Kenneth Dammyr Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Da kom vi hjem fra surrefest. Stort sett alt ble stjælt. Ikke mine ting, men masse sko, vesker, jakker, kåpe, skolesekk osv. Helt kaos Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Haha, dette er syre. Jeg har hatt i meg over 9 liter øl, men er ikke den fulleste i huset. Min kjære søster og kjæresten ligger nede og styrer. Huffameg. ^^ Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Min kjære søster og kjæresten ligger nede og styrer. Pix plz? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Jeg har gjort masse ingenting jeg, samt lekt litt med MatLab for første gang. (avansert kalkulator med script-funksjon) Ganske gøy igrunn, særlig når scriptet mitt fungerte! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Noise. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 /me innsèr at det er på tide at han legger seg. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 /me innser at jeg vant siste ordet.. Uff, vært på fest i aurskog, fy FAEN så dårlig det var der!!!!!!!!! Unnskyld moderator for stygt språkbruk Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Er virklig alle sammen ute og fester eller noe nå? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Er virklig alle sammen ute og fester eller noe nå? Nei. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Er virklig alle sammen ute og fester eller noe nå? Nei.. vi er ikke ute og drekker.. Kun fordi det er så DÅRLIGE FESTER!! Haha, møtte på en kompis, han hadde med seg kanna med sprit.. *hyyysj* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Er virklig alle sammen ute og fester eller noe nå? Nei. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Jeg har vært å festet...men er hjemme nå Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Er virklig alle sammen ute og fester eller noe nå? Lørdag vettu Jeg har ikke drikket i dag, har sett på film med noen kamerater bare jeg... Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Ufattelig godt med potetgull nå.. Cola? Nei.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Er virklig alle sammen ute og fester eller noe nå? Lørdag vettu Første gangen det har vært så stille på en lørdag som jeg kan huske på rundt et halvt år... Har jo kjedet meg. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 kanskje på tide og ikke henge på OT baren da? Neida, menne uans.. har vært en rolig lørdagskveld både her og ute.. dessverre.. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 (endret) where you are now, you can't even imagine what the bottom will be like. it's only after you've lost anything, you can do anything. everything is falling apart This is your life You are not a beatiful and unique snowflake, You are the same decane organic matter as everything else. we are all a part of the same composite, we are the all-singing, all-dancing crap of the world. you are not your bank account, you are not the clothes you wear, you are not the contents of your wallet. You have to give up, you have to realize that someday, you will die. until you know that, you are useless. Endret 11. september 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 *snip* Fight club er så genialt? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 *snip* Fight club er så genialt? Ikke umulig. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 God aften, godtfork. Nå har jeg akkurat kommet fra en særdeles fuktig kveld på byen. Hvordan står det til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg