Goophy Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 I did not have sexual relations with those women. Step one: Denial. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Jeg HATER krl! Som vi skal ha når det ringer inn KRL faktisk...er ikke det en ungdomsskole ting? EDTI: * være sliten etter at jeg har tatt image på 12 pc'er * Ja... 10.klasse Siste time fredag Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 (endret) I did not have sexual relations with those women. Step one: Denial. Vi snakker om noe annet. *kremt Step Two: Avoidance kremt* Endret 9. september 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Kanskje likegreit det. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Tror jeg ser en Whose Line episode nå, jeg... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Oslotur i dag. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Ahhhhh jeg vil bli frisk! *Provosert* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 6timerssøvn er for lite for meg. Vekk meg! (Tonio pleier å hjelpe meg her) Gjør jeg? På skolen i dag gikk alt til helvete, måtte som jeg skrev tidligere sykle alene i dag, ikke noe stort. Men da jeg kom inn kom Marlene R. bort til meg og sa "Tone Lise, kan ikke du være med meg på Rema etterpå?" (vi har kantina på fredager). Første time var norsk, der slapp jeg mange oppgaver siden jeg hadde vært syk. Andre var Rema, tredje var å ordne baguettene (50 stykker) og pizzaene (10). I storfri fant vi ut at det egentlig skulle kjøpes inn 25, slik at det ble 50 når de ble ferdigsmurt... Enden på visa ble at de til slutt kostet fem kroner per stykk. I fjerde time telte jeg pengene, siden vi kjøpte over 80 sjokolader og fikk solgt lite av dem, og alt det andre tuller, fikk vi bare et overskudd på ~500 kroner. Femte og sjette time var helt vanlige. Etter skolen dro jeg til banken og Rema for å sette inn penger og betale det vi lånte. Fikk heller ikke lov til å dra til Oslo, Daniel har dratt nå uansett og jeg tar ikke sjansen på å dra alene. Alt i alt er det vært en fin dag til nå. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 fåredrage gikk supert!! tror jeg får 6! (en så i boka til læreren!!) Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 fåredrage gikk supert!! tror jeg får 6! (en så i boka til læreren!!) Bra det ikke var en stil. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Fikk heller ikke lov til å dra til Oslo Bullshit.com Det er du som ikke tør å skamslå en tilfeldig bilist for å få skyss til togstasjonen! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 fåredrage gikk supert!! tror jeg får 6! (en så i boka til læreren!!) Bra det ikke var en stil. Skulle til å si. Great minds think alike. :!: Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Hm, skal jeg ringe politiet når det stopper en gammel fyr (70 år sikkert) uttafor huset her, ser på bilene våre, ser på huset, ser på postkassa, og så når noen går ut, så spør han om det bor to unge jenter her..? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Fikk heller ikke lov til å dra til Oslo Bullshit.com Det er du som ikke tør å skamslå en tilfeldig bilist for å få skyss til togstasjonen! Selv om du ikke hatt noe imot det så liker ikke jeg å slå folk! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Oioioioi. Lillestrøm kino åpnet i går! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Jeg HATER krl! Som vi skal ha når det ringer inn KRL faktisk...er ikke det en ungdomsskole ting? EDTI: * være sliten etter at jeg har tatt image på 12 pc'er * KRL har man på ungdomsskolen... I tredje gym er det vel "religion og etikk" Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 bye bye folks. Stikker å samler inn noe cash jeg Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Yo! Som dere sikkert ikke har lagt merke til så kom jeg ikke online rundt den 25. aug som antatt. Dette har med tekniske problemer å gjøre. Jeg har derimot lagt merke til at det er skrevet masse kveldsunderholdning her i tråden, men de tekniske problemene er ikke over.Det medfører at jeg ikke får lest den foreløpig. (sitter nå på skolen) Kan også melde om at det går overraskende bra å leve avskåret fra omverdenen. Har ikke TV, ikke aviser og ikke PC. Altså vet jeg lite om hva som skjer. Det jeg derimot vet er at Lumines til PSP kan spilles i time etter time, og at boksene kommer dettende ned i hodet mitt også når jeg ikke spiller. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Hm, skal jeg ringe politiet når det stopper en gammel fyr (70 år sikkert) uttafor huset her, ser på bilene våre, ser på huset, ser på postkassa, og så når noen går ut, så spør han om det bor to unge jenter her..? Spørr han hva i alle dager er det han lurer på.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Hm, skal jeg ringe politiet når det stopper en gammel fyr (70 år sikkert) uttafor huset her, ser på bilene våre, ser på huset, ser på postkassa, og så når noen går ut, så spør han om det bor to unge jenter her..? Spørr han hva i alle dager er det han lurer på.. Hmm, kan jo være bestefaren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg