Sovietpig Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 sikkert de skolene som skal være valglokale. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Det kan godt hende ja.. Synd vi har andre plasser for det her Edit: da stakk jeg til skolen. 9 grader her.. ugg ugg.. Endret 12. september 2005 av ThaAndre Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 I løpet av natten fant jeg ut at døgnrytmen min var blitt såpass ødelagt i løpet av helgen at det var like greit å droppe søvn i natt. Det er drøyt uaktuelt å skulle sitte i matteforelesning kvart over ti, for å si det pent. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Sikkert på barneskoler/ungdomsskoler, men ikke på min VGS hvertfall. Haha, nei. Jeg har aldri hatt fri fordi det er valg. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Sikkert på barneskoler/ungdomsskoler, men ikke på min VGS hvertfall. Haha, nei. Jeg har aldri hatt fri fordi det er valg. hahahahahæhhææ det har jeg Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Jeg hadde ikke hatt noe imot å hatt fri i dag, mandager er de verste skoledagene. Sigh.. Må logge meg av snart også. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 mmmm yum yum med biff smak er skamdigg... i dag må alle komme seg ut å stemme!! Stem RV Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Jeg rakk ikke første time. Kanskje jeg rekker andre. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Jeg rakk ikke første time. Kanskje jeg rekker andre. å nei du,rekker man ikke første,så rekker man plutselig ikke andre,og så plutselig er det lunsj.... ohhh yea,fikk skikkelig skole flashback her :!: Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 God morgen kjære medborgere. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Kanskje jeg bare tar meg fri? Nei, kan ikke det. Religionsblokkdag, kan ikke gå glipp av en sånn, da risikerer jeg å ikke få karakter i faget. Bussen går halv, så jeg kommer nok for sent til andre også. Ikke faen om jeg går ned i dette været. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Jepp, kjæresten har fri i dag. Går på Nissen VGS i Oslo. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Nei, kan ikke det. Religionsblokkdag, kan ikke gå glipp av en sånn, da risikerer jeg å ikke få karakter i faget. Bussen går halv, så jeg kommer nok for sent til andre også. Ikke faen om jeg går ned i dette været. Hva med politisk fravær? Da har ikke skolen så mye de skulle ha sagt. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Bussen går halv, så jeg kommer nok for sent til andre også. Ikke faen om jeg går ned i dette været. WTF? Er det dårlig vær i Bergen i dag? Her i Oslo er det sol. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Knall vær i Oslo området Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Været i Bergen later ikke til å være så ille, i alle fall så det ikke slik ut når jeg kikket ut nettopp -- det regner ikke engang her! Riktignok ser det ut som om det har gjort det i løpet av nær fortid, men det skal vi ikke reflektere noe videre over... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 (endret) God morgen! Noen som skal stemme idag ? Edit: Siden vi var inne på været: I haugesund er det overskyet men opplett. Litt regn ifra starten av, men ingen grunn til regnklær... Ozelot out! ...ser forresten at Onkel Skrue har lagt testen av G4 blokken ut i natt. Endret 12. september 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Noen som skal stemme idag ? OH YES. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Noen som skal stemme idag ? OH YES. Krf da eller ? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Noen som skal stemme idag ? OH YES. Krf da eller ? Skal selvfølgelig stemme for høyere skatter, mindre valgfrihet og fordi jeg syns det er umoralsk å tjene penger (nevnte jeg at jeg vil ha formuen til Røkke også?). Derfor stemmer jeg sosialistisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg