PlatinumFlyer Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Hvem er mora di da? Kjendis eller? Var et bryllup i vår hos en gammel vennine fra partiet - og mamma var ikke invitert. Gjett om noen var fornærmet. Mamma kjendis? Overhodet ikke. Driver å oversetter karakterene mine. En femmer er jo A jo! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Vi hadde mye galefyll på Kolumbus i Berlinj ,men det var ikkje på samme turen, fy faen for en galskap det var Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 da stjal jeg en avatar. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Thx, Hylo.Får se på de bildene du sendte meg i natt da. *rawr* Selvsagt. *grrr* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Hvordan regner man ut gjennomsnitt av bokstaver egentlig? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Hvordan regner man ut gjennomsnitt av bokstaver egentlig? Regn det i tall og oversett elns! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Man bruker visst ingen gjennomsnitt over there - jeg bare lurte på om gjennomsnittet mitt kunne bli finere i bokstaver. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Ja da begynner kvelden å skil ut her, alle eg kjenner her er enten reist vek eller svarer ikkje på telefon, må finna et jævla vorpspiel dammit!! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Man bruker visst ingen gjennomsnitt over there - jeg bare lurte på om gjennomsnittet mitt kunne bli finere i bokstaver. Typetall. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Tonio: Du hadde sykt mange filmer da, skulle ønske jeg og hadde det. Men har lissom 7 filmer og har sett 3 av de + at en ikke virker... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Hvem er mora di da? Kjendis eller? Var et bryllup i vår hos en gammel vennine fra partiet - og mamma var ikke invitert. Gjett om noen var fornærmet. Mamma kjendis? Overhodet ikke. Driver å oversetter karakterene mine. En femmer er jo A jo! A = 6 B = 5 C = 4 D = 3 E = 2 F = 1 Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Ulempen med skoleturer, ufattelig elendige hotell.Hvorfor kan en ikke bare bo på et skikkelig sted? Irriterte meg så sinnssvakt når vi var i Praha, bodde på et hotell som sannsynligvis hadde fått minus-stjerner når det var et hilton-hotell 200m bortenfor. Btw, jeg kjeder vettet av meg, what to do? Hotellet het vell ikke tilfeldigvis "hotell (twin) obatov"? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Nei, det var nok ikke det. Er mange slum-hoteller i Praha. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Da vi endelig kom inn på "hotellet" i Praha så stupte jeg oppi senga. Der og da så knakk eg ryggen, er jeg helt sikker på. Helvetes seng Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Jeg er egneltig ganske stolt av meg selv. Har kjøpt 82 DVD'er! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Om du skal det får du prøve å få med Helene også. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Jaja blir kanon fylla på hyebelen noen timer fremover nå ja! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Tonio: Du hadde sykt mange filmer da, skulle ønske jeg og hadde det. Men har lissom 7 filmer og har sett 3 av de + at en ikke virker... Dra på et LAN/Last ned. Uansett er det ikke vits i å ha så mange filmer, eneste jeg gjør er jo å dele de med andre. WarezWhore. Lan? Mye kulere og laste ned med en hastighet på 50KB. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Nei, det var nok ikke det.Er mange slum-hoteller i Praha. Der skal jeg være enig. hotellet vi bodde på(overnevnte) var et realt dritthotell. Det var blod på veggene på badet(go figure), det var ikke vask på dassen(som ikke var i samme rom som "dusjen", heisen stoppen utallige ganger, maten smakte dritt, osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg