Earendil Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Tror menn er verr Undersøkingar viser at kvinner er verre. Eigentleg ganske ulogisk, for ein treng jo ein av kvart kjønn. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 kan du ikke heller bare love han å ikke pule, kline, rote osv med noen? Litt vanskelig når jeg har vært utro... har egentlig ikke så mye å si. Anette: Hysj nå. Den bussen blir ikke fet uten meg. LarsP: IKKE! Nå er jeg jo stikk motsatt av hva du alltid dømmer meg som. Men hvis et forhold ikke er basert på ærlighet hva er det basert på da? Hvis han ikke kan stole på deg nå, stoler han på deg i framtiden da? Ser du for deg et forhold og en framtid med en som ikke stoler 100% på deg? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Der var enda en fjortis sletta og blokkert fra msn Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 kvinner er de verste når det kommer til utroskap.. de bare liker å skylde på oss.. som alltid. Earendil: mannen kan jo være singel vet du. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 hmmm *Lasagne* Samme her! Er alt for mett nå. Men pleier aldri å legge på meg eller gå ned i vekt samme hva jeg spiser så jeg overlever. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 I dag hadde jeg hot dog til middag Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Russetiden er noe dritt, verre er det ikke.Du kommer til å ha det mye bedre uten. 4/5 par i klassen min slo opp i russetiden da enkelte følte behovet for å høvle over et par tre personer av motsatt kjønn. Russetida var noe av det sjukeste å beste tida eg har opplevd noengang, hadde dame på den tia, og har fortsatt samme dama Nei, savner den tia Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Hvem er mora di da? Kjendis eller? Var et bryllup i vår hos en gammel vennine fra partiet - og mamma var ikke invitert. Gjett om noen var fornærmet. Mamma kjendis? Overhodet ikke. Driver å oversetter karakterene mine. En femmer er jo A jo! A = 6 B = 5 C = 4 D = 3 E = 2 F = 1 Nei. Ikke i følge oversettingsgreiene mine. Riktignok tviler jeg litt på dem - da karakter E ikke finnes, og både karakter 1 og 0 fra Norge tilsvarer F. Kan kopiere den til deg. A+ 6 Exceptional and excellentRarely given. This grade can only be obtained if the student knows more about the subject than he/she is supposed to know. A 5 Excellent result With a few mistakes close to a perfect match, but not totally perfect. If one or two mistakes are made. Student works very independently and has a great, extended knowledge of the subject. B 4 Very good result above average Still a very good result, but more mistakes are made. The student works independently and has a good knowledge of the subject. C 3 Average Result Still good grade, but the student’s knowledge of the subject is weaker and the student is making more mistakes. D 2 Below Average Student is still passing, knowledge and understanding of subject is fairly weak, but still satisfactory work is done. F 1 Failing Student has failed for not understanding the subject and giving weak and unsatisfactory work. F 0 Failing Student has failed for not understanding the subject at all and for giving very weak, very inadequate and un-satisfactory work. Student will get this grade by only writing his/her name on the test. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Jeg skal se en film i kveld... Hvilken?`Gudfaren volume 1, Robocop1,2,3?,Shawshank redemption? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Nei. Ikke i følge oversettingsgreiene mine. Riktignok tviler jeg litt på dem - da karakter E ikke finnes, og både karakter 1 og 0 fra Norge tilsvarer F. Kan kopiere den til deg. Hm... Da så. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Av en eller annen grunn kom jeg på den gangen jeg herpa en bil. var 7 ellerno :3 Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Nei, savner den tia Me too, fri fra skolen 1. til 18. mai er fint. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Nei. Ikke i følge oversettingsgreiene mine. Riktignok tviler jeg litt på dem - da karakter E ikke finnes, og både karakter 1 og 0 fra Norge tilsvarer F. Kan kopiere den til deg. Hm... Da så. Men oversettingsgreiene jeg viste deg er likevel de som brukes i offisiel sammenheng når jeg attender en internasjonal skole - så det ligger nok noe i det. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 LiteK: Se alle sammen!!1 Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Nei. Ikke i følge oversettingsgreiene mine. Riktignok tviler jeg litt på dem - da karakter E ikke finnes, og både karakter 1 og 0 fra Norge tilsvarer F. Kan kopiere den til deg. de karakteroversetting greiene dine er ikke helt gode nei... 1 = stryk her til lands. altså en F. karakteren 0 finnes ikke i norge.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Nei, savner den tia Me too, fri fra skolen 1. til 18. mai er fint. Ja nei det var litt av noen galne uker det der ja! KOngeparken tok kaka Fullere,sjukere, og mere vanvittig skal det mye mere til for å slå dagene i kongeparken ja Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Nei. Ikke i følge oversettingsgreiene mine. Riktignok tviler jeg litt på dem - da karakter E ikke finnes, og både karakter 1 og 0 fra Norge tilsvarer F. Kan kopiere den til deg. de karakteroversetting greiene dine er ikke helt gode nei... 1 = stryk her til lands. altså en F. karakteren 0 finnes ikke i norge.. Jo, det gjør den såvisst. Offisielt ikke på ungdomsskolen, selvom noen av lektorene brukte den... Men den finnes også i følge skolen(i Norges) håndbok. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 0 finnes ja, var noen i klassen min på elektro som fikk det. Hvis man ikke skrev noe og bare leverte inn prøven fikk de 0 eller "smultering" som læreren kalte det. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Har (hittil) bare vært borti det på gloseprøver - da på ungdomsskolen. Jeg var tredje best i klassen med 2- (min laveste karakter noensinne), siden ingen noen gang leste gloser i tysk... Etter det leste vi litt mer de første ukene, før vi sluttet med det og aldri ble prøvet i det igjen... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Noe sier meg at jeg burde begynne å pakke . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg