi kunne terpe mer på rettskrivning i stedet for andre ting. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Vel, et annet problem er at tomsingene som ikke har lært seg norsk (som i språket, ikke faget) uansett neppe vil greie å lære seg det, om vedkommede ikke har lært seg det innen han/hun har truffet puberteten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg