Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Herregud, jeg har +- 9 timer med lekser å gjøre i dag!  :(

Gi meg styrke folkens, ellers tror jeg ikke jeg makter presset.  :no:

1-2-3-4! EID.

Hahaha. Lekser er lett.

Jepp, ihvertfall på elektro. Fasiten står bakerst ^^

Du er jo passe dum hvis du bruker den. Litt morro å komme på eksamen å ikke skjønne dritten. Da ser lærern at du har kun brukt fasiten, og kan på grunnlag av det sette deg langt ned i karakter :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har en engelskprøve i morra. kom på det nå. Åssen kan de gi oss prøve i noe ingen kan etter 3 uker med skole, og litt over en uke med vanlig skole? det er absurd.

De er lærere. De gjør sånn. De er til for å gjøre livet ditt til et helvete, og de gjør det bare for morro skyld.

Lenke til kommentar
Ei i klassen begynnte nesten å grine ellerno pga lærern er så fæl. ( grunnen trenger dere ikke vite ) og lærern sto der og gliste. Fikk så sinnsykt lyst til å dra til lærern.

Har sett samme type situasjon. Jenten måtte løpe ut av klassen idet timen begynte. Læreren kom med verdens styggeste kommentar du kan si til en jente i den alderen! :(

Han bare smilte!

Lenke til kommentar
De er lærere. De gjør sånn. De er til for å gjøre livet ditt til et helvete, og de gjør det bare for morro skyld.

Enten så er du stokk dum, eller så er du bare dum.

Lekser og prøver er for ditt eget beste, om du ikke gjør de, fortjener du ikke karakterer, eller grunnlag for en jobb. Enten så gjør du lekser, får gode karakterer, eller så driter du i det, og får et helvete resten av livet. - Suit yourself.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar

Lekser og prøver er for ditt eget beste, om du ikke gjør de, fortjener du ikke karakterer, eller grunnlag for en jobb. Enten så gjør du lekser, får gode karakterer, eller så driter du i det, og får et helvete resten av livet. - Suit yourself.

Du har hatt snille lærere.

Lenke til kommentar

Du har hatt snille lærere.

Langt ifra. Jeg har drittlærere, men det hindrer meg ikke fra å lære meg det jeg har i pensum og litt mer.

Lenke til kommentar

Okey..

Og du tror at jeg virkelig mente det jeg sa?

Det virket litt sånn, ettersom jeg ikke fant et snev av ironi i setningen din.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...