Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer med dagen til Pluto(32), danandre(20), ePsiLON47(20), Tuba.Titan(22), Crusader*(20), Scix(18), LaStrada(18), E|Diablo666(19), magnum_h_a(16), HansErik(16), Inspire(26), HeAtHeN(30), aeinstein(21), kah(25), SmalHans @ NRK(24), Ripz911(15), xGerryx(17), numb(30), xander77(28), St.Jimmy(15), RS2quattro(27), Gaming(15), L@xen(16), St.Matias(96)!

Lenke til kommentar
Så utrolig teit... For et par dager siden var lærerne MEGET strikte på drikking i klasserommet.

Nå kommer læreren inn med vannflaske med "tut" og går rundt og drikker, jeg sier "Hva gjør du nå?" og får til svar at dette gidder han ikke diskutere.

De sa selv at det var administrasjonen som satte reglene, trodde det gjaldt lærere og. Eller klarer ikke de kløne til og ødelegge ting de og? :hmm:

haha.. Er slikt her også.. Ikke noe drikking på klasserommene etter at noen her på skolen klarte å drikke kjøleveske :roll:

Vi får lov til å drikke vann nå da, da vi har fått gratis vannflasker som lukter dritt av, og vann automater i gangene med varmt heslig springvann :hm:

Gratulere med dagen ja @kd :thumbup:

Edit: Kjørte moped til skolen i dag eller? :wee:

Det gjorte jeg på bursdagen.. Kjørte og hentet mopedkortet :p

Endret av Steina
Lenke til kommentar
Gratulerer med dagen til Pluto(32), danandre(20), ePsiLON47(20), Tuba.Titan(22), Crusader*(20), Scix(18), LaStrada(18), E|Diablo666(19), magnum_h_a(16), HansErik(16), Inspire(26), HeAtHeN(30), aeinstein(21), kah(25), SmalHans @ NRK(24), Ripz911(15), xGerryx(17), numb(30), xander77(28), St.Jimmy(15), RS2quattro(27), Gaming(15), L@xen(16), St.Matias(96)!

Men ikke til meg? *daske*

Lenke til kommentar

Men ikke til meg? *daske*

Nei, lurer på hvorfor ikke du står på fremsiden :hmm:

Edit: Glem det :p

fredrikrb som bare kødder :(

Endret av Steina
Lenke til kommentar

Nei, har mekaniske og da er IKT inlagt 2 timer i uken. Er ferdig om en halv time cirka. Holder på med å lære oss Office 2003. Kan det meste fra før av :p *liten datanerd :blush: *

Skal på jakt etter skolen :D

Skal sitte 6 timer i bil, så sove, deretter gå fra 0moh til cirka 400moh :(

Så ligge jeg på hytten. Forhåpentligvis så skal jeg skyte litt på lørdag eller søndag.

Har forresten sammenføynings metoder i siste. Noen som vet hva det er? :p

Idiotiske navn i mek:

Sponfraskillende bearbeiding: dreiing, fresing og annet div. av metall.

Sammenføyningsmetoder: Sveising:

Montering og reparasjonsteknikk: Fikse og lage ting innen mekaniske.

Kjedelige lærere og iskaldt klasserom er ikke en god kombinasjon :(

Oy! Det er vist nesten bare klaging på meg :p Men det er jo fredag, jeg er lei av skolen for denne uken, har jo fått 6 forskjellige timeplaner i løpet av 2 uker! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...