Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Er det ikke meningen at avstemningen skal gi gjenspeile folkets meninger?

Ungdom flest har ikke meninger. Det er som å gi sjimpansene stemmerett.

Burde vi kanskje sett en maksimumsaldersgrense også, da, for å få det noenlunde rettferdig?

Samme system som ved sertifikat til bil hadde vært interessant. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det ikke meningen at avstemningen skal gi gjenspeile folkets meninger?

Ungdom flest har ikke meninger. Det er som å gi sjimpansene stemmerett.

Burde vi kanskje sett en maksimumsaldersgrense også, da, for å få det noenlunde rettferdig?

Samme system som ved sertifikat til bil hadde vært interessant. :)

Jeg kjenner faktisk INGEN som er 16 år og IKKE vet hva de ville stemt. Mange forskjellige meninger, det er det. Er ikke bare Høyre, for å si det sånn.

Angående aldersgrenser så er jeg helt likegyldig til hva det blir til. Det eneste som provoserer meg er når folk som Marvil prøver å få frem at alle som ikke er myndige er dumme, er +/- 13 år og bør egentlig ikke være en del av samfunnet. Overlegen og med en drittungeholdning.

@Marvil: Hvem har sagt at billigere bensin er den viktigste saken på agendaen for folk under 18 år og ville stemt Høyre? SVÆRT få.

Lenke til kommentar
@Marvil: Hvem har sagt at billigere bensin er den viktigste saken på agendaen for folk under 18 år og ville stemt Høyre? SVÆRT få.

Vel, det virka som om halve klassen min, med folk som er 17, 18 og 19 år, stemte et høyrevridd parti av én eneste grunn, og det var bensinprisene. Makan til unyansert syn, å la én fillesak bestemme hvilket parti man skal stemme på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...