Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

@Marvil: Hvem har sagt at billigere bensin er den viktigste saken på agendaen for folk under 18 år og ville stemt Høyre? SVÆRT få.

Vel, det virka som om halve klassen min, med folk som er 17, 18 og 19 år, stemte et høyrevridd parti av én eneste grunn, og det var bensinprisene. Makan til unyansert syn, å la én fillesak bestemme hvilket parti man skal stemme på.

Sorry, eksemplene du beskriver fra Ål i Hallingdal kjenner ikke jeg meg noe igjen i.

 

En ting til: Det er mange som stemmer partier for ÉN enkel grunn, Høyre er selvsagt ikke noe unntak. Dette er ikke noe som er mer vanlig blant Høyre-velgerne enn andre velgere. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet at man har IQ-testet foreldre angående adopsjon. Bør man gjøre det samme med stemmerett?

Et interessant forsøk hadde vært å ha en test av kunnskap rundt politiske partier som betingelse for å få stemme, det kunne skapt ganske artige resultater.

 

Mala: Ja, det er dessverre alt for mange som ikke bryr seg om valget, demokratiet og landet -- tragisk nok.

Lenke til kommentar
@Marvil: Hvem har sagt at billigere bensin er den viktigste saken på agendaen for folk under 18 år og ville stemt Høyre?

Jeg.

 

Dessuten, ergonomien på høyres nettsted er i seg selv nok til å finne seg et annet parti å stemme på.

Det var god stemning da Høyres nye nettsted ble åpnet. :D Riktignok virket det ikke før noen dager etterpå - men må da sies at det ble bra. :)

Lenke til kommentar
@Marvil: Hvem har sagt at billigere bensin er den viktigste saken på agendaen for folk under 18 år og ville stemt Høyre?

Jeg.

 

Dessuten, ergonomien på høyres nettsted er i seg selv nok til å finne seg et annet parti å stemme på.

Det var god stemning da Høyres nye nettsted ble åpnet. :D Riktignok virket det ikke før noen dager etterpå - men må da sies at det ble bra. :)

Neida, gruppetenkning oppstår jo aldri i slike sammenhenger.

 

Men om du møter på Berna eller hva hun heter, så gi henne denne boklista;

* Usability engineering: scenario-based development of human-computer interaction

* The design of everyday things

* The inmates are running the asylum

Lenke til kommentar
Sorry, eksemplene du beskriver fra Ål i Hallingdal kjenner ikke jeg meg noe igjen i.

Nei, så klart, «landet» er jo som navnet tilsier et helt annet land, og de bryr vi oss ikke om :roll:

Hør her, jeg skal ikke stå her og forsvare hvorfor noen enkelttilfeller av vennene dine skal stemme på Høyre på grunn av ÉN sak. Their call, their case, YOUR problem. Greia er at jeg så langt ikke har hørt om noen andre som stemmer på Høyre på grunn av én enkelt sak, heller ikke om noen andre partier, for den saks skyld. Du må skjønne at enkelttilfeller ikke representerer hele landet.

 

Greit, muligens dette er et fenomen i Ål, ikke i Oslo, hvor jeg bor. Alt i alt veies alt opp til slutt uansett. Å sitte og argumentere på enkelttilfeller blir helt feil.

 

EDIT:

share the pain, Ø.B og Mr. Berg: Når ble det ulovlig å lykkes i dette landet? Er det straffbart å tjene penger på lovlig vis? Skal halvparten av pengene til Kjell-Inges årslønn gå til de fattige? Er det rettferdig? Kan vi ikke bare samle alle penger i hele Norge og dele ut likt til alle sammen? Skal de som faktisk gidder å gjøre noe i dette landet bli straffet for jobben de gjør? Fantastisk, det er nesten det RV, f. eks, sier.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar
Hmm, det virker som at alle som vil stemme på høyre, er klyser med for mye penger, og har samme likhetstrekk som dotter fra bærum.

Javel, og denne tendensen har du bestemt deg for at er korrekt på grunnlag av...? Svært mange av de med høyrelogoen som avatar her på forumet kan vel knapt beskrives i de nevnte ordlag, jeg kan ikke se noen fantastisk gode eksempler på dette her inne i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Vel, du kan gjerne tro det - men det er da vitterlig ikke store forskjeller det er snakk om her heller... Og halve klassen min var ikke alene om å stemme på et så tynt grunnlag, er flere på skolen min som gjør det samme (Err! Ugyldig argument!) samt masse folk her på forumet.

 

Edit: Glemte hvilken tråd vi var i... -> @Bandidos-Pelle.

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...