Goophy Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Bundy, jeg leker med en kniv, no difference. Bortsett fra at tastaturet blir litt hakkete da. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Bundy, jeg leker med en kniv, no difference.Bortsett fra at tastaturet blir litt hakkete da. Er jo skummelt, skjermen er lagt ned på laptoppen så det er HELT Mørkt... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Jaja, da har jeg skiftet nick Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Har De noensinne omsatt narkotika, vært prostituert eller formidlet seksuelle tjenester? Neida, ta det helt med ro! Er De medlem eller representant for en terroristorganisasjon i.h.t. det amerikanske utenriksdepartmentets klassifisering? Har De noen gang medvirket i eller vært alliert med Nazi-regjeringen i Tyskland, eller har De noen gang deltatt i folkemord Neida, folkemord er ikke dagligdags her... Jeg undertegner herved på at jeg har lest og forstått alle spørsmål på dette skjemaet, og at de svar jeg har gitt på dette skjemaet er sannferdige og riktige etter beste overbevisning. Jeg forstår at enhver falsk eller misvisende fremstilling kan føre til at jeg for alltid kan bli nektet visum eller innreise til USA. Jeg forstår at besittelse av visum ikke berettiger innehaveren til innreise til USA hvis han eller hun ved ankomst blir funnet å være uberettiget til dette. 4. Navn på klan eller folkestamme Er jeg medlem av en klan? Oppgi alle land du har vært i i løpet av de siste ti år (oppgi året for hvert besøk) Og gode Gud! Det er sinnsykt mange! Mange fler enn hva som går i den lille knøtteruten der... 13. Nevn alle profesjonelle, sosiale og veldedige organisasjoner/forreninger hvor De er/eller har vært medlem, bidragsyter, støtte, deltaker, e.l. Unge Høyre? Herremin, jeg synes jeg har mye å gjøre, tenker på den stakkaren som skal lese gjennom ørten sånne om dagen jeg... Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Jaja, da har jeg skiftet nick Hvem er du? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Jaja, da har jeg skiftet nick Hvem er du? Signatur. ;( Lenke til kommentar
Eline Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Jaja, da har jeg skiftet nick Hvem er du? Se i signaturen hans.. Edit: Too late.. Endret 10. september 2005 av Eline Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Jaja, da har jeg skiftet nick Hvem er du? Joachim H.A. er skummel. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Jaja, da har jeg skiftet nick TheMasteR er jo bedre.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Tilfeldige store bokstaver ftl. Du gjorde det rette. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Jippi! Noen andre her som har hatt en knakende kveld? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Jippi! Noen andre her som har hatt en knakende kveld? Nei. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Jippi! Noen andre her som har hatt en knakende kveld? Gjort mer enn jeg pleier. ^^ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Jippi! Noen andre her som har hatt en knakende kveld? Gjort mer enn jeg pleier. ^^ Gjort mindre enn jeg pleier Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 AHHH.. noen stopp meg! er vanvittig frista til å kjøpe meg anlegg på betalingsutsettelse her nå..! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 (endret) AHHH.. noen stopp meg! er vanvittig frista til å kjøpe meg anlegg på betalingsutsettelse her nå..! Stopp. Både Eline og Fredrikrb er eid. Endret 10. september 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Eline Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 AHHH.. noen stopp meg! er vanvittig frista til å kjøpe meg anlegg på betalingsutsettelse her nå..! Don't do it! Fight the feeling! You'll feel much better if you don't by it! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 GJØR'E! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Syk historie : http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=289830 o.O Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 GJØR'E! thats what i wanna hear! hm... svi av tolv tusen sånn helt uten videre? trooor jeg har penger innen da.. men amn vet jo aldri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg