Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har ikke gjort noe, politiet nekta å kjør ett par venner til legevakten etter en episode, så spurte jeg om tjeneste nummer så begynte politikvinnen å dytte på meg, så gikk jeg litt å snudde meg. Så spurte jeg igjen så kom hun mot meg å tok taki armen min, så begynte hun å ristemeg og bortvise meg fra stedet

De hadde vel bedre ting å gjøre enn å kjøre vennene dine til legevakten. Hold dere unna bråk, så går det nok bra.

Jeg forstår godt at for eksempel politimenn blir irritert når kjepphøye ungdommer krever å få vite tjenestenummeret, slik at de kan få de sparket fra jobben, satt ned kredittverdigheten og få datteren utvist fra skolen.

Lenke til kommentar

Naturligvis har du rett til å vite tjenestenummeret, de nye uniformene har også dette tydelig skrevet på. (hvor - det vet ikke jeg). Vi/mamma har et par ganger anmeldt politiet for tjenesteforsømmelse - den ene saken vant vi!

Ellers en trist dag i dag. Det som skjedde for fire år siden skal ALDRI, ALDRI glemmes. :cry:

Var ute å syklet off-road emd paps - etter to mil inn til kikut var pappa sliten - og vi syklet skogsveien tilbake. Var mest med for å få noen fine bilder til collagen min. :p

Lenke til kommentar

Nei, har dere anmeldt politiet, Joachim? :ohmy:

Hadde jeg aldri trodd. :whistle:

Here goes: Jeg HATER det når folk alltid må lage helvete fordi man gjør en feil eller har en dårlig dag. Det er da for faen ingen vits i å sette himmel og jord i bevegelse for små fillesaker. Det skjer dritt i hele verden, slutt å ta opp verdifull tid hos saksbehandlere for filleting.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
jeg har ikke gjort noe, politiet nekta å kjør ett par venner til legevakten etter en episode, så spurte jeg om tjeneste nummer så begynte politikvinnen å dytte på meg, så gikk jeg litt å snudde meg. Så spurte jeg igjen så kom hun mot meg å tok taki armen min, så begynte hun å ristemeg og bortvise meg fra stedet

De hadde vel bedre ting å gjøre enn å kjøre vennene dine til legevakten. Hold dere unna bråk, så går det nok bra.

Jeg forstår godt at for eksempel politimenn blir irritert når kjepphøye ungdommer krever å få vite tjenestenummeret, slik at de kan få de sparket fra jobben, satt ned kredittverdigheten og få datteren utvist fra skolen.

de prioriterte å kjøre han som slo 2 venner av meg med flaske ihodet enn å kjøre de som trengte å stikke til legevakta.. Vi snakker stoore kutt i hoder og armer. Hun ene politi dama var frekk med alle til og med, uproft. Hun har jo ikke noen rettigheter til å røre meg da.

edit: de kjørte han som slo med flaske hjem. Ikke noe mere liksom :S

Endret av ATi-Radeon
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...