Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Bassen er bare kos imo :)

:yes: , Korn er kos, noe kanskje avataren min gir en liten indikasjon på.

Da var vi i gang med enda en spennende siviltjeneste-dag. Søndre Buskerud politidistrikt har 70 personer på kurs i dag, og jeg er kontaktpersonen ved eventuelle spørsmål.

Med andre ord sitter jeg på ræva i en liten resepsjon på et kurssenter med fri tilgang på kaffe, internett og mat. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bassen er bare kos imo :)

:yes: , Korn er kos, noe kanskje avataren min gir en liten indikasjon på.

Da var vi i gang med enda en spennende siviltjeneste-dag. Søndre Buskerud politidistrikt har 70 personer på kurs i dag, og jeg er kontaktpersonen ved eventuelle spørsmål.

Med andre ord sitter jeg på ræva i en liten resepsjon på et kurssenter med fri tilgang på kaffe, internett og mat. :D

Issues bakgrunnen :)

Hørtes ut som en digg jobb egentlig. Sitte der lenge i dag?

Lenke til kommentar
Hørtes ut som en digg jobb egentlig. Sitte der lenge i dag?

Slutter 1530, men stikker nok før. Kanskje like greit å bare oppgi mobilnummeret mitt slik at de kan ta kontakt ved behov.

Gjør riktignok ikke dette til daglig, men stepper inn som vikar i dag. Driver vanligvis med orden i og utlån/vedlikehold av teknisk utstyr i radio og TV-divisjonen ved folkehøgskolen som driver kurssenteret. Ganske digg jobb det også. :)

Forresten, noen som vil kaste et blikk på siggen min? :whistle:

Det meste av interesse...

Lenke til kommentar

ja jeg har ikke peiling egentlig, har en kompis som har fått vekter jobb nå og han er da bare 20.

edit: nesten en time uten noen nye innlegg her, må dere faen meg se til og skjerpe dere og underholde meg!

Endret av phax
Lenke til kommentar

En dame hadde vært gift tre ganger, men var fortsatt jomfru. En veninne spurte henne hvordan i all verden det kan være mulig.

- Vel, svarte hun. - Første gangen giftet jeg med en åttiåring, og han døde før vi fikk fullbyrdet bryllupet.

- Den andre gangen giftet jeg med en marine offiser og det brøt ut krig på bryllupsdagen. Han døde desverre i krigen.

- Tredje mannen jeg giftet meg med en Microsoft Windows programmerer, og han satt bare på sengekanten og fortalte hvor bra det skulle bli.

Føler du deg underholdt? :p

Lenke til kommentar
En dame hadde vært gift tre ganger, men var fortsatt jomfru. En veninne spurte henne hvordan i all verden det kan være mulig.

- Vel, svarte hun. - Første gangen giftet jeg med en åttiåring, og han døde før vi fikk fullbyrdet bryllupet.

- Den andre gangen giftet jeg med en marine offiser og det brøt ut krig på bryllupsdagen. Han døde desverre i krigen.

- Tredje mannen jeg giftet meg med en Microsoft Windows programmerer, og han satt bare på sengekanten og fortalte hvor bra det skulle bli.

Føler du deg underholdt? :p

:!:

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke at ingen moderatorer gjør noe med den posten.

(Dere vet hvilken)

De burde gjort mye mer enn å stenge den.. 3stk der som burde fått seg en lang ferie..

Åja, den threaden ja...mm...jeg vet hvilken ja...mm...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...