Spinnvill88 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Åå.. kjæresten min var akkurat på besøk, vi var så trøtte at vi sovna begge to. Nå har han nettop dratt, og jeg klarer ikke sove igjen! *trenger søvn* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg savner Anette! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Sitter og krangler med jocke på msn PÅ tysk jeg!! Utrolig gøy.. Vet ikke om jeg tør å legge med logg for da rapporterer han meg sikkert for personangrep. Edit: en liten smakebit må vel være lov, og for alt dere vet kan jocke være joakim i klassen min Joachim sier: NEI! Joachim sier: DREI SIXPACK IST ENOUGHT!! Anette sier: "ist enought" Mann das ist schlecht deutch! Joachim sier: ICH BIN EIN MEISTER DIE DEUTSCHEN SPRACHE!! Joachim sier: BALD! Joachim sier: JA GENAU! Anette sier: Wenn du ein Meister werde, sägst du "Drei Sixpacken rechts" Joachim sier: FUCKING ANNETTE DIE DEUSTCEHRIN! Anette sier: Anette mit nur ein N bitte Joachim sier: FUCK DIE DEUTSCHEN JA GENAU!!DF Endret 9. september 2005 av Anette_ Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 And theres mote Joachim sier:DU BIST WON DER FUCKING COUNTRYSIDE GENAU! Anette sier: Und du bist ein scheissedeutscher Joachim sier: ÅHÅPHÅÅÅ Joachim sier: DAS SOLLEN ICH REMEMBER!! Joachim sier:FUCK DIE DEUTSCHEN JA GENAU!!DF Joachim sier: TALK ZU DEINEN SCHWESTER! Joachim sier: JA!! Joachim sier: GEWNAU! Anette sier: warum soll ich mit ihr sprechen? Joachim sier: GOTT IST EIN TEUFFEL!! Joachim sier: JAS!! Joachim sier: GENAU!" Dette er altså samtaler med en i klassen min, og ingen vi kjenner Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Tror Fredrik blokket meg... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Tyskkunnskapene og interessenivået (mitt) når nye høyder. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Tror Fredrik blokket meg... Fredrik er ikke på. Ingen vil blokke deg, vet du. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Han er ikke på her eller, sa masse til han men så fikk jeg beskjed om at det ikke var sendt elns Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Han er ikke på her eller, sa masse til han men så fikk jeg beskjed om at det ikke var sendt elns Det er så kjipt. Han sa ikke adjø en gang. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Han er ikke på her eller, sa masse til han men så fikk jeg beskjed om at det ikke var sendt elns Det er så kjipt. Han sa ikke adjø en gang. Ble nesten litt lei meg da ass Sitat av søss: Monica sier: oversetting hjelP? Monica sier: prater du bare tysk hver gang du har drikki? Joachim sier: NEIN!N!N!N! Joachim sier: ABER ICH BIN MUDE Joachim sier: SEHR MÜDE JA? Joachim sier: JA?`! Joachim sier: Genau!?! Joachim sier: Schlaf schön kliene mädchen Joachim sier: Lieben sich dich Ble litt i quotehumør nå.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Da hadde man sett 'House of Wax'. Kult konsept, grei nok film, teit slutt. Funker som lett kvelsunderholdning, men that's it. Høydepunkt: Frøken Hilton får en jernstang gjennom skallen. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Anja_17: Hei? MSNgutt med cam: hey MSNgutt med cam: kosehumør i kveld du også? Anja_17: Jepp! MSNgutt med cam: msn-adresse? Anja_17: Viss du vil vise litt hud, så.. =) MSNgutt med cam: of course Anja_17: [email protected] =) Tony sier: er du gutt? ketchez sier: Nei Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 HAHA! Du har det gøy, ketchez? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 HAHA! Du har det gøy, ketchez? Tony sier:ta på cam da ketchez sier: Jeg sitter naken, tror ikke det... ketchez sier: Få se deg, først, da Tony sier: vil se at du er jente først ketchez sier: Viss du vil se puppene mine, må jeg få se noe av deg først.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Jeg forventer full rapport i morgen tidlig. Nå skal jeg legge meg! God natt til alle sammen! *klemme på Anette, ketchez og Steffy* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Tony sier:du trenger bare å vise at du er jente Tony sier: så skal du få se alt ketchez sier: Jeg får se, først.. Tony sier: da er du gutt... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 ketchez, du er ute etter å se gutter blotte seg på cam? Flott. Konklusjonen er at 'House of Wax' sugde. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Stig sier:hei hei Anja sier: Hei! =) Stig har godtatt invitasjonen til å starte sender webkamera. Stig sier: har du noen frekke bilder av deg da Anja sier: Dessverre.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Jeg forventer full rapport i morgen tidlig. Nå skal jeg legge meg! God natt til alle sammen! *klemme på Anette, ketchez og Steffy* Klemme tilbake =) Natti natt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg