Tonio Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Alle sammen burde se på NRK1 klokken 18:30. why? Fordi det nevnes Harry Potter der! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 åh please^^ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 HP suger. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Det er bra folk har forskjellig smak. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Nei, alle skulle likt det samme som meg. Det hadde vært noe det. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Har jeg rett til å vite tjenestenummeret til politimannen? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 forlater dere nå! IKKE for å se newton, men for å spise! *poff* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Har jeg rett til å vite tjenestenummeret til politimannen? Sett for mye filmer? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Nei, alle skulle likt det samme som meg. Det hadde vært noe det. Tenk så kjipt da.. Da hadde alle gått med like klær, spist samme mat osv.. Resultatet hadde blitt at det hadde vært vanskeligere å få tak i det du liker! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Har jeg rett til å vite tjenestenummeret til politimannen? Sett for mye filmer? du minner meg om denne politimannen (kvinnen) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Resultatet hadde blitt at det hadde vært vanskeligere å få tak i det du liker! Nesj. Hadde vært enda flere seeders. ATi: Oje! Hva har du gjort nå? Endret 11. september 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 jeg har ikke gjort noe, politiet nekta å kjør ett par venner til legevakten etter en episode, så spurte jeg om tjeneste nummer så begynte politikvinnen å dytte på meg, så gikk jeg litt å snudde meg. Så spurte jeg igjen så kom hun mot meg å tok taki armen min, så begynte hun å ristemeg og bortvise meg fra stedet Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 forlater dere nå! IKKE for å se newton, men for å spise! *poff* Damn! Takk for at du minte meg på det! Hadet! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 jeg har ikke gjort noe, politiet nekta å kjør ett par venner til legevakten etter en episode, så spurte jeg om tjeneste nummer så begynte politikvinnen å dytte på meg, så gikk jeg litt å snudde meg. Så spurte jeg igjen så kom hun mot meg å tok taki armen min, så begynte hun å ristemeg og bortvise meg fra stedet De hadde vel bedre ting å gjøre enn å kjøre vennene dine til legevakten. Hold dere unna bråk, så går det nok bra. Jeg forstår godt at for eksempel politimenn blir irritert når kjepphøye ungdommer krever å få vite tjenestenummeret, slik at de kan få de sparket fra jobben, satt ned kredittverdigheten og få datteren utvist fra skolen. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Jeg vil ha gratis skolebøker til vidregående! Orker ikke tanken på å punge ut masse penger på det Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Naturligvis har du rett til å vite tjenestenummeret, de nye uniformene har også dette tydelig skrevet på. (hvor - det vet ikke jeg). Vi/mamma har et par ganger anmeldt politiet for tjenesteforsømmelse - den ene saken vant vi! Ellers en trist dag i dag. Det som skjedde for fire år siden skal ALDRI, ALDRI glemmes. Var ute å syklet off-road emd paps - etter to mil inn til kikut var pappa sliten - og vi syklet skogsveien tilbake. Var mest med for å få noen fine bilder til collagen min. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Jeg vil ha gratis skolebøker til vidregående!Orker ikke tanken på å punge ut masse penger på det Foreldre? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Nei, har dere anmeldt politiet, Joachim? Hadde jeg aldri trodd. Here goes: Jeg HATER det når folk alltid må lage helvete fordi man gjør en feil eller har en dårlig dag. Det er da for faen ingen vits i å sette himmel og jord i bevegelse for små fillesaker. Det skjer dritt i hele verden, slutt å ta opp verdifull tid hos saksbehandlere for filleting. Endret 11. september 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Jeg vil ha gratis skolebøker til vidregående!Orker ikke tanken på å punge ut masse penger på det Foreldre? Vi har ikke så masse penger at det gjør noe Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 (endret) jeg har ikke gjort noe, politiet nekta å kjør ett par venner til legevakten etter en episode, så spurte jeg om tjeneste nummer så begynte politikvinnen å dytte på meg, så gikk jeg litt å snudde meg. Så spurte jeg igjen så kom hun mot meg å tok taki armen min, så begynte hun å ristemeg og bortvise meg fra stedet De hadde vel bedre ting å gjøre enn å kjøre vennene dine til legevakten. Hold dere unna bråk, så går det nok bra. Jeg forstår godt at for eksempel politimenn blir irritert når kjepphøye ungdommer krever å få vite tjenestenummeret, slik at de kan få de sparket fra jobben, satt ned kredittverdigheten og få datteren utvist fra skolen. de prioriterte å kjøre han som slo 2 venner av meg med flaske ihodet enn å kjøre de som trengte å stikke til legevakta.. Vi snakker stoore kutt i hoder og armer. Hun ene politi dama var frekk med alle til og med, uproft. Hun har jo ikke noen rettigheter til å røre meg da. edit: de kjørte han som slo med flaske hjem. Ikke noe mere liksom :S Endret 11. september 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg