Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så dere synes jeg bør kunne håndtere en sykkel, en telefon og et gangfelt på en gang? Nei, noen ganger må folk vise overbærenhet. Det tok max tredve sekunder å gå over veien. Ihvertfall ikke lenger tid en en gammel dame med knekk i ryggen og rulator ville brukt.

du syklet over veien ikke sant?

så ringer telefonen din, og du stopper midt i veien?

er du dum eller?

man sykler helt over veien før man tar telefonen

Lenke til kommentar
Så dere synes jeg bør kunne håndtere en sykkel, en telefon og et gangfelt på en gang? Nei, noen ganger må folk vise overbærenhet. Det tok max tredve sekunder å gå over veien. Ihvertfall ikke lenger tid en en gammel dame med knekk i ryggen og rulator ville brukt.

du syklet over veien ikke sant?

så ringer telefonen din, og du stopper midt i veien?

er du dum eller?

man sykler helt over veien før man tar telefonen

Nei, jeg hoppet av sykkelen da jeg begynte å gå over, og jeg holdt syklen i den ene hånden, og mobilen i den andre, mens jeg GIKK over.

Herregud, folk må da forstå at jeg kan få en telefonsamtale, og at sykler ikke akkurat har innebygget bluetooth-anlegg til telefoner...

Lenke til kommentar
Fy faen, Joachim. Gjør du deg til nå? Du kunne ventet med å ta telefonen i så fall. Jeg hadde gjerne kjørt ned folk som gjorde noe sånt. No offense.

Sorry?! Jeg brukte neppe mer enn tredve sekunder, og det er en vei som går begge veier, pluss trikk i midten. Man må da jammen meg få ta telefonen, og en stakkarslig skitten volvo kan værsågod få vente det lille øyeblikket.

Lenke til kommentar
Fy faen, Joachim. Gjør du deg til nå? Du kunne ventet med å ta telefonen i så fall. Jeg hadde gjerne kjørt ned folk som gjorde noe sånt. No offense.

Sorry?! Jeg brukte neppe mer enn tredve sekunder, og det er en vei som går begge veier, pluss trikk i midten. Man må da jammen meg få ta telefonen, og en stakkarslig skitten volvo kan værsågod få vente det lille øyeblikket.

hadde jeg vært den skitne volvoen hadde jeg kjørt på deg

edit: og 5 sek og gå...

Endret av kfz
Lenke til kommentar

Og du ville fått et krav i posten, forsikringen din hadde ikke dekket det, og muligens en anmeldelse for uaktsom kjøring og overtredelse av trafikkreglene på nakken.

Man kan vitterlig ikke si at man ville kjørt på folk. Det er jo som å true med legemsbeskadigelse det.

EDIT: Hvor fort hadde en dame med knekt rygg og rulator gått over der da?

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar

edit: og 5 sek og gå...

Og rygget tilbake, for å kjøre på han igjen :)

Lenke til kommentar
EDIT: Hvor fort hadde en dame med knekt rygg og rulator gått over der da?

En dame med knekt rygg tror jeg ikke hadde gått så veldig mye.

Men uansett, jeg syns du skulle ventet med å ta telefonen. Det var vel ikke sååå viktig at det ikke kunne vente i noen sekunder. og hvis jeg har forstått riktig så har du abonnemnet som du får av din far og har derfor nok penger til å ringe opp den personen igjen. Eller tar jeg mektig feil nå?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...