applemania Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Hva gutter får meg til å gjøre... Thea er ikke russ i år. Best det kommer en ring snart. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Hva gutter får meg til å gjøre... Thea er ikke russ i år. Best det kommer en ring snart. Høhø. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Haha, jenter. Russetid > kjæreste anytime. *helle bensin på bålet* Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Haha, jenter. Russetid > kjæreste anytime. *helle bensin på bålet* Ikke provoser, nå, pusen min. Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Ok, kjære dere, kan dere værsåsnill hjelpe meg? Har fått et ultimatum: Jeg kan være russ hvis vi skal være sammen, men ikke være med på buss og ikke dra på fester som Tryvann. Dvs være en russ som nesten ikke gjør noenting. Det andre er at vi slår opp og at jeg er med på buss og alt jeg vil. Jeg tenker...det er jo ikke 100% sikkert at vi er sammen til mai, men jeg elsker gutten over alt på jord... er han verdt det? Han har gitt meg en ukes betenkningstid. Jeg vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre. kan du ikke heller bare love han å ikke pule, kline, rote osv med noen? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Hva gutter får meg til å gjøre... Thea er ikke russ i år. Best det kommer en ring snart. Du angrer nok ikke på det hvis han behandler deg bra resten av livet. MEN når femmefatale ruller forbi er nok nok litt verre. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 kan du ikke heller bare love han å ikke pule, kline, rote osv med noen? Litt vanskelig når jeg har vært utro... har egentlig ikke så mye å si. Anette: Hysj nå. Den bussen blir ikke fet uten meg. LarsP: IKKE! Nå er jeg jo stikk motsatt av hva du alltid dømmer meg som. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 kan du ikke heller bare love han å ikke pule, kline, rote osv med noen? Litt vanskelig når jeg har vært utro... har egentlig ikke så mye å si. Anette: Hysj nå. Den bussen blir ikke fet uten meg. LarsP: IKKE! Nå er jeg jo stikk motsatt av hva du alltid dømmer meg som. Men siden dere hadde pause når han var russ så er det ok? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Russetiden er noe dritt, verre er det ikke. Du kommer til å ha det mye bedre uten. 4/5 par i klassen min slo opp i russetiden da enkelte følte behovet for å høvle over et par tre personer av motsatt kjønn. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 hmmm *Lasagne* Lenke til kommentar
applemania Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Men siden dere hadde pause når han var russ så er det ok? Vi hadde pause av mange grunner, ikke fordi han nødvendigvis skulle være russ. Da han var russ kom han hjem til meg hver natt og dro sjelden på noe som helst. Han var på Tryvann én gang og det var alt. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Hoho, kom akkurat hjem fra linking hos en kamerat. Hadde som alltid med meg min egen kontor stol med 5 bein. Rett før jeg skulle begynne å pakke så skulle jeg sette meg ned litt, hoppe litt opp og satte meg ned, 2 av bakbeina brakk og jeg tok bakoversalto Aldri ledd så mye i mitt liv. (linking=overtrøtt) Nå sitter jeg her, smittet, forskjøla, vondt i halsen og vondt i hodet... *knaske paracett* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Hoho, kom akkurat hjem fra linking hos en kamerat. Hadde som alltid med meg min egen kontor stol med 5 bein. Rett før jeg skulle begynne å pakke så skulle jeg sette meg ned litt, hoppe litt opp og satte meg ned, 2 av bakbeina brakk og jeg tok bakoversalto Aldri ledd så mye i mitt liv. (linking=overtrøtt) Nå sitter jeg her, smittet, forskjøla, vondt i halsen og vondt i hodet... *knaske paracett* Full? Man skal svelge paracet! Anyyyway, noen som anbefaler noen god filmer på tv i dag? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Anyyyway, noen som anbefaler noen god filmer på tv i dag? David Lynchs vidunderlige The Straight Story. Endret 10. september 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Hei , da var det famile fest faaack! hakke fått fatt i noe vorspiel her enda, men øla går ned fordi;) blir nok dritings før eg kommer meg i dusjen :!: Ja n Ja noe sånt! :!: Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Litt vanskelig når jeg har vært utro... har egentlig ikke så mye å si. men hvis han ikke klarer å stole på deg igjen så kommer ikke forholdet til å funke uansett så.. menmen, sånn går det når dere kvinnfolk ikke klarer å holde beina samla. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 menmen, sånn går det når dere kvinnfolk ikke klarer å holde beina samla. Ikke at menn har det beste ryktet. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Vi hadde pause da han var russ. Du får ta en liten pause mens du er russ og da vet du case solved Endret 10. september 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 (endret) menmen, sånn går det når dere kvinnfolk ikke klarer å holde beina samla. Ikke at menn har det beste ryktet. Tror menn er verr Endret 10. september 2005 av Litejk Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 LarsP: IKKE! Nå er jeg jo stikk motsatt av hva du alltid dømmer meg som. Kjedelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg