Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
6timerssøvn er for lite for meg. Vekk meg! (Tonio pleier å hjelpe meg her)

Gjør jeg?

 

På skolen i dag gikk alt til helvete, måtte som jeg skrev tidligere sykle alene i dag, ikke noe stort. Men da jeg kom inn kom Marlene R. bort til meg og sa "Tone Lise, kan ikke du være med meg på Rema etterpå?" (vi har kantina på fredager). Første time var norsk, der slapp jeg mange oppgaver siden jeg hadde vært syk. Andre var Rema, tredje var å ordne baguettene (50 stykker) og pizzaene (10). I storfri fant vi ut at det egentlig skulle kjøpes inn 25, slik at det ble 50 når de ble ferdigsmurt... Enden på visa ble at de til slutt kostet fem kroner per stykk. I fjerde time telte jeg pengene, siden vi kjøpte over 80 sjokolader og fikk solgt lite av dem, og alt det andre tuller, fikk vi bare et overskudd på ~500 kroner. Femte og sjette time var helt vanlige. Etter skolen dro jeg til banken og Rema for å sette inn penger og betale det vi lånte.

Fikk heller ikke lov til å dra til Oslo, Daniel har dratt nå uansett og jeg tar ikke sjansen på å dra alene.

 

Alt i alt er det vært en fin dag til nå. :D

Lenke til kommentar

Yo!

 

Som dere sikkert ikke har lagt merke til så kom jeg ikke online rundt den 25. aug som antatt. Dette har med tekniske problemer å gjøre.

 

Jeg har derimot lagt merke til at det er skrevet masse kveldsunderholdning her i tråden, men de tekniske problemene er ikke over.Det medfører at jeg ikke får lest den foreløpig. (sitter nå på skolen)

 

Kan også melde om at det går overraskende bra å leve avskåret fra omverdenen. Har ikke TV, ikke aviser og ikke PC. Altså vet jeg lite om hva som skjer. Det jeg derimot vet er at Lumines til PSP kan spilles i time etter time, og at boksene kommer dettende ned i hodet mitt også når jeg ikke spiller.

Lenke til kommentar
Hm, skal jeg ringe politiet når det stopper en gammel fyr (70 år sikkert) uttafor huset her, ser på bilene våre, ser på huset, ser på postkassa, og så når noen går ut, så spør han om det bor to unge jenter her..?

Spørr han hva i alle dager er det han lurer på..

Hmm, kan jo være bestefaren? :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...