sofarot Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Hmm det samme med Ketchez egentlig Haha Vil ikke du ha skattelette, og billigere bensin da? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Caches avatarene på hw? Men uansett, kjør på - spread the word! For å sitere Time Magazine "Hvorfor vil nordmennene stemme på sosialistene når det går så bra i Norge?". Kunne ikke ha sagt det bedre selv, stem Høyre så slipper vi å se at sosialistene kommer til makten. Knus sosialismen! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Caches avatarene på hw? Men uansett, kjør på - spread the word! For å sitere Time Magazine "Hvorfor vil nordmennene stemme på sosialistene når det går så bra i Norge?". Kunne ikke ha sagt det bedre selv, stem Høyre så slipper vi å se at sosialistene kommer til makten. Knus sosialismen! Det gjør de. Som f.eks når @kd skiftet til samme avatar som wh1te (samme lokasjon) så kunne man se wh1te sin gamle i litt skviset format. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Caches avatarene på hw? Men uansett, kjør på - spread the word! For å sitere Time Magazine "Hvorfor vil nordmennene stemme på sosialistene når det går så bra i Norge?". Kunne ikke ha sagt det bedre selv, stem Høyre så slipper vi å se at sosialistene kommer til makten. Knus sosialismen! JA! Og vi er mange! Vi skal klare det! STEM HØYRE I MORGEN! STEM FORTSATT FREMGANG! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Norge kommer til å gå rævva, viss folka på HW stemmer som de vil... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Argh! Øynene mine! Ser nesten bare høyre avatarer! Kommer tilbake til SO4 når valget er over. *grøsse* Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Herlig å se alle Høyre-avatarene. Rød-grønt < Borgerlig. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Caches avatarene på hw? Men uansett, kjør på - spread the word! For å sitere Time Magazine "Hvorfor vil nordmennene stemme på sosialistene når det går så bra i Norge?". Kunne ikke ha sagt det bedre selv, stem Høyre så slipper vi å se at sosialistene kommer til makten. Knus sosialismen! JA! Og vi er mange! Vi skal klare det! STEM HØYRE I MORGEN! STEM FORTSATT FREMGANG! Right. Jeg er venstrehendt. Da blir det helt bak mål å stemme høyre lissom.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 STEM HØYRE I MORGEN! STEM FORTSATT FREMGANG! Du er faen meg en syk person du Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 I morgen går jeg med t-skjorte, pins, skulderveske, jakke og bag fra høyre, samt blå bukser. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Caches avatarene på hw? Men uansett, kjør på - spread the word! For å sitere Time Magazine "Hvorfor vil nordmennene stemme på sosialistene når det går så bra i Norge?". Kunne ikke ha sagt det bedre selv, stem Høyre så slipper vi å se at sosialistene kommer til makten. Knus sosialismen! JA! Og vi er mange! Vi skal klare det! STEM HØYRE I MORGEN! STEM FORTSATT FREMGANG! Right. Jeg er venstrehendt. Da blir det helt bak mål å stemme høyre lissom.. Er også venstrehendt, derfor holder jeg en knapp på FRP Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Herlig å se alle Høyre-avatarene. Rød-grønt < Borgerlig. Joda, problemet er bare at alle som har dem er +/- 13 år og har ikke lov å stemme. Jeg skulle glatt klart å få en barnehage til å lage samlingstog med FrP-plakater, men det er lissom relativt bortkasta.. Men for all del barn, kos dere med avatarleken. Den tar sikkert over Norge til slutt. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Er også venstrehendt, så derfor er høyre helt bak mål. Stemmer du høyre, stemmer du mer motgang! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 I morgen går jeg med t-skjorte, pins, skulderveske, jakke og bag fra høyre, samt blå bukser. Kjører t-skjorte pluss bag jeg og! Og mamma skal stå ved valglokalet her og dele ut høyre-materiale... En kjempejobb, siden valgkretsen vår pleier å være over 60 % Høyre - men noen må gjøre det også! Mamma lader opp med slagord! Godt valg! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Du er faen meg en syk person du Der har dere en sosialist et nøtteskall. Er man uenig med sosialistene blir man plutselig "syk"... Så utrolig bra... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Jeg er bare sur, trist og lei nå. Faen ta både folk og ting! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Du er faen meg en syk person du Der har dere en sosialist et nøtteskall. Er man uenig med sosialistene blir man plutselig "syk"... Så utrolig bra... Flott for deg at du fant ut noe nytt i dag også. *klapp klapp* Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Herlig å se alle Høyre-avatarene. Rød-grønt < Borgerlig. Joda, problemet er bare at alle som har dem er +/- 13 år og har ikke lov å stemme. Og det vil si at vi ikke kan diskutere politikk? For øvrig, det snakkes om at aldersgrensen for stemmerett bør senkes til seksten år. Jeg vedder for at mange sekstenåringer har like stor kompetanse faglig når det gjelder hva de forskjellige partiene står for, og hvordan saker blir behandlet, som en som er myndig. Ingen vits i å rakke ned på andre som er under 18 år, og ikke insuiner at siden jeg (vi) muligens har et annet syn enn deg på politikk så er jeg (vi) tretten år +/-. Idioti på høyt plan. Er for øvrig seksten, jeg ville satt lillefingeren min på at jeg burde hatt minst like god grunn til å stemme som deg. Alder er relativt. Mental alder, derimot. Endret 11. september 2005 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Er vant til sosialistenes tåpelig argumentasjon, men "syk" var nytt. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 ketchez : hvorfor har du Høyre avatar, når du sier at FrP er best? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg