Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Valgerd altså. Verstingen med 44 i 30 sona!

åhh hva skulle man gjort uten se & hør..

Synes det var frekt, leser sjeldent se og hør - men så weekendutgaven. Vi har faktisk ikke se og hør fast.

Men herregud, Bondevik har jo sjåfør. Samme har Erna(som ofrøvrig ikke kjørte for fort). Sikkert Valgerd også. Unnskyld meg, det er unødvendig fyll masse, skam dere, Se og Hør.

Lenke til kommentar

I dag har jeg skrevet opp alle filmene jeg har på dataen, har til sammen 96 stykker, har ikke sett halvparten.. Og jeg har 40 gb med Simpsons jeg nesten ikke har sett også! :hm:

Jeg har også fiklet litt med en ødlagt vifte jeg har, det pussige er at den så lenge jeg tar på den, men med en gang jeg slutter stopper den opp. Skal kanskje kjøpe en ny, siden jeg har overklokket Dozll nå.

Hva har folket gjort i dag da? Siden dere har vært så stille er det vel noe som skjer som jeg har gått glipp av?

Lenke til kommentar
Reiser dere med Aktive Fredsreiser?

I såfall, ja, kom med hotellnavnene!

SMS fra både Polen og Tyskland fungerer bra, ihvertfall med Telenor(som jeg har) og også med Netcom. Det koster litt å ringe fra Polen, men fikk streng beskjed da jeg snakket med mamma om "nå skal ikke du være gjerrig, det er ikke du som betaler uansett" - og hadde sikkert fem samtaler med mamma til over 150 kroner stykket. Mellom ti min og et kvarter altså. SMS er vel 5 kroner muligens å sende. Sjekk på telenormobil.no

Hotel Krakus i Krakow, og Qubus i Legnica. Også hotel Kolumbus i Berlin. Skal sove på et par ferjer også.

Reiser med Hvite Busser elns.

Takk for sms-hjelpen! :)

Lenke til kommentar

Stena Baltica? Det er det verste jeg noen gang har vært på. jeg fikk ikke sove et sekund, den ekle motoren gikk som et helvete og hele skipet vibrerte som et helvete, under hele overfarten. Virkelig noe av det verste jeg har gjort. Selv tok jeg et fly hjem, siden ejg ikke gadd ferge pluss lang busstur gjennom Sverige - men hørte at fergen tilbake fra Svinemunde/Swinoschie(?) hadde vært et sant helvete, og i følge mine lugarkamerater ville jeg ha nektet å gå ombord omtrent...

Vær forbredt på lav standard, at vaskedamen ikke tørr å ta det du legger igjen i tips (vi endte med å skrive en lapp:P Hun fikk sikkert en dagslønn i tips fra meg og han jeg sov sammen med på rommet. Den lappen var ganske fancy, noe ala ya cleaned like a greech God - here somethin' for you from the posh and loaded boys, eller om vi prøvde oss på noe tysk. :p

Mye moro på turen ihvertfall. I Cracow har de Lacostebutikk! :)

Lenke til kommentar

Etter å ha overnattet på diverse hoteller av ulik kvalitet og standard, kom det som en hyggelig overraskelse på oss som allerede hadde psyket oss opp til et hotell med to stjerner, og med det lugubre navnet Ideal, at vi, NN, MM, OO og meg klarte å få hotellets (eneste?) suite.

På tross av de to stjernene som lyste avskrekkende mot oss da vi ankom i høstmørket, kunne vi etter ett måltid fra hotellets kjøkken – for øvrig et kjøkken Michelinguiden aldri ville godkjent, finne rommet vårt, i andre etasje. Dessverre hadde dette polske hotellet ikke installert heis, og portier på kveldstid så ut til å være ett ukjent fenomen.

Men etter å ha satt inn nøkkelkortet på rom 101, var det en positiv overraskelse som ventet. Vi hadde som sagt fått hotellets suite, og endelig var det ett rom som var nyoppusset og som faktisk hadde to fysisk adskilte rom. Også badet var brukbart pusset opp, men polakkene gjør ikke så mye bedre arbeid hjemme i Polen enn i Norge, så malingen i det ene hjørnet hadde begynt å flasse. Men med Polens første bad med downspots og lyse, delikate fliser, fikk man vel leve med det. Det eneste Hotell Ideal må lære er at det ikke nytter med ett pent oppusset bad dersom varmtvannstanken er tom allerede kvart over seks om morgenene.

Men alt i alt, det var den mest positive opplevelsen i hele Polen, sånn i tillegg til Lacoste-butikken i Krakow. Endelig ett hotellrom som med ikke alt for mange modifikasjoner til ikke alt for mange tusen dollar kunne vært innlemmet i Sheraton-konsernet! Bravo, polakker!

Lenke til kommentar

Polen-hotellet var jo luxus med DIGG mat!Hotellet i tyskland, derimot var ille. 4/6mannsrom med køyesenger. Maten var heller ikke toppers, men gøy var det!

MAten på den polske ferga var litt ille. Burger og pommes frites med masse hår i!

Turen ellers er kjempe-umåtelig-toppers-fantastisk gøy! Det kan ikke skrives med ord.

Lenke til kommentar

Ulempen med skoleturer, ufattelig elendige hotell.

Hvorfor kan en ikke bare bo på et skikkelig sted?

Irriterte meg så sinnssvakt når vi var i Praha, bodde på et hotell som sannsynligvis hadde fått minus-stjerner når det var et hilton-hotell 200m bortenfor.

Btw, jeg kjeder vettet av meg, what to do?

Lenke til kommentar
Ulempen med skoleturer, ufattelig elendige hotell.

Hvorfor kan en ikke bare bo på et skikkelig sted?

Irriterte meg så sinnssvakt når vi var i Praha, bodde på et hotell som sannsynligvis hadde fått minus-stjerner når det var et hilton-hotell 200m bortenfor.

Btw, jeg kjeder vettet av meg, what to do?

Runk.

:ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...