Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som vet hva det er med at tommel og langefinger såvidt skal rekke rundt håndleddet? Var noen som snakket om at om den gjorde det med margin, da var man undervektig. Noen som har hørt mer om det?

Hørtes helt hinnsides ut, jeg har svært tynne håndledd og får fingrene lett rund hådleddet, men jeg er på ingen måte undervektig. Ei heller er man overvektig pga man ikke klarer det.

Lenke til kommentar
Hm, skal jeg ringe politiet når det stopper en gammel fyr (70 år sikkert) uttafor huset her, ser på bilene våre, ser på huset, ser på postkassa, og så når noen går ut, så spør han om det bor to unge jenter her..?

Spørr han hva i alle dager er det han lurer på..

Han lurte på om det bodde to unge jenter her.. :)

Lenke til kommentar

Hvilket parti vant Aftenpostens t-skjorte test? OSLO UNGE HØYRE! Hvem har sånn t-skjorte, og brukte den senest i gymtimen i dag? JEG!

Trykk: "Lov å lykkes"

Førsteinntrykk: Sukkersøtt. Farge som er grotesk alle andre steder enn i Bogstadveien, men så er det vel også der Høyre fisker etter velgere. Partiet skal ha for å produsere egne jente t-skjorter, men kunne godt kopp med noe tøffere enn et Barbie-plagg.

Budskap: Virker litt perspektivløst og naivt, men i tråd med skjortens visuelle uttrykk - og partipolitikken forøvrig. Med andre ord: GJENNOMFØRT!

Assosiasjoner: Chick-litterator, kaffe latte med soyamelk, hemmelig forelsket i Torbjørn Røe Isaksen.

Karakter: 5

Hvis vi vinner valget like godt som t-skjortevalget, da er det gjort!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...