johnj Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Bassen er bare kos imo , Korn er kos, noe kanskje avataren min gir en liten indikasjon på. Da var vi i gang med enda en spennende siviltjeneste-dag. Søndre Buskerud politidistrikt har 70 personer på kurs i dag, og jeg er kontaktpersonen ved eventuelle spørsmål. Med andre ord sitter jeg på ræva i en liten resepsjon på et kurssenter med fri tilgang på kaffe, internett og mat. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Bassen er bare kos imo , Korn er kos, noe kanskje avataren min gir en liten indikasjon på. Da var vi i gang med enda en spennende siviltjeneste-dag. Søndre Buskerud politidistrikt har 70 personer på kurs i dag, og jeg er kontaktpersonen ved eventuelle spørsmål. Med andre ord sitter jeg på ræva i en liten resepsjon på et kurssenter med fri tilgang på kaffe, internett og mat. Issues bakgrunnen Hørtes ut som en digg jobb egentlig. Sitte der lenge i dag? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg trenger litt hjelp: DHCP - klientmaskin får ikke tildelt standard gateway Har workshop på jobben. Sitter og forbereder meg til fagprøven. Føler ikke at jeg kommer noen veier egentlig Sitter bare her og sløver. *prøve å ta seg sammen* Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hvor gammel må man være for å være vekter? 21? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg pleier å bruke fetteren min som vekter og han er 12 år.. Riktignok er han ikke så tung, så hvis du virkelig skal ha mye vekt må de i hvert fall veie litt mer.. Å FY DEN VAR TØRR *skamme seg* Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Korn? eneste jeg har å si om det er umusikalsk og pruttbass fysj på deg! ikke snakke stygt om gode gamle KoRn. ---- Alderon: må vel bare være over 18? Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Nå blei det stille her gitt... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Ja, det pleier generelt å være det i skriftbaserte kommunikasjonssystemer Å FY! har jeg vært for mye i sola i dag? Kanskje jeg skulle drikke litt vann Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Ja, jeg føler meg jævlig tørr i kjeften jeg også Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 stakkars meg kom opp i norsk og dialekt i prøveeksamen Lenke til kommentar
johnj Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hørtes ut som en digg jobb egentlig. Sitte der lenge i dag? Slutter 1530, men stikker nok før. Kanskje like greit å bare oppgi mobilnummeret mitt slik at de kan ta kontakt ved behov. Gjør riktignok ikke dette til daglig, men stepper inn som vikar i dag. Driver vanligvis med orden i og utlån/vedlikehold av teknisk utstyr i radio og TV-divisjonen ved folkehøgskolen som driver kurssenteret. Ganske digg jobb det også. Forresten, noen som vil kaste et blikk på siggen min? Det meste av interesse... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Alderon: må vel bare være over 18? Okei, hørte at det var 21... Jaja, da blir det kurs snart da! Faen det regner Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) ja jeg har ikke peiling egentlig, har en kompis som har fått vekter jobb nå og han er da bare 20. edit: nesten en time uten noen nye innlegg her, må dere faen meg se til og skjerpe dere og underholde meg! Endret 25. mai 2005 av phax Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg skjønner ikke at ingen moderatorer gjør noe med den posten. (Dere vet hvilken) Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 En dame hadde vært gift tre ganger, men var fortsatt jomfru. En veninne spurte henne hvordan i all verden det kan være mulig. - Vel, svarte hun. - Første gangen giftet jeg med en åttiåring, og han døde før vi fikk fullbyrdet bryllupet. - Den andre gangen giftet jeg med en marine offiser og det brøt ut krig på bryllupsdagen. Han døde desverre i krigen. - Tredje mannen jeg giftet meg med en Microsoft Windows programmerer, og han satt bare på sengekanten og fortalte hvor bra det skulle bli. Føler du deg underholdt? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 http://www.adbusters.no/ Damn, for noen sosiale tapere. Skulle hatt en god omgang juling. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 En dame hadde vært gift tre ganger, men var fortsatt jomfru. En veninne spurte henne hvordan i all verden det kan være mulig. - Vel, svarte hun. - Første gangen giftet jeg med en åttiåring, og han døde før vi fikk fullbyrdet bryllupet. - Den andre gangen giftet jeg med en marine offiser og det brøt ut krig på bryllupsdagen. Han døde desverre i krigen. - Tredje mannen jeg giftet meg med en Microsoft Windows programmerer, og han satt bare på sengekanten og fortalte hvor bra det skulle bli. Føler du deg underholdt? :!: Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg skjønner ikke at ingen moderatorer gjør noe med den posten.(Dere vet hvilken) De burde gjort mye mer enn å stenge den.. 3stk der som burde fått seg en lang ferie.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg skjønner ikke at ingen moderatorer gjør noe med den posten.(Dere vet hvilken) De burde gjort mye mer enn å stenge den.. 3stk der som burde fått seg en lang ferie.. Åja, den threaden ja...mm...jeg vet hvilken ja...mm... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg skjønner ikke at ingen moderatorer gjør noe med den posten.(Dere vet hvilken) De burde gjort mye mer enn å stenge den.. 3stk der som burde fått seg en lang ferie.. Åja, den threaden ja...mm...jeg vet hvilken ja...mm... http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=422497 Men da dro jeg tilbake til skolen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg