Bandidos-Pelle Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 (endret) OK, siden ikke Marvil skriver her mer, så tror jeg at jeg tar kvelden. For øvrig, jeg fant noen billige årer til robåten din. They might come in handy: http://cgi.ebay.com/VINTAGE-OARS-with-PIN-...1QQcmdZViewItem Koz og klemz. Endret 11. september 2005 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 OK, siden ikke Marvil skriver her mer, så tror jeg at jeg tar kvelden. For øvrig, jeg fant noen billige årer til robåten din. They might come in handy: http://cgi.ebay.com/VINTAGE-OARS-with-PIN-...1QQcmdZViewItem Koz og klemz. Når slutta jeg å skrive..? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Vart mye politisk reklame her nå. Tihi. Men bare pass på å hold den politiske diskusjonen til egene forum. Gud, nå er jeg nærvøs. Skal ta teoriprøven i morra og jeg føler meg ikke helt klar. Åssen skal dette gå Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Og dere som ikke kan stemme, dere har ikke en dritt dere skulle ha sagt. Ferdig. EOD. Noe av det teiteste jeg har hørt... "Gratulerer med 18-årsdagen, gutten min! I dag er dagen du kan kjøpe øl, kjøre opp til bilsertifikatet og få lov til å interessere deg i politikk!" La oss legge ned UH, SU, etc. Ungdom suger. Kenneth, jeg synes det passer seg særdeles dårlig at en moderator med SV-avatar ber oss avslutte politikkdiskusjonen. Starter vi en tråd i PRS blir den stengt, og henvist til andre tråder, og diskusjonen stopper der. Endret 11. september 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 ketchez : hvorfor har du Høyre avatar, når du sier at FrP er best? FrP er støttepartiet til Høyre. Hvorfor har du ikke Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Og dere som ikke kan stemme, dere har ikke en dritt dere skulle ha sagt. Ferdig. EOD. Noe av det teiteste jeg har hørt... "Gratulerer med 18-årsdagen, gutten min! I dag er dagen du kan kjøpe øl, kjøre opp til bilsertifikatet og få lov til å interessere deg i politikk!" La oss legge ned UH, SU, etc. Ungdom suger. Les andre delen av det jeg skrev, tøs Angående stemmingen, dere kan ikke stemme. Slikt var det tenkt Endret 11. september 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Synes faktisk denne diskusjonen passer SO - jeg mener, en dagsaktuell diskusjon som avspeiler brukernes interesser. Ja takk. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 www.teddyfamily.com ;D Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Ø.B., diskusjonen er ikke om hva vi under 18 skal stemme. Det er hva vi er for, og skolevalget. Joachim: Akkurat! SO er ikke forbeholdt moderators interesser\ønsker. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Å du hellige potetfamilie.com 1500 innlegg i SO. jeg legger opp Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Gud, nå er jeg nærvøs. Skal ta teoriprøven i morra og jeg føler meg ikke helt klar. Åssen skal dette gå Slæppåff. Ta deg god tid og svar blankt på ting du ikkje kan. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 God natt til alle som skal\ville ha stemt blått i morgen. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Gud, nå er jeg nærvøs. Skal ta teoriprøven i morra og jeg føler meg ikke helt klar. Åssen skal dette gå Jeg strøk for 2 uker siden.. Men jeg er sikker på at det går fint for deg fredrik: ikke god natt til deg og Endret 11. september 2005 av diversity Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 God natt til alle som skal\ville ha stemt blått i morgen. God natt! skal stemme blått imorgen Ser ut til at det blir høyre.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Da sier jeg god natt til alle dere som skal/ville ha stemt rødt i morgen! Endret 11. september 2005 av kaiern Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Gud, nå er jeg nærvøs. Skal ta teoriprøven i morra og jeg føler meg ikke helt klar. Åssen skal dette gå teoriprøve til hva? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Weeee. Da har man bestillt forsterker og DVD/DivX spiller Ikke noe high-end stuff, men funker for meg Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Da sier jeg god natt til alle dere som skal/ville ha stemt rødt i morgen! Likhet for alle - god natt til alle! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Da sier jeg god natt til alle dere som skal/ville ha stemt rødt i morgen! Likhet for alle - god natt til alle! Valgfrihet for alle(ikke bare de rike) - god natt! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Da sier jeg god natt til alle dere som skal/ville ha stemt rødt i morgen! God natt PepsiCo: jeg gjetter bil nattaz folk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg