Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tonio: BLink er for fjortiss folk, det inkluderer deg

Jeg bryr meg ikke om andre mener jeg er fjortis eller ikke så lenge jeg får lov til å være meg selv. :) Kanskje ikke alle synes det er det viktigste, men det gjør jeg.

Hehe, bare terger, visste nemlig at du kom til å komme med en forklaring :D

Tonio kommer mer og mer skjeldent med forklaringer. Hun er i ferd me å miste "Tonioheten" sin! :p

Lenke til kommentar
Jeg har sjeldent tid til å ta meg av tid til å fortelle ting til tøsene mine på MSN, spesielt de som er slemme. Dessverre er du en av dem Rune! Sorry! :(

 

:green:

Synes at jeg er meget hyggelig mot deg.

Kan du nevne ett eksempel, der jeg har vært slem mot deg?

Spør på MSN i stedet for her, de folka gir langt faen i slike ting.

 

Jeg gjør ikke noe spesielt med huden min, men har nesten aldri kviser.

Lenke til kommentar
På vei til skolen i dag - jeg sykler, sporty og sprek som jeg er. Skal krysse veien et sted, i et gangfelt. Men så ringer mobilen min, og jeg tar den opp, og før jeg vet ord av det tuter to biler på meg. Herregud! Har de liksom sååå dårlig tid at jeg ikke får ta en telefon engang?! Unnskyld meg her, en gammel volvogreie og en Nissan - de må faen meg ha tid til at jeg tar en telefon. Skam dere, volvo og nissan-eiere!

 

Stopper du seriøst midt i veien, for å ta telefonen?

Lenke til kommentar
På vei til skolen i dag - jeg sykler, sporty og sprek som jeg er. Skal krysse veien et sted, i et gangfelt. Men så ringer mobilen min, og jeg tar den opp, og før jeg vet ord av det tuter to biler på meg. Herregud! Har de liksom sååå dårlig tid at jeg ikke får ta en telefon engang?! Unnskyld meg her, en gammel volvogreie og en Nissan - de må faen meg ha tid til at jeg tar en telefon. Skam dere, volvo og nissan-eiere!

 

Stopper du seriøst midt i veien, for å ta telefonen?

Sikkert folk som skulle på jobb osv :wee:

Som må arbeide :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...