Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Caches avatarene på hw? Men uansett, kjør på - spread the word! For å sitere Time Magazine "Hvorfor vil nordmennene stemme på sosialistene når det går så bra i Norge?". Kunne ikke ha sagt det bedre selv, stem Høyre så slipper vi å se at sosialistene kommer til makten. Knus sosialismen!

Det gjør de. Som f.eks når @kd skiftet til samme avatar som wh1te (samme lokasjon) så kunne man se wh1te sin gamle i litt skviset format.

Lenke til kommentar
Caches avatarene på hw? Men uansett, kjør på - spread the word! For å sitere Time Magazine "Hvorfor vil nordmennene stemme på sosialistene når det går så bra i Norge?". Kunne ikke ha sagt det bedre selv, stem Høyre så slipper vi å se at sosialistene kommer til makten. Knus sosialismen!

JA! Og vi er mange! Vi skal klare det! STEM HØYRE I MORGEN! STEM FORTSATT FREMGANG!

Lenke til kommentar
Caches avatarene på hw? Men uansett, kjør på - spread the word! For å sitere Time Magazine "Hvorfor vil nordmennene stemme på sosialistene når det går så bra i Norge?". Kunne ikke ha sagt det bedre selv, stem Høyre så slipper vi å se at sosialistene kommer til makten. Knus sosialismen!

JA! Og vi er mange! Vi skal klare det! STEM HØYRE I MORGEN! STEM FORTSATT FREMGANG!

Right.

Jeg er venstrehendt. Da blir det helt bak mål å stemme høyre lissom..

Lenke til kommentar
Caches avatarene på hw? Men uansett, kjør på - spread the word! For å sitere Time Magazine "Hvorfor vil nordmennene stemme på sosialistene når det går så bra i Norge?". Kunne ikke ha sagt det bedre selv, stem Høyre så slipper vi å se at sosialistene kommer til makten. Knus sosialismen!

JA! Og vi er mange! Vi skal klare det! STEM HØYRE I MORGEN! STEM FORTSATT FREMGANG!

Right.

Jeg er venstrehendt. Da blir det helt bak mål å stemme høyre lissom..

Er også venstrehendt, derfor holder jeg en knapp på FRP :p

Lenke til kommentar
Herlig å se alle Høyre-avatarene. :D

 

Rød-grønt < Borgerlig.

Joda, problemet er bare at alle som har dem er +/- 13 år og har ikke lov å stemme.

 

Jeg skulle glatt klart å få en barnehage til å lage samlingstog med FrP-plakater, men det er lissom relativt bortkasta..

 

Men for all del barn, kos dere med avatarleken. Den tar sikkert over Norge til slutt. :)

Lenke til kommentar
Herlig å se alle Høyre-avatarene. :D

 

Rød-grønt < Borgerlig.

Joda, problemet er bare at alle som har dem er +/- 13 år og har ikke lov å stemme.

Og det vil si at vi ikke kan diskutere politikk? For øvrig, det snakkes om at aldersgrensen for stemmerett bør senkes til seksten år. Jeg vedder for at mange sekstenåringer har like stor kompetanse faglig når det gjelder hva de forskjellige partiene står for, og hvordan saker blir behandlet, som en som er myndig.

 

Ingen vits i å rakke ned på andre som er under 18 år, og ikke insuiner at siden jeg (vi) muligens har et annet syn enn deg på politikk så er jeg (vi) tretten år +/-. Idioti på høyt plan. Er for øvrig seksten, jeg ville satt lillefingeren min på at jeg burde hatt minst like god grunn til å stemme som deg.

 

Alder er relativt. Mental alder, derimot.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...