b-real Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 ja døgninga natt til igår fiksa det for meg, selv om den kanskje ble litt vel snudd! men det jevner seg nok fort ut tipper jeg. røyking er en dyr hobby ja.. lenge til du starter i jobb? er rimelig jobbsugen selv her nå.. får skattepengene i juni og etter det så har jeg ikke peiling hvordan jeg skal overleve. planen er jo selvsagt at jeg har fått meg en jobb innen da, men man får se.. Vel, selve røykinga er ikke det som er utgifts-klemma hos meg, er alle de andre småstoppene på esso der man kjøper litt over hode og i slutten av mnd så sitter man med hode i kassa fordi man blir IKKE rik på dagpenger fra militæret. Begynner vel på jobb en gang midt i juni. Skal bli en glede egentlig..dagene går sakte og jeg går her og gjør ingenting..har ikke gjort noe på en mnd.. Fan, jeg får jo skattepengene i juni også...hihi, kan bli en god sommer dette Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 ja det er godt og ha jobb. selv om man kanskje forbanner seg hver morgen man må dra seg opp av senga så har man mye bedre selvfølelse når man gjør noe fornuftig med dagen. også setter man så utrolig mye bedre pris på helgene og den fritida man har! skal være gårdsgutt i sommer jeg, male hus og trakke silo. bare sånn små jobbing for å tjene noen kroner mens jeg søker på ordentlige jobber. men det beste av alt blir jo og endelig kunne tilbringe litt tid med madamen! Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 amerikanske dresskoder som er temaet for kvelden? helvetes nazi landet der altså.. Nazi-land? Her borte er det faktisk nodvendig med dress-code, i motsetning til Norge (hvor enkelte skoler kanskje burde fatt det innfort ogsa) Why? In the US we have gangs. We don't want gangbangers showing up on campus dressed in certain types of clothing. The reason that we dont want gang related clothing is because it's another, milder form, of segregation. If group A (lets use the color red) doesnt like Group B (color blue) and both colors are gang related, then it's another excuse for hate... Something which shouldn't be on campus because it distracts from normal school activities, safety, as well as learning experiences. Det er selvsagt flere grunner, men dette er en veldig viktig grunn. Man ser det veldig tydelig i samfunnet at gjenger er et problem. Spesielt svarte vs. hispanics. Pa den andre High School'en her i Apple Valley hadde de total lockdown pa skolen 5. mai (den meksikanske nasjonaldagen). Alle elever ble sjekket, med hovedvekt pa svarte og meksikanere, for de fikk lov a komme inn pa skoleomradet. En bekjent som gar der gikk i hvit t-skjorte og ser meksikansk ut (he's white, with a tan). Hvit t-skjorte er visstnok et gjengsymbol, og han ble nektet adgang til skolen for han fikk skiftet t-skjorte. Pa min skole var det en stor slosskamp for et par maneder siden. Forst var det i B-lunsjen (vi har to lunsjer siden det er mange elever og ikke stor nok kantine) at flere meksikanere og svarte havnet i slosskamp. Alle som kom for sent inn til timen etter denne slosskampen (det var helt i slutten av lunsjen) ble skrevet opp, og matte pa kontoret for a prove a forklare hvorfor de var sene. Alle som kunne bevises at hadde vaert med i slosskampen ble automatisk kastet ut av skolen. Etter skolen samme dag var det igjen stor slosskamp. Svarte vs. hispanics igjen. Denne gangen hadde elever ringt opp slektninger og alt mulig, som ogsa kom for a sloss. De arresterte en 22 ar gammel mann og en 16 ar gammel mann. I dagene etter hadde vi helikopter sirklende over skoleomradet etter skolen, og 3-4 politibiler pa campus til enhver tid. Only in America... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) joda, nå er den på bedringensvei, har som sagt sovet og stått opp veeeldig tidlig nå. så regner med at jeg slokner tidlig ikveld også og forhåpentligvis sover litt lengre en til klokka 4. jaja, nå får jeg hvertfall med meg dagen! Og hvor var du mellom 09:52 og 15:32 phax? og hva gjorde du på? Neida, så lenge du er ærlig mot deg selv, skal jeg ikke være sur for at du ikke meldte fra. Nå skal jeg ha engelsktentamen, katta er forresten gæærn her nå . Endret 25. mai 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Den skolen jeg var tilknyttet, hadde folk som gikk rundt med målebånd. Var det tvil om bredden på en stropp til en jente, ble den målt, syntes de genseren så kort ut måtte du bøye deg ned og så ble glippen målt. Mer enn fem cm, og du kunne glemme den genseren. Men da får vi vel avslutte dress-code-diskusjonen. Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Og hvor var du mellom 09:52 og 15:32 phax? og hva gjorde du på? Neida, så lenge du er ærlig mot deg selv, skal jeg ikke være sur for at du ikke meldte fra. hehe, fyren som har kontroll! i den perioden så lå jeg og så de to siste episodene av 24 samt at jeg duppet av en time forran tv'n etter det. men det gjorde ikke så mye, klarte og slokne tidlig i går og komme meg opp tidlig idag og det var hovedmålet! ble litt vel tidlig i dag da.. men men. så lenge jeg klarer komme meg på skolen til klokka 9 imorra og plukke opp eksamen så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Forklarte du skikkelig da? Ta en titt på retningslinjene, på punkt 16. "#16:Brukerkontoen din er personlig, og skal ikke benyttes av andre." Ja, men nå fikk jeg da endret nicke mitt! Admin visste ikke at Ati var bannet fra forumet! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Forklarte du skikkelig da? Ta en titt på retningslinjene, på punkt 16. "#16:Brukerkontoen din er personlig, og skal ikke benyttes av andre." Ja, men nå fikk jeg da endret nicke mitt! Admin visste ikke at Ati var bannet fra forumet! Og du/dere var dum nok å spørre. Tydeligvis MANGE her som ikke leser retningslinjene i det hele tatt! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Huff, ler meg nesten ihjel her! JoachimR har virkelig noen "glipper", men det værste er egentlig de "dresscodene" de har der borte i USA. Tragisk! Engelsk tentamen idag, har ikke teksthefte her, ikke åpna det engang...får gå sånn det går! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Forklarte du skikkelig da? Ta en titt på retningslinjene, på punkt 16. "#16:Brukerkontoen din er personlig, og skal ikke benyttes av andre." Ja, men nå fikk jeg da endret nicke mitt! Admin visste ikke at Ati var bannet fra forumet! ... Joachim, å gå rundt med målebånd er jo ikke annet enn sykt, da. Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Og du/dere var dum nok å spørre. Tydeligvis MANGE her som ikke leser retningslinjene i det hele tatt! skal ærlig innrømme at jeg aldri har lest retningslinjene her.. men har nå klart meg i bortimot 3år uten noen advarsler. det meste gjelder jo bare sunn fornuft, noe ikke alle her på forumet har utvikla enda! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Og du/dere var dum nok å spørre. Tydeligvis MANGE her som ikke leser retningslinjene i det hele tatt! skal ærlig innrømme at jeg aldri har lest retningslinjene her.. men har nå klart meg i bortimot 3år uten noen advarsler. det meste gjelder jo bare sunn fornuft, noe ikke alle her på forumet har utvikla enda! Neie...tok ei stund før jeg leste de jeg også..men slik er det bare en gang.. Har aldri fått warning eller noe. Bruk hode og man klarer seg greit. Joachim, å gå rundt med målebånd er jo ikke annet enn sykt, da. Myway og the highway.. Endret 25. mai 2005 av B|Real Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Neie...tok ei stund før jeg leste de jeg også..men slik er det bare en gang.. Har aldri fått warning eller noe. Bruk hode og man klarer seg greit. kanskje jeg skulle skumme gjennom de så kan jeg også bli regelrytter her. måtte sjekke opp mitt første innlegg her nå, fryktet at det kanskje var skikkelig noob post med noe sånn "hjÆÆæLp, pC'n funKeR iKKE..!!!!111" men ble ganske imponert over de gode manerene mine. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 kanskje jeg skulle skumme gjennom de så kan jeg også bli regelrytter her. måtte sjekke opp mitt første innlegg her nå, fryktet at det kanskje var skikkelig noob post med noe sånn "hjÆÆæLp, pC'n funKeR iKKE..!!!!111" men ble ganske imponert over de gode manerene mine. Jeg har vel noen poster bakover som perhaps ikke er HELT på kanten av regelverket ja, men har aldri blitt hakket på det av moderatorer Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg har vel noen poster bakover som perhaps ikke er HELT på kanten av regelverket ja, men har aldri blitt hakket på det av moderatorer hehe, ja det har vel de fleste her, har vel noen poster som grenser veldig mot snakk om piratkopiering, og har kanskje vært litt frekk i kjeften mot folk som har irritert meg, men ikke fått smekk på pungen fra noen av dere så jeg gråter meg ikke i søvn av den grunn. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Åh, genialt, jeg fant penger nede. Låner 70kr til røyk jeg KoRn dag i dag:) Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Korn? eneste jeg har å si om det er umusikalsk og pruttbass Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Korn? eneste jeg har å si om det er umusikalsk og pruttbass Vel, gå å hør på sputniken din du Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Nei nå får'u gi deg Umusikalsk er du kanskje ikke enig i, men du kan ikke si imot pruttbass.. Bassen er jo stemt med så ekstremt da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Nei nå får'u gi deg Umusikalsk er du kanskje ikke enig i, men du kan ikke si imot pruttbass.. Bassen er jo stemt med så ekstremt da Bassen er bare kos imo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg