Share the pain Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Skal halvparten av pengene til Kjell-Inges årslønn gå til de fattige? Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Aldri hørt om 'effektiv provokasjon' før? Oi nei, det er det nok bare du som har hørt om. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Skal halvparten av pengene til Kjell-Inges årslønn gå til de fattige? Hvorfor ikke? Fordi han har gjort seg fortjent til dem selv? Kjell-Inge har faktisk ofret seg ganske bra for arbeidernes beste. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Vel, du kan gjerne tro det - men det er da vitterlig ikke så store forskjeller det er snakk om her heller... Og halve klassen min var ikke alene om å stemme på et så tynt grunnlag, er flere på skolen min som gjør det samme (Err! Ugyldig argument!) samt masse folk her på forumet. Edit: Glemte hvilken tråd vi var i... -> @Bandidos-Pelle. Interessant, jeg sjekket nettopp Ål vidaragåande skole for å se hvordan valget gikk der, og der kom Høyre på en fjerdeplass med 17 stemmer. FrP vant riktignok valget med 89 stemmer, AP fikk 36 stemmer og Sp fikk 23 stemmer. Statistikken du ga meg gjengir ikke helt det Ål vidaragåande skole gir meg av statistikk. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Når ble det ulovlig å lykkes i dette landet? Er det straffbart å tjene penger på lovlig vis? Om ikke ulovlig, så er det i alle fall ekstremt umoralsk når dette skjer på mange andres bekostning - noe det gjør i dag. BTW: September 2 - Joachim er utslitt klokken 1400(...) Deretter blir det bare verre, og vi kommer ut i dagslys etterhvert. Fabrikkområder, til og med en pipe det røk fra. Masse gammeldagse høyblokker som rett og slett ser triste ut. Jeg bare forstår ikke hvorfor folk vil bo sånne steder, det er da ikke så mye billigere enn i vest eller i Bærum?! (...) ...JoachimR, stakkars, ble tvunget til å dra til den fæle østkanten. Ekstremt eksempel, yes sir! (Han er jo litt ekstrem ) Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Fordi han har gjort seg fortjent til dem selv? Kjell-Inge har faktisk ofret seg ganske bra for arbeidernes beste. Og luringen stemmer AP, og har gjort det en del ganger før. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hvis Røkke måtte gitt bort halvparten av det han tjente til fattige, ville han ikke hatt noe motiv for å jobbe så hardt som han gjør. Om vi ikke hadde hatt noen i dette landet som jobbet så hardt, ville det ikke vært mulig å drive store bedrifter, som for eksempel Aker. Dersom det ikke var mulig å drive Aker ville mange tusen mennesker blitt arbeidsledige. Derfor skal også rike mennesker beholde sin lønn. I tillegg er det faktisk slik at en i utgangspunktet tjener sine egne penger selv, men så må staten ta noe for å kunne opprettholde velferdsordninger -- staten er til for mennesket, ikke omvendt. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Skal halvparten av pengene til Kjell-Inges årslønn gå til de fattige? Hvorfor ikke? Gidder du å bare pantsette PC-en din? Jeg mener, du betraktes som rik i forhold til de fattige. De trenger penger de óg, skjønner du, selv om de ikke er villig til å gjøre noe med det. Men siden du argumenterer for at Kjell-Inge bør gjøre det, da kan jo selvsagt gi litt, du også? Du har ikke like mye penger som han, sa du? Ikke noe problem, alle monner drar. Besides, du hadde også følt deg fraranet om du måtte gi fra deg over 50 % av bruttolønnen. Endret 11. september 2005 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Interessant, jeg sjekket nettopp Ål vidaragåande skole for å se hvordan valget gikk der, og der kom Høyre på en fjerdeplass med 17 stemmer. FrP vant riktignok valget med 89 stemmer, AP fikk 36 stemmer og Sp fikk 23 stemmer. Statistikken du ga meg gjengir ikke helt det Ål vidaragåande skole gir meg av statistikk. Hmm, så artig at jeg går på Gol vidaregåande skule, da du. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Så du virkeilg en pipe det røk av Joachim? Nice. Tok du bilde? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Noen gang sett en bruker ved navn JoachimR..? Aldri hørt om 'effektiv provokasjon' før? Joachim er meget flink på akkurat dette punktet, og svært mange her inne lar seg gladelig provosere. Vet du hva som er en annen effektiv provokasjon..? Å samle alle som har Høyreavatar i en tråd, og deretter si masse rare greier om bensin og penger. Da har man det gående en stund, og ingen av de involverte (vel, ikke de med samma avatar vertfall) skjønner furten av hva som egentlig skjer. En MSN-logg jeg "fikk tak i". Person 1 sier:The master of spamming strikes again! Person 1 sier: Person 2 sier: Person 1 sier: haha, vi fikk den stengt ja Person 2 sier: hah! Person 2 sier: kapowned Person 2 sier: kom i SO4 istedet Person 2 sier: lager spamuhygge der Person 1 sier: haha Person 1 sier: ok Person 1 sier: men jeg gidder ikke ha den i mine-innlegg-lista, så spamminga får du ta deg av Person 2 sier: koman Person 1 sier: javelda Person 2 sier: lol Person 2 sier: Bandidos Pelle goes wild Person 1 sier: *sjekke* Person 1 sier: hehe, genialt argument med mopeden og tanken Person 2 sier: Person 1 sier: faen, nå fikk du meg på kjøret igjen Person 2 sier: haha Person 1 sier: hehe Person 1 sier: Person 1 sier: Heh, Bandidos-Pelle tenner igjen Person 2 sier: hahahaha Person 2 sier: lol Person 2 sier: detta er morro Person 1 sier: ^_^ Person 1 sier: ikke sant Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Interessant, jeg sjekket nettopp Ål vidaragåande skole for å se hvordan valget gikk der, og der kom Høyre på en fjerdeplass med 17 stemmer. FrP vant riktignok valget med 89 stemmer, AP fikk 36 stemmer og Sp fikk 23 stemmer. Statistikken du ga meg gjengir ikke helt det Ål vidaragåande skole gir meg av statistikk. Hmm, så artig at jeg går på Gol vidaregåande skule, da du. Ja, det må jeg si. Det var SVÆRT artig. Ap vant nemlig valget ganske suverent på den skolen med hele 31,2 % (102) av stemmene, SV kom på en respektabel annenplass med 20,2 % (66) av stemmene, FrP fikk 18, 3 % (60) av stemmene, Sp fikk 11,0 % (36) av stemmene MENS Høyre fikk bare 7,3 % (24) av stemmene. Vennligst, forklar. Endret 11. september 2005 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Vennligst, forklar. Skrev jeg noensinne at høyrepartiene på min skole vant valget? Skrev jeg at det bare finnes duster som stemte på et så tynt grunnlag? Ja, de rød-grønne vant (), men det jeg sa står fortsatt. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Vennligst, forklar. Høyre suger. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Vennligst, forklar. Høyre suger. Er min ære å presentere *enda* et eksempel på god argumentasjon! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 The ruiner’s a collector he’s an infector serving his shitt to his flies. Maybe there will come a day when those that you keep blind will suddenly realize. Maybe it’s a part of me you took to a place I hoped it would never go. And maybe that fucked me up so much more than you’ll ever know... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Vennligst, forklar. Høyre suger. For jeg lov til å presentere *enda* et eksempel på god argumentasjon! You go girl! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Vennligst, forklar. Høyre suger. Er min ære å presentere *enda* et eksempel på god argumentasjon! Du er heldig du som er perfekt Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Vennligst, forklar. Skrev jeg noensinne at høyrepartiene på min skole vant valget? Skrev jeg at det bare finnes duster som stemte på et så tynt grunnlag? Ja, de rød-grønne vant (), men det jeg sa står fortsatt. Du prøvde å bruke de få i klassen din som et eksempel på at det er "mange" som stemmer på Høyre på grunn av ÉN sak, nemlig bensinprissaken. Ganske artig, den påstanden ble jo rett og slett stagnert av din egen skoles statistikk. @Marvil: Rød-grønt suger. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Skal halvparten av pengene til Kjell-Inges årslønn gå til de fattige? Hvorfor ikke? Gidder du å bare pantsette PC-en din? Jeg mener, du betraktes som rik i forhold til de fattige. De trenger penger de óg, skjønner du, selv om de ikke er villig til å gjøre noe med det. Men siden du argumenterer for at Kjell-Inge bør gjøre det, da kan jo selvsagt gi litt, du også? Du har ikke like mye penger som han, sa du? Ikke noe problem, alle monner drar. Besides, du hadde også følt deg fraranet om du måtte gi fra deg over 50 % av bruttolønnen. 1: Tving meg til å pantsette datamaskinen. 2: Jeg er ikke rik, og selv om noen kanskje ser på meg som det, så bør de revurdere tankegangen sin 3: De trenger penger? Fint at jeg gir bort en slant til frelsesarmeen hver måned. 4: Jeg gir ''litt'' til de fattige. Men jeg bryr meg ikke. Kjell Inge Røkke er en jævla overbetalt flabb, og han kunne nytt godt av halvparten av inntekten sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg