Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du prøvde å bruke de få i klassen din som et eksempel på at det er "mange" som stemmer på Høyre på grunn av ÉN sak, nemlig bensinprissaken. Ganske artig, den påstanden ble jo rett og slett stagnert av din egen skoles statistikk.

Mange kan det fortsatt være, selv om de ikke vant. Hvor lærte du å lese av statistikker? Så er det sikkert noen som egentlig burde ha stemt noe litt mer høyrevridd som ikke gjorde det. Det går begge veier.

Uansett er hovedpoenget at alt for mange stemmer på et tynt grunnlag, egentlig burde det ikke være noen.

Lenke til kommentar
Er du sikker på at du ikke er rik i følge de rød-grønne? Spør du dem, er både lærere og sykepleiere rike.

Hm, tror jeg har hørt om sykepleiere. Er det dem som bor i de gamle stygge blokkene ved siden av fabrikkpipa i østen..?

De bor vel der også. Høyre har øket innslagspunktet for toppskatt slik at vi ikke skal kalle dem "rike" ihvertfall. Det er jo direkte frekt mot innehaverene av slike yrker..

Lenke til kommentar

Bandidos: Du ville da ut på bana du når Norge spilte dårlig :grin:

----------------

Detta gidd jeg ikke mer, hareem.

Jeg skal iallefall stemme i morra jeg... Det er noen som har muligheten :p

Og dere som ikke kan stemme, dere har ikke en dritt dere skulle ha sagt. Ferdig. EOD.

noe på tv'en nå forresten?

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
@Marvil: Rød-grønt suger.

Kom det fra han som ikke har lov å stemme.. :)

Det blir lissom som om en tilskuer sier han skal score mål på en fotballkamp..

10hi, bRa aRguMent :dribble:

Vet.

Skal du motargumentere..?

Ja, jeg kan komme med at du fortsatt ikke har kommet med noen greie argumenter på noe av det jeg har skrevet. For å svare like dumt på fotballspørsmålet som spørsmålet i seg selv: Han har lov til å si det, men han kan ikke gjøre det, uansett hvor god han egentlig er.

@Ø.B: Stemmer, og hva er poenget? Interkretslaget jeg spiller på i fotball kunne spilt jevngodt mot Norge den kampen. Ta det utsagnet med en klype salt, dere som ikke forstå at det var en overdrivelse.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

@Ø.B: Stemmer, og hva er poenget? Interkretslaget jeg spiller på i fotball kunne spilt jevngodt mot Norge den kampen. Ta det utsagnet med en klype salt, dere som ikke forstå at det var en overdrivelse.

Bares spilte litt videre på det Marvil sa jeg,

Men det var vel kanskje ikke opplagt.

wdit: fittetastatur

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Og dere som ikke kan stemme, dere har ikke en dritt dere skulle ha sagt. Ferdig. EOD.

Hva skjer med at sosialistene drar frem så mange gode argumentasjoner!? Stopp! Vær så snill, det er nesten sånn at jeg anser dere for å være saklig!

*trommevirvel*

Uff herregud, du har det ikke helt bra du eller.

The end.

Nei for all del. Lat som du ikke forstod hva jeg mente med at de som ikke kunne stemme ikke har noe de skulle ha sagt.

Edit: for å klargjøre situasjonen litt. De får ikke stemt, derfor har de ingen innvirkning på valgresultatet. (hvis man da ikke buser rundt i gata og skriker ut at folk skal stemme høyre slik som noen tydeligvis har gjort.

Done.

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...