Mala Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Syns no fortsatt 3 timers skoledag hevder seg her inne eg altså Og når vi begynner 13:15 på en mandag så er det bare bra! Ikkje glemme det at en har fri hver ondsag.... Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 (endret) DOBBEL POST Endret 9. september 2005 av askogli Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Svarer for Tonio da VAKNA -Teddy-! Lærarene kjem!! :!: Har faktiskt norsk nå og. @Steina: Jeg begynner klokka 0800, bussen går 0717... Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Busselskapene har jo ikke tilrettelagt bussrutene for vidergående elever! Grr. Men, trur jeg kanskje stikker opp på bakeren snart Får 10 400 i stipend (halvåret) Men jeg stikker nå., kose dere på skolen, hehe. Hade Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 YeY! Fransk læreren e vekke! og no har eg økonomi! surfe på nettet og dille innpå forumet heele tiden... Slå den?! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 I am teh bored y´know Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 I dag skal jeg ta tog helt av lene for førse gang Har tatt toget uten viksene før, men med kompiser. I dag skal jeg kjøre det i 20 min. alene Blitt stor gutt nå eller? Ja det har jeg :!: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Da er jeg kommet tilbake fra nattkampanjen, og jeg har ikke kost meg så mye på lenge. Utrolig artig å diskutere politikk med folk på gaten, se på de fulle studentene forsøke å forklare hvorfor de stemmer SV, osv. Rett og slett en vellykket natt, men nå er jeg stuptrøtt. Skal bare en rask tur innom øyelegen før det er rett i sengs for meg. Ha det fint. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Ble det noe på deg? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Ble det noe på deg? Han hadde seg sikkert med alle høyre-jentene. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Ja da ramla eg meg avsted til skolen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Ble det noe på deg? Han hadde seg sikkert med alle høyre-jentene. I did not have sexual relations with those women. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Jeg bare eeeeeeelsker økonomitimene! Jaja, ferdig om en times tid, så er det helg! Mon tro hva jeg skal gjøre i helgen... Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Eg var ferdi på skulen kl13, og har fri på mandag, long helg på meg Du kan sitta heima å nerda deg Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Jeg HATER krl! Som vi skal ha når det ringer inn Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Mark Hummel spiller på dirty Nelly i hamar i dag! Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Mark Hummel spiller på dirty Nelly i hamar i dag! Så då har du planane klare ? Mark Hummel og kebab då eller? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Mark Hummel spiller på dirty Nelly i hamar i dag! Så då har du planane klare ? Mark Hummel og kebab då eller? Munnspillguru da gitt. Ja skal ikke se bort ifra en kebab Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Jeg HATER krl! Som vi skal ha når det ringer inn KRL faktisk...er ikke det en ungdomsskole ting? EDTI: * være sliten etter at jeg har tatt image på 12 pc'er * Endret 9. september 2005 av haddis Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Du kan sitta heima å nerda deg Sounds like a plan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg