Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er også venstrehendt, så derfor er høyre helt bak mål. :p

Stemmer du høyre, stemmer du mer motgang!

Jeg er venstrehendt... :)

 

Det viktigste er å spørre om folk har husket å stemme -- aner ikke hvor mange Høyrestemmer jeg har dratt inn i løpet av de siste dagene på det, men det er noen titalls, kanskje over 50...

Lenke til kommentar
Er vant til sosialistenes tåpelig argumentasjon, men "syk" var nytt.

Du skjønte ikke hva jeg mente med det der engang du? Han er ikke syk fordi han stemmer høyre, det var vel heller måten han skrev det på. . Tidligere uttalelser fra samme karen, tyder også på at mannen er syk Mine utalelser er alltid særs velbegrunnede :D

Lenke til kommentar
Herlig å se alle Høyre-avatarene. :D

 

Rød-grønt < Borgerlig.

Joda, problemet er bare at alle som har dem er +/- 13 år og har ikke lov å stemme.

Og det vil si at vi ikke kan diskutere politikk?

Jepp.

 

For øvrig, det snakkes om at aldersgrensen for stemmerett bør senkes til seksten år. Jeg vedder for at mange sekstenåringer har like stor kompetanse faglig når det gjelder hva de forskjellige partiene står for, og hvordan saker blir behandlet, som en som er myndig.

Jeg vet om mange som ikke burde det.

 

Ingen vits i å rakke ned på andre som er under 18 år, og ikke insuiner at siden jeg (vi) muligens har et annet syn enn deg på politikk så er jeg (vi) tretten år +/-. Idioti på høyt plan. Er for øvrig seksten, jeg ville satt lillefingeren min på at jeg burde hatt minst like god grunn til å stemme som deg.

Pft. Dummeste jeg har hørt.

 

Alder er relativt. Mental alder, derimot.

Okbra.

Lenke til kommentar
For øvrig, det snakkes om at aldersgrensen for stemmerett bør senkes til seksten år. Jeg vedder for at mange sekstenåringer har like stor kompetanse faglig når det gjelder hva de forskjellige partiene står for, og hvordan saker blir behandlet, som en som er myndig.

Jeg mener man bør være 20(evt 23) år for å stemme i Norge.

Lenke til kommentar
Er vant til sosialistenes tåpelig argumentasjon, men "syk" var nytt.

Du skjønte ikke hva jeg mente med det der engang du? Han er ikke syk fordi han stemmer høyre, det var vel heller måten han skrev det på. . Tidligere uttalelser fra samme karen, tyder også på at mannen er syk Mine utalelser er alltid særs velbegrunnede :D

Hehe, kjenner du Joachim da? Er for øvrig også vant til sosialister som snakker om ting de overhode ikke har peiling på.

Lenke til kommentar
For øvrig, det snakkes om at aldersgrensen for stemmerett bør senkes til seksten år. Jeg vedder for at mange sekstenåringer har like stor kompetanse faglig når det gjelder hva de forskjellige partiene står for, og hvordan saker blir behandlet, som en som er myndig.

Jeg vet om mange som ikke burde det.

Jeg også, både av folk som er under og over 18.

 

edit: For the record: Jeg er imot 16-årsgrense, selv om det hadde vært veldig enkelt å få de yngste i boks. Høyre står for valgfritt sidemål, SV vil at de skal likestilles. Vanskelig valg. :wee:

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
For øvrig, det snakkes om at aldersgrensen for stemmerett bør senkes til seksten år. Jeg vedder for at mange sekstenåringer har like stor kompetanse faglig når det gjelder hva de forskjellige partiene står for, og hvordan saker blir behandlet, som en som er myndig.

Jeg mener man bør være 20(evt 23) år for å stemme i Norge.

Er det ikke meningen at avstemningen skal gi gjenspeile folkets meninger? Er ikke ungdommer en del av samfunnet? Burde vi kanskje sett en maksimumsaldersgrense også, da, for å få det noenlunde rettferdig?

 

Men fine, your opinion. Stick with it.

 

@Marvil: :!:

Lenke til kommentar
Er vant til sosialistenes tåpelig argumentasjon, men "syk" var nytt.

Du skjønte ikke hva jeg mente med det der engang du? Han er ikke syk fordi han stemmer høyre, det var vel heller måten han skrev det på. . Tidligere uttalelser fra samme karen, tyder også på at mannen er syk Mine utalelser er alltid særs velbegrunnede :D

Hehe, kjenner du Joachim da? Er for øvrig også vant til sosialister som snakker om ting de overhode ikke har peiling på.

Kan du også forstå at det var 1 fuckings % spøk i min kommentar til Joachim?

Djesus

Lenke til kommentar
Er det ikke meningen at avstemningen skal gi gjenspeile folkets meninger? Er ikke ungdommer en del av samfunnet? Burde vi kanskje sett en maksimumsaldersgrense også, da, for å få det noenlunde rettferdig?

Folket, definert som den myndige delen av det. 16-åringer som "burde" ha stemmerett tilhører mindretallet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...