Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Her er grunnen at du aldri skal leke med flammer. Vi springer bortover og han hopper og jeg tramper ham på føttene. Han er litt hvit på foten nå. Rart nok.

Kan se at veggen lyser opp osv :green:

FILM HER

Off så latterlig :!:

Kødder du? Ser på veggen osv at det lyser, begynte og krype oppover beine hans :wee:

Nei eg lo godt her, det der minnte meg på ein litt artig historie eg kan dele med denne gjengen her :idea:

For å gjøre den litt kort, eg og 2 kamerater hadde fått fatt i noe SVÆRT lett antennelig stoff. Og vi kunne jo ikkje la den sjangsen gå fra oss, så eg tok en pinne å dyppa den nedi boksen mens en anna satte fyr på pinnen. Så drypte det en liten flamme partikkel nedi boksen, infernoet som senere utspilte seg var et faktum. Eg fikk panikk og sparke boksen vekk for å slokke(BAD IDEA) og dette havna på han eine kameraten av meg, og heile buksa hans tok fyr :!: Og dere kan tru han sprang,rulla og hoppe som en annen jævel rundt omkring, og vi LO, vi lo så vi vi ramla rundt og det var bare heilt utrolig latterlig heile greiene. Eg har aldri i mitt liv sett en menneskekropp vri seg så mye i pannik :evil:

Og etter infernoet var over sa offeret ; " Ka faen ska eg si til mamma no da?" Eg svarer" Du kan si at eg satte fyr på det, for ho vil aldri tru på det alikevel" :p :!:

1.stk bukse havarert og et minne for livet eg ler meg ihjel av den dag dag :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har akkurat slettet litt over 100 kontakter på Msn listen min, bare masse dritt folk som jeg aldri snakker med.

Så nå har du litt under 50 igjen?

*Føle seg spesiell*

Har 115 igjen.. Men du er spesiell, kjære!

@kd: Jeg kan ha slettet deg, uten å blokkere deg.. Så da ser du fortsatt st jeg er pålogget.. Men jeg har ikke slettet deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...