Dahl Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Den filmen er nesten det latterligste jeg har sett til dags dato. Uff herregud. Jepp, rett etter partiprogrammet til SV og løftene om at en sosialistregjering vil klare å komme til enighet. Så du partilederdebatten i går? Ett ord: BORGERLIG KAOS. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Ett ord: BORGERLIG KAOS. I like you, son! You will be the last to be brutally slain. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Så du partilederdebatten i går? Ett ord: BORGERLIG KAOS. Ikke at jeg skal dra denne debatten veldig langt, men det blir ikke noe mindre kaos av at alle partiene som skal samarbeide har flertall i regjeringen, all den tid de ikke engang tør å gå ut offentlig med hvordan de skal klare å bli enige (Hvorfor skjer dette? Høyst sannsynlig fordi ingen aner noe som helst om hvordan de faktisk skal bli enige.). (Med høyreavatar for anledningen) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Jeg bare sier det, stem høyre and you shall all burn in hell Takk for meg *poff* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Jeg bare sier det, stem høyre and you shall all burn in hell Takk for meg *poff* Let me burn... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Jeg bare sier det, stem høyre and you shall all burn in hell *kose på* Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Jeg bare sier det, stem høyre and you shall all burn in hell Takk for meg *poff* Let me burn... du kan jo ikke stemme så det var jo bare dumt. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Vet du, @kd, jeg liker deg litt mer nå =P Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Jeg har også Høyre-avatar! Nå må vi da vinne! "Høyre-avatar-klubben!" Endret 11. september 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Jeg bare sier det, stem høyre and you shall all burn in hell Takk for meg *poff* Let me burn... Du som er en så hyggelig kar, stemmer helt feil. Tøs Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Vet du, @kd, jeg liker deg litt mer nå =P Det er bra, jeg liker ikke å bli hatet! *kose på* Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 ingen som har frp avatar jeg kan stjele? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Du som er en så hyggelig kar, stemmer helt feil. Tøs Hva med meg da? Ikke at jeg har stemmerett, men... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Hoho, la oss sluke båndbredde gutta! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Du som er en så hyggelig kar, stemmer helt feil. Tøs Hva med meg da? Du er da ikke en hyggelig kar. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Hoho, la oss sluke båndbredde gutta! Hva mener du? Bildet ditt? Lastes jo bare en gang, og cache brukes resten, vel? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Hoho, la oss sluke båndbredde gutta! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Jeg bare sier det, stem høyre and you shall all burn in hell Takk for meg *poff* Let me burn... Du som er en så hyggelig kar, stemmer helt feil. Tøs Hit me, Hit me! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Du som er en så hyggelig kar, stemmer helt feil. Tøs Hva med meg da? Ikke at jeg har stemmerett, men... Fredrik! Du er unnskyldt , du kan ikke stemme, du vet ikke hva du driver med. Hmm det samme med Ketchez egentlig Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Så fint å se at de ikke-stemmeberettigete krangler om politikk. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg