Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Jeg vil ha gratis skolebøker til vidregående!

Orker ikke tanken på å punge ut masse penger på det

Har du ikke foreldre? Om foreldrene dine ikke betaler, får du stipend for det. :)

 

Fredrik: Ati-Radeon må da få lov til å prøve å anmelde en politikvinne - dersom det erkjennes så er det jo noe mer enn at han er kjepphøy... Om saken henlegges som intet straffbart forhold, så henlegges den, og det gjør ingenting. Er jo mistenklig hvis politikvinnen ikke vil oppgi det...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, har dere anmeldt politiet, Joachim? :ohmy:

 

Hadde jeg aldri trodd. :whistle:

 

Here goes: Jeg HATER det når folk alltid må lage helvete fordi man gjør en feil eller har en dårlig dag. Det er da for faen ingen vits i å sette himmel og jord i bevegelse for små fillesaker. Det skjer dritt i hele verden, slutt å ta opp verdifull tid hos saksbehandlere for filleting.

Når de henlegger en sak der vi hadde skaffet personnummeret på gjerningsmannen.... Så er det noe som skranter....

Lenke til kommentar
Vi hadde to vitner - mammas drosjesjåfør pluss en annen en. Typen hadde ikke betalt leie, og mamma drog for å snakke med ham. Han sparker til mamma, løper, og kaster en sten mot drosjen...

 

Uansett - en god stund siden

Hehe, denne saken var kanskje opplagt. Jeg er enig i at det er mye som må forbedres i Norge når det kommer til rettsvesen og politi. Men jeg liker ikke når folk må prøve å lage helvete på grunn av saker.

Lenke til kommentar
EDIT: Vi vet at dette skjedde for fire år siden i dag. Likevel oppfordres det til å stemme SV. En stemme til SV er en stemme for terrorisme.

Hva stemmer så du, Joachim?

Jeg stemmer for en blå, borgelig regjering som støtter kampen mot terrorisme.

 

RV sier direkte at de støtter terror-organisasjoner. SV sier at de støtter irakere som gjør opprør mot "okkupasjonsmakta". Arbeiderpartiet dilter for tiden etter.

 

Stem blått - stem for en sikrere verden!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...