Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, kjære dere, kan dere værsåsnill hjelpe meg? Har fått et ultimatum: Jeg kan være russ hvis vi skal være sammen, men ikke være med på buss og ikke dra på fester som Tryvann. Dvs være en russ som nesten ikke gjør noenting. Det andre er at vi slår opp og at jeg er med på buss og alt jeg vil. Jeg tenker...det er jo ikke 100% sikkert at vi er sammen til mai, men jeg elsker gutten over alt på jord... er han verdt det? Han har gitt meg en ukes betenkningstid. Jeg vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre. :shrug:

kan du ikke heller bare love han å ikke pule, kline, rote osv med noen?

Lenke til kommentar

Hoho, kom akkurat hjem fra linking hos en kamerat. Hadde som alltid med meg min egen kontor stol med 5 bein.

Rett før jeg skulle begynne å pakke så skulle jeg sette meg ned litt, hoppe litt opp og satte meg ned, 2 av bakbeina brakk og jeg tok bakoversalto :p Aldri ledd så mye i mitt liv. (linking=overtrøtt)

Nå sitter jeg her, smittet, forskjøla, vondt i halsen og vondt i hodet...

*knaske paracett*

Lenke til kommentar
Hoho, kom akkurat hjem fra linking hos en kamerat. Hadde som alltid med meg min egen kontor stol med 5 bein.

Rett før jeg skulle begynne å pakke så skulle jeg sette meg ned litt, hoppe litt opp og satte meg ned, 2 av bakbeina brakk og jeg tok bakoversalto :p Aldri ledd så mye i mitt liv. (linking=overtrøtt)

Nå sitter jeg her, smittet, forskjøla, vondt i halsen og vondt i hodet...

*knaske paracett*

Full? Man skal svelge paracet! :tease:

Anyyyway, noen som anbefaler noen god filmer på tv i dag?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...