Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor i helvete har vi egentlig norsk på IKT? Jeg lærte meg norsk før jeg kom på Ungdomsskolen, GI FAEN Å PLAGE MEG!!

Fordi du skal ha et like stort kunnskapsnivå innen fagområdet som alle andre som har gjort det samme, og ikke minst så må du ha det (samt 10 timer til) for å kunne studere videre. ;)

Lenke til kommentar
Fordi du skal ha et like stort kunnskapsnivå innen fagområdet som alle andre som har gjort det samme, og ikke minst så må du ha det (samt 10 timer til) for å kunne studere videre. ;)

Man trenger vel ikke mer enn det man har av norsk samt fagbrev for å studere videre på teknisk fagskole, hvis man går ikt?

Lenke til kommentar

Time to get even! Fyren som sitter ved siden av meg som alltid maser når jeg hører på musikk ser på film. Jeg skal plage livet av ham, sånn som han gjør.

:evil:

EDIT: Poket ham med et keyboard. Han blir sur allerede.

EDIT: Spurte hva han så på.

EDIT: Spurte hvor lang den var.

Jeg skal være med på gruppen som skal lage brosjyre til skolen som skal brukes på yrkesmessen. Hihi.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Problemet er at norsk etter første året på ungdomsskolen handler utelukkende om alt annet enn det å skrive og tale korrekt. Herfra gjelder herlige ting som diktanalyse og språkhistorie.

Det klaget jeg til norsklæreren om. At jeg synes vi kunne terpe mer på rettskrivning i stedet for andre ting.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...