applemania Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Ok, kjære dere, kan dere værsåsnill hjelpe meg? Har fått et ultimatum: Jeg kan være russ hvis vi skal være sammen, men ikke være med på buss og ikke dra på fester som Tryvann. Dvs være en russ som nesten ikke gjør noenting. Det andre er at vi slår opp og at jeg er med på buss og alt jeg vil. Jeg tenker...det er jo ikke 100% sikkert at vi er sammen til mai, men jeg elsker gutten over alt på jord... er han verdt det? Han har gitt meg en ukes betenkningstid. Jeg vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre. Endret 10. september 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Ok, kjære dere, kan dere værsåsnill hjelpe meg? Har fått et ultimatum: Jeg kan være russ hvis vi skal være sammen, men ikke være med på buss og ikke dra på fester som Tryvann. Dvs være en russ som nesten ikke gjør noenting. Det andre er at vi slår opp og at jeg er med på buss og alt jeg vil. Jeg tenker...det er jo ikke 100% sikkert at vi er sammen til mai, men jeg elsker gutten over alt på jord... er han verdt det? Han har gitt meg en ukes betenkningstid. Jeg vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre. Når han stiller deg sånne ultimatum er han jo ikke noe og samle på Endret 10. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Om du skal det får du prøve å få med Helene også. Ja hu bor jo rett borti her så vi kan kjøre sammen Har ikke prata med henne på et halvt år elns da.. *Sjekke etter profilen hennes på russ.no* Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 (endret) AnAnAs:^^ har han bedt deg om å velge? Endret 10. september 2005 av Hanne:) Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Ok, kjære dere, kan dere værsåsnill hjelpe meg? Har fått et ultimatum: Jeg kan være russ hvis vi skal være sammen, men ikke være med på buss og ikke dra på fester som Tryvann. Dvs være en russ som nesten ikke gjør noenting. Det andre er at vi slår opp og at jeg er med på buss og alt jeg vil. Jeg tenker...det er jo ikke 100% sikkert at vi er sammen til mai, men jeg elsker gutten over alt på jord... er han verdt det? Han har gitt meg en ukes betenkningstid. Jeg vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre. Hvis han gir deg et slikt ultimatum, så kan han ikke stole så mye på deg. Prøv og forklar han hvorfor det er så viktig for deg og være med på buss, så burde han vel forstå til slutt. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Hopp over russetiden, jeg gjorde det og angrer ikke. Btw, jeg er temmelig sikkert på at du kommer til å gjøre ett eller annet ufattelig dumt på et av de store treffene, som du vil angre skikkelig på. Du blir ei heller den første. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Ok, kjære dere, kan dere værsåsnill hjelpe meg? Har fått et ultimatum: Jeg kan være russ hvis vi skal være sammen, men ikke være med på buss og ikke dra på fester som Tryvann. Dvs være en russ som nesten ikke gjør noenting. Det andre er at vi slår opp og at jeg er med på buss og alt jeg vil. Jeg tenker...det er jo ikke 100% sikkert at vi er sammen til mai, men jeg elsker gutten over alt på jord... er han verdt det? Han har gitt meg en ukes betenkningstid. Jeg vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre. Hvor lenge har dere vært sammen? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Jeg har ikke pratet med henne siden.. Øhm.. en gang i februar, bortsett fra på MSN. Hun er jo alltid opptatt. Edit: Til Anette. Endret 10. september 2005 av Tonio Lenke til kommentar
applemania Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Hvor lenge har dere vært sammen? 16 mnd. EDIT: Rune: Skjønner at han ikke stoler på meg, var utro for 6 mnd siden. Endret 10. september 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Det er jo bare teit at hun må velge! Har ikke han vært russ selv eller? Så klart du skal være russ viss du har lyst til det, er da bare det en gang i livet(viss du ikker er svart og rød ,men skjønner poenget mitt) be han heller om å stole på deg! viss du elsker han så mye som du sier, vil du ikke bæsje på leggen i russetida... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Thea, ikke vondt ment men da forstår jeg typen din litt. Det tar tid for å komme over slike ting. Prøv å overtale han iløpet av den uka. Endret 10. september 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
applemania Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Det er jo bare teit at hun må velge! Har ikke han vært russ selv eller? Så klart du skal være russ viss du har lyst til det, er da bare det en gang i livet(viss du ikker er svart og rød ,men skjønner poenget mitt) Vi hadde pause da han var russ. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Hvor lenge har dere vært sammen? 16 mnd. EDIT: Rune: Skjønner at han ikke stoler på meg, var utro for 6 mnd siden. Hvis han ikke stoler på deg, tross for de tinga du har gjort galt. Hva er vitsen?? Hadde min 'livspartner' ikke stolt på meg, tross mine feil så hadde vertfall jeg slått opp Vi hadde pause da han var russ. Jaha? Si dere skal ha pause når du er russ. Endret 10. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
brd Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Hei , da var det famile fest Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Han må lære seg å stole på deg.. Men dere er ikke de første med det problemet. Har ei vennine som tok alt og alle mens hu var russ, men så bodde typen hennes i praha så det var litt spesielt:/ Men ei i klassen min har fått høre rett ut av typen at i april er det slutt, for han har vært utro mot eksen sin mange ganger og stoler ikke på noen. Og ikke gidder han å sitte inne og bekymre seg for hva hu driver med hver helg i russetida. Vet også om mange par som har klart seg utmerket selv om den ene har vært russ. Men det krever mye tålmodighet av den som ikke er russ. Typen til vennina mi sa i går "Hvorfor i all verden skulle jeg ikke stole på *****?!?!" Han mente det var helt greit at hu var russ og visste at hun ikke kom til å gjøre noe dumt. Men det er jo somregel bare en drøm å ha et forhold hvor man er såpass lite sjalue.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Hvor lenge har dere vært sammen? 16 mnd. EDIT: Rune: Skjønner at han ikke stoler på meg, var utro for 6 mnd siden. Hvis du, som sier du elsker fyren, tviler på hva du skal gjøre, elsker du han, da? Om du føler at dere har det bra sammen, og at det er verdt det, fortsetter dere. Men, sov over det. Er russetiden vært fyren? Er fyren verdt russetiden? (Jeg tenker...det er jo ikke 100% sikkert at vi er sammen til mai, men jeg elsker gutten over alt på jord... er han verdt det) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Det er jo bare teit at hun må velge! Har ikke han vært russ selv eller? Så klart du skal være russ viss du har lyst til det, er da bare det en gang i livet(viss du ikker er svart og rød ,men skjønner poenget mitt) Vi hadde pause da han var russ. Ta en pause når du er russ og da vel. Selv om man er russ betyr ikke det at man MÅ gjøre noe man kommer til å angre på. Jeg hadde ikke villet vært sammen med en som ba meg velge. Den som ber meg velge, den taper... Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 hvis du var utro ja.. den jorde kaka være og svelge. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Hei , da var det famile fest faaack! hakke fått fatt i noe vorspiel her enda, men øla går ned fordi;) blir nok dritings før eg kommer meg i dusjen :!: Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Hei , da var det famile fest faaack! hakke fått fatt i noe vorspiel her enda, men øla går ned fordi;) blir nok dritings før eg kommer meg i dusjen :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg