Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis det ikke skjer kommer jeg etter.

Jeg og.

Jeg og.

Er det bare meg som syntes det virka litt dumt? Er de ikke blå så det holder der borte..? Ihvertfall det vennina mi som var et år der nå nettop mente, mye privatisering og klasseskille var det ihvertfall. Ikke noe nett som fanger deg opp om alt går dritt.

Det vil jeg si, å dra til USA for å ungå en blå regjering virker noe smålig idiotisk. :wee:

Lenke til kommentar

Woei. I morgen reiser jeg på klassetur. Tyskland og Polen skal besøkes. Sverige også. Turen handler primært om å besøke Auswitch eller hva den nå heter og noen andre konsentrasjonsleirer, men jeg tror vi kan få det gøy utenom også. Gleder meg. Take care, whorez.

 

btw, hvordan er det med å sende sms fra tyskland og plen til norge, og omvendt?

Lenke til kommentar
Woei. I morgen reiser jeg på klassetur. Tyskland og Polen skal besøkes. Sverige også. Turen handler primært om å besøke Auswitch eller hva den nå heter og noen andre konsentrasjonsleirer, men jeg tror vi kan få det gøy utenom også. Gleder meg. Take care, whorez.

 

btw, hvordan er det med å sende sms fra tyskland og plen til norge, og omvendt?

Det blir en meget bra tur det ska eg love deg, konsentrasjonsleirene må bare oppleves, det er noe heitl spesielt å vere til stede der :cry:

 

Forresten åssen Hotel skal dere ligge på?

 

EDIT: Har nå kjøpt 18 pils som står å venter i kjøleskapet :dribble: har også 1 liter Thailand øl som vistnok ska smake Gud :w00t:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Reiser dere med Aktive Fredsreiser?

 

I såfall, ja, kom med hotellnavnene!

 

SMS fra både Polen og Tyskland fungerer bra, ihvertfall med Telenor(som jeg har) og også med Netcom. Det koster litt å ringe fra Polen, men fikk streng beskjed da jeg snakket med mamma om "nå skal ikke du være gjerrig, det er ikke du som betaler uansett" - og hadde sikkert fem samtaler med mamma til over 150 kroner stykket. Mellom ti min og et kvarter altså. SMS er vel 5 kroner muligens å sende. Sjekk på telenormobil.no

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...