sofarot Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Hadde jeg vært føreren av volvon, hadde jeg kjørt deg ned Men, er natt, her! *kosepå @kd, Eline og Fredrik* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Ketchez: jeg er litt trøtt, fordi før jeg leste skikkeli hva du skrev nå stodde jeg du sa: Stripper du midt i veien? Koffert FTW! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 *kosepå @kd, Eline og Fredrik* *kose masse tilbake * Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Ketchez: jeg er litt trøtt, fordi før jeg leste skikkeli hva du skrev nå stodde jeg du sa: Stripper du midt i veien? Koffert FTW! Som sakt, me er trøtt Lenke til kommentar
Eline Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 (endret) *kosepå Eline* *smaske deg på kinnet og si god natt, pus* Edit: Skrivefeil Endret 9. september 2005 av Eline Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Så dere synes jeg bør kunne håndtere en sykkel, en telefon og et gangfelt på en gang? Nei, noen ganger må folk vise overbærenhet. Det tok max tredve sekunder å gå over veien. Ihvertfall ikke lenger tid en en gammel dame med knekk i ryggen og rulator ville brukt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Er på lan nå. blir nok no sprell er hos Darkx på forumet. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Så dere synes jeg bør kunne håndtere en sykkel, en telefon og et gangfelt på en gang? Nei, noen ganger må folk vise overbærenhet. Det tok max tredve sekunder å gå over veien. Ihvertfall ikke lenger tid en en gammel dame med knekk i ryggen og rulator ville brukt. du syklet over veien ikke sant? så ringer telefonen din, og du stopper midt i veien? er du dum eller? man sykler helt over veien før man tar telefonen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Fy faen, Joachim. Gjør du deg til nå? Du kunne ventet med å ta telefonen i så fall. Jeg hadde gjerne kjørt ned folk som gjorde noe sånt. No offense. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Så dere synes jeg bør kunne håndtere en sykkel, en telefon og et gangfelt på en gang? Nei, noen ganger må folk vise overbærenhet. Det tok max tredve sekunder å gå over veien. Ihvertfall ikke lenger tid en en gammel dame med knekk i ryggen og rulator ville brukt. du syklet over veien ikke sant? så ringer telefonen din, og du stopper midt i veien? er du dum eller? man sykler helt over veien før man tar telefonen Nei, jeg hoppet av sykkelen da jeg begynte å gå over, og jeg holdt syklen i den ene hånden, og mobilen i den andre, mens jeg GIKK over. Herregud, folk må da forstå at jeg kan få en telefonsamtale, og at sykler ikke akkurat har innebygget bluetooth-anlegg til telefoner... Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 det tart 2 sekunder og sykle over veien joachim... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Fy faen, Joachim. Gjør du deg til nå? Du kunne ventet med å ta telefonen i så fall. Jeg hadde gjerne kjørt ned folk som gjorde noe sånt. No offense. Sorry?! Jeg brukte neppe mer enn tredve sekunder, og det er en vei som går begge veier, pluss trikk i midten. Man må da jammen meg få ta telefonen, og en stakkarslig skitten volvo kan værsågod få vente det lille øyeblikket. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 det tart 2 sekunder og sykle over veien joachim... Dersom du sykler over veien, og blir påkjørt, er du ansvarlig, fordi du er trafikant. Triller du sykkelen over, er du gående, og bilen er ansvarlig. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Fy faen, Joachim. Gjør du deg til nå? Du kunne ventet med å ta telefonen i så fall. Jeg hadde gjerne kjørt ned folk som gjorde noe sånt. No offense. Sorry?! Jeg brukte neppe mer enn tredve sekunder, og det er en vei som går begge veier, pluss trikk i midten. Man må da jammen meg få ta telefonen, og en stakkarslig skitten volvo kan værsågod få vente det lille øyeblikket. hadde jeg vært den skitne volvoen hadde jeg kjørt på deg edit: og 5 sek og gå... Endret 9. september 2005 av kfz Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Fy faen, Joachim. Gjør du deg til nå? Du kunne ventet med å ta telefonen i så fall. Jeg hadde gjerne kjørt ned folk som gjorde noe sånt. No offense. Sorry?! Jeg brukte neppe mer enn tredve sekunder, og det er en vei som går begge veier, pluss trikk i midten. Man må da jammen meg få ta telefonen, og en stakkarslig skitten volvo kan værsågod få vente det lille øyeblikket. hadde jeg vært den skitne volvoen hadde jeg kjørt på deg Og du ville fått et krav i posten, forsikringen din hadde ikke dekket det, og muligens en anmeldelse for uaktsom kjøring og overtredelse av trafikkreglene på nakken. Man kan vitterlig ikke si at man ville kjørt på folk. Det er jo som å true med legemsbeskadigelse det. EDIT: Hvor fort hadde en dame med knekt rygg og rulator gått over der da? Endret 9. september 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Fy faen, Joachim. Gjør du deg til nå? Du kunne ventet med å ta telefonen i så fall. Jeg hadde gjerne kjørt ned folk som gjorde noe sånt. No offense. Sorry?! Jeg brukte neppe mer enn tredve sekunder, og det er en vei som går begge veier, pluss trikk i midten. Man må da jammen meg få ta telefonen, og en stakkarslig skitten volvo kan værsågod få vente det lille øyeblikket. hadde jeg vært den skitne volvoen hadde jeg kjørt på deg edit: og 5 sek og gå... Og rygget tilbake, for å kjøre på han igjen Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 EDIT: Hvor fort hadde en dame med knekt rygg og rulator gått over der da? 8 sekunder kansje. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Var ute å kjørte en tur i stad. Inn i rundkjøring. En buss som tok litt mye oppmerksomhet. Og ut. - Der hadde du stryki på førerprøven, sier fattern. - Hvorfor? - Du har vikeplikt for fotgjengere. - Fotgjengere? Tydeligvis noe jeg hadde oversett Ikke helt betryggende. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 EDIT: Hvor fort hadde en dame med knekt rygg og rulator gått over der da? En dame med knekt rygg tror jeg ikke hadde gått så veldig mye. Men uansett, jeg syns du skulle ventet med å ta telefonen. Det var vel ikke sååå viktig at det ikke kunne vente i noen sekunder. og hvis jeg har forstått riktig så har du abonnemnet som du får av din far og har derfor nok penger til å ringe opp den personen igjen. Eller tar jeg mektig feil nå? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 En fotgjenger har så godt som alltid rett om det er en ulykke med bil og fotgjenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg