Mala Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Her er grunnen at du aldri skal leke med flammer. Vi springer bortover og han hopper og jeg tramper ham på føttene. Han er litt hvit på foten nå. Rart nok.Kan se at veggen lyser opp osv FILM HER Off så latterlig :!: Kødder du? Ser på veggen osv at det lyser, begynte og krype oppover beine hans Nei eg lo godt her, det der minnte meg på ein litt artig historie eg kan dele med denne gjengen her For å gjøre den litt kort, eg og 2 kamerater hadde fått fatt i noe SVÆRT lett antennelig stoff. Og vi kunne jo ikkje la den sjangsen gå fra oss, så eg tok en pinne å dyppa den nedi boksen mens en anna satte fyr på pinnen. Så drypte det en liten flamme partikkel nedi boksen, infernoet som senere utspilte seg var et faktum. Eg fikk panikk og sparke boksen vekk for å slokke(BAD IDEA) og dette havna på han eine kameraten av meg, og heile buksa hans tok fyr :!: Og dere kan tru han sprang,rulla og hoppe som en annen jævel rundt omkring, og vi LO, vi lo så vi vi ramla rundt og det var bare heilt utrolig latterlig heile greiene. Eg har aldri i mitt liv sett en menneskekropp vri seg så mye i pannik Og etter infernoet var over sa offeret ; " Ka faen ska eg si til mamma no da?" Eg svarer" Du kan si at eg satte fyr på det, for ho vil aldri tru på det alikevel" :!: 1.stk bukse havarert og et minne for livet eg ler meg ihjel av den dag dag Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Gratulerer med sengelappen @kd!=) Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Gratulerer med sengelappen @kd!=) For å sitere min bror; takker og bukker og neier og nikker. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 (endret) *Opeth - Death Whispered a Lullaby* Har akkurat slettet litt over 100 kontakter på Msn listen min, bare masse dritt folk som jeg aldri snakker med.. Gratulerer med dagen, @kd :9 Håper du har hatt en fin dag Endret 9. september 2005 av Eline Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Har akkurat slettet litt over 100 kontakter på Msn listen min, bare masse dritt folk som jeg aldri snakker med.. *titte etter* *puste lettet ut* Jeg er ikke slettet! Edit: Takk skal du ha, Eline. Endret 9. september 2005 av @kd Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Har akkurat slettet litt over 100 kontakter på Msn listen min, bare masse dritt folk som jeg aldri snakker med. Så nå har du litt under 50 igjen? *Føle seg spesiell* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Ingen tør å slette deg Goophy. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Ingen tør å slette deg Goophy. Nei, det er jo innlysende. *slette seg selv* Lenke til kommentar
Eline Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Har akkurat slettet litt over 100 kontakter på Msn listen min, bare masse dritt folk som jeg aldri snakker med. Så nå har du litt under 50 igjen? *Føle seg spesiell* Har 115 igjen.. Men du er spesiell, kjære! @kd: Jeg kan ha slettet deg, uten å blokkere deg.. Så da ser du fortsatt st jeg er pålogget.. Men jeg har ikke slettet deg. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Det går ann å gå inn et sted på MSN og finne ut om noen har deg i listen eller ikke!=) Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 @kd: Jeg kan ha slettet deg, uten å blokkere deg.. Så da ser du fortsatt st jeg er pålogget.. Men jeg har ikke slettet deg. Jaja, men så lenge jeg tror at du ikke har slettet meg, så er det nok. *spille cs* Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Har akkurat slettet litt over 100 kontakter på Msn listen min, bare masse dritt folk som jeg aldri snakker med. Så nå har du litt under 50 igjen? *Føle seg spesiell* Veeel.. Grensa er jo økt fra 150 til 250 kontakter, så egentlig er du ikke så veldig spesiell at det gjør no Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Veeel.. Grensa er jo økt fra 150 til 250 kontakter, så egentlig er du ikke så veldig spesiell at det gjør no Nice one, men jeg er fortsatt mer spesiell enn du tror. *titte på forumberte-gruppa* Neida. Tonio, enkelte klienter lar deg se hvem som har deg i listen og ikke, ja. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 *Opeth - Death Whispered a Lullaby* Har akkurat slettet litt over 100 kontakter på Msn listen min, bare masse dritt folk som jeg aldri snakker med.. Gratulerer med dagen, @kd :9 Håper du har hatt en fin dag Digger den sangen jeg og Opeth med to bid you farewell er også fin Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Tonio, enkelte klienter lar deg se hvem som har deg i listen og ikke, ja. Gaim og MSN messenger ihvertfall. Fredrik er løs på Blink.. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Tonio: BLink er for fjortiss folk, det inkluderer deg Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Tøff film den der. Knis... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Tonio: BLink er for fjortiss folk, det inkluderer deg Jeg bryr meg ikke om andre mener jeg er fjortis eller ikke så lenge jeg får lov til å være meg selv. Kanskje ikke alle synes det er det viktigste, men det gjør jeg. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Tonio: BLink er for fjortiss folk, det inkluderer deg Jeg bryr meg ikke om andre mener jeg er fjortis eller ikke så lenge jeg får lov til å være meg selv. Kanskje ikke alle synes det er det viktigste, men det gjør jeg. Hehe, bare terger, visste nemlig at du kom til å komme med en forklaring Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Jeg er da alltid løs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg