Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
EDIT: Hvor fort hadde en dame med knekt rygg og rulator gått over der da?

En dame med knekt rygg tror jeg ikke hadde gått så veldig mye.

Men uansett, jeg syns du skulle ventet med å ta telefonen. Det var vel ikke sååå viktig at det ikke kunne vente i noen sekunder. og hvis jeg har forstått riktig så har du abonnemnet som du får av din far og har derfor nok penger til å ringe opp den personen igjen. Eller tar jeg mektig feil nå?

Gud ass...

En dame med "kink" i ryggen da...

Jeg ventet en viktig samtale fra kontakten vår i DHL - en pakistaner mamma sist hadde avvist med "Du - vi kjøper ikke fra telefonselgere" og lagt på. Etter 25 sekunder ville samtalen blitt vidrekoblet til "sentralbordet", og sånn som i dag var det min mama.

Nå var det riktignok ikke DHL som ringte, men det kunne vært.

Lenke til kommentar
Fikk gode nyheter av kjæresten i dag. Han er lei av meg sier han... whatever, jævla...argh. Finner ikke ord for det engang. I dag kan gutter brenne. Men etter han fikk ræva si ut herfra ble det ganske så koselig..tok meg en tur til byen :D

Hadde ikke dere det fint for en bitte liten stund siden?

Lenke til kommentar
Fikk gode nyheter av kjæresten i dag. Han er lei av meg sier han... whatever, jævla...argh. Finner ikke ord for det engang. I dag kan gutter brenne. Men etter han fikk ræva si ut herfra ble det ganske så koselig..tok meg en tur til byen  :D

Hadde ikke dere det fint for en bitte liten stund siden?

Jo, helt til i dag da jeg kom hjem fra skolen. Tror nok det meste ligger i at jeg skal være russ i år.. han har vært så jævlig gira på å få meg fra det. Han liker ikke at jeg skal være på russebuss osv. Prøver bare å få meg til å leke bikkja hans til jeg gir etter...

Lenke til kommentar

Hihi. Høres litt tøs ut. Som om det er en ny hver uke :p

Skal ikke han være med på buss?

Han var russ i fjor og forfjor. Vi har faktisk vært sammen i 16 mnd, det har vært den samme hele tiden, bare frem og tilbake. :)

Jahaja.

Fikk vite at jeg skal være med på bil i dag jeg og.

Det skal bli koselig. Den skal styles masse og koste ingen penger :hm:

"Cherry on the top" er navnet. Så skal vi ha noe slikt på taket:

2_G.thumb.jpg

:D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...