Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har De noensinne omsatt narkotika, vært prostituert eller formidlet seksuelle tjenester?
Neida, ta det helt med ro!

Er De medlem eller representant for en terroristorganisasjon i.h.t. det amerikanske utenriksdepartmentets

klassifisering?  Har De noen gang medvirket i eller vært alliert med Nazi-regjeringen i Tyskland, eller har De noen gang deltatt i folkemord

Neida, folkemord er ikke dagligdags her...

Jeg undertegner herved på at jeg har lest og forstått alle spørsmål på dette skjemaet, og at de svar jeg har gitt på dette skjemaet er sannferdige og riktige etter beste overbevisning.  Jeg forstår at enhver falsk eller misvisende fremstilling kan føre til at jeg for alltid kan bli nektet visum eller innreise til USA.  Jeg forstår at besittelse av visum ikke berettiger innehaveren til innreise til USA hvis han eller hun ved ankomst blir funnet å være uberettiget til dette.

4. Navn på klan eller folkestamme
Er jeg medlem av en klan?

Oppgi alle land du har vært i i løpet av de siste ti år (oppgi året for hvert besøk)
Og gode Gud! Det er sinnsykt mange! Mange fler enn hva som går i den lille knøtteruten der...

13. Nevn alle profesjonelle, sosiale og veldedige organisasjoner/forreninger hvor De er/eller har vært medlem, bidragsyter, støtte, deltaker, e.l.
Unge Høyre?

Herremin, jeg synes jeg har mye å gjøre, tenker på den stakkaren som skal lese gjennom ørten sånne om dagen jeg...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...