b-real Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Jeg skjønner ikke at ingen moderatorer gjør noe med den posten.(Dere vet hvilken) De burde gjort mye mer enn å stenge den.. 3stk der som burde fått seg en lang ferie.. Åja, den threaden ja...mm...jeg vet hvilken ja...mm... http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=422497 Men da dro jeg tilbake til skolen.. Hva feiler dere egentlig? Hvorfor kan dere ikke RAPPORTERE som alle andre brukere gjør her på forumet? BLAH Edit: nevermindt, andre folk har gjort jobben sin >_< Beklager Endret 25. mai 2005 av B|Real Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Korn? eneste jeg har å si om det er umusikalsk og pruttbass utrolig dårlig analysering av musikken. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) EDIT: Ikke viktig. Endret 9. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
scoot Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 du kjøper litt for mye klær du ? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 AnAnAs, hvorfor har du plutselig 0 innlegg totalt og kun 1 i OT-baren? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 AnAnAs, hvorfor har du plutselig 0 innlegg totalt og kun 1 i OT-baren? Registrert seg på nytt ser det ut som Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg skjønner ikke at ingen moderatorer gjør noe med den posten.(Dere vet hvilken) De burde gjort mye mer enn å stenge den.. 3stk der som burde fått seg en lang ferie.. Åja, den threaden ja...mm...jeg vet hvilken ja...mm... http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=422497 Men da dro jeg tilbake til skolen.. Hva feiler dere egentlig? Hvorfor kan dere ikke RAPPORTERE som alle andre brukere gjør her på forumet? BLAH Edit: nevermindt, andre folk har gjort jobben sin >_< Beklager fy faen, den threaden var helt jævlig. Jeg syns det hadde vært fint egentlig å slette hele greia. og idag har Hotel og Næring laget masse god mat til andre medelever på skolen. Alle fikk med seg flere forskjellige smaksprøver og var fornøyde med maten. Jeg ble hvertfall mett på god mat Lenke til kommentar
applemania Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) EDIT: Ikke viktig. Endret 9. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Uff da. Hvordan problemer skapte det? Kom det en 63-årig kåt mann på døren din og tilbød deg sjokolade? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Velkommen tilbake ny og fresh da Thea Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Har fått ordnet en fresh start med en moderator, da jeg har ganske avslørende innlegg om meg og mitt under min gamle konto. Kommer fra nå av til å ikke utlevere meg såpass, og heller holde en mer anonym profil da dette har skapt litt problemer. Er en positiv ting med dette da. Slipper å ha alle de teite innleggene jeg svarte på under mine innlegg Har også tenkt på det noen ganger og perhaps begynne fra scrach, står MYE om meg her på forumet. Ikke at jeg tror noen kommer til å bruke det mot meg, men man vet jo aldri Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Ja, for folk som ikke tør å inrømme hvem de egentlig er, og heller vil fremstå som falske kan det nok være best å starte fra scratch Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Har også tenkt på det noen ganger og perhaps begynne fra scrach, står MYE om meg her på forumet. Ikke at jeg tror noen kommer til å bruke det mot meg, men man vet jo aldri Det trodde ikke jeg noen kom til å gjøre heller, men ting skjer... Sier bare: Pass på hva dere skriver om dere selv her inne. Noen ganger er det kanskje best å droppe det. Dog jeg tror jeg får et problem med tanke på at jeg er mod og at hvis postene mine fjernes så...jah..så kan det fucke opp en del. Blah..who cares, hva er skrevet, er skrevet Ja, for folk som ikke tør å inrømme hvem de egentlig er, og heller vil fremstå som falske kan det nok være best å starte fra scratchVar det et hint til noen? Endret 25. mai 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Ja, for folk som ikke tør å inrømme hvem de egentlig er, og heller vil fremstå som falske kan det nok være best å starte fra scratch Mener du at Thea latet som hun var som en annen enn det hun er? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Ja, for folk som ikke tør å inrømme hvem de egentlig er, og heller vil fremstå som falske kan det nok være best å starte fra scratch Mener du at Thea latet som hun var som en annen enn det hun er? Du ser vel at det ikke er det han har skrevet? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Var ikke det jeg skrev og det var heller ikke det jeg mente, men hvis man først har en grunn til å måtte fjerne alle sine innlegg fordi man har skrevet ting man ikke vil at andre skulle vite burde man kanskje aldri ha skrevet det.. Hvis man skriver noe, mener man som regel noe med det, og da syns jeg det blir for dumt å fjerne det i ettertid. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Tja. Man har vel alle gjort ting man angrer på? Hvis man først har muligheten til å gjøre dette om, så ser jeg ikke hvorfor ikke man skal benytte sjansen Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Jeg mener nå at uansett om man har gjort ting man angrer på burde man ikke prøve å skjule det.. EDIT: Ved å slette alle spor om at man noen gang har gjort noe feil kan det virke som om man prøver å glemme feilene, istedet for å tenke på dem og lære av dem. Eksempelvis jeg slo ned en type som er to år yngre enn meg da jeg var 16(2 år siden), kom i rettsak, men ble ikke dømt for noe og angrer som pokker på at jeg gjorde det, men jeg har lagt det bak meg uten å gjemme det vekk Endret 25. mai 2005 av SnittLeif Lenke til kommentar
svamp Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=422497 Er det mulig? Rottebob skulle hatt en omgang med fredrikrb og kontorutstyret hans, for så å få en lang ferie. --- Ufrivillig pause i kjemilesingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg