Share the pain Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Hoho, Jeg og Neptun_ spilte silent heroes for et par timer siden. Det var Gøy! Endret 9. september 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Våknet for en halvtime siden! La meg i 00:30tiden eller noe og nå får eg søren ikke sove mer selvom eg var dau trøtt når eg gikk å la meg. Like greit siden vi flytter ut imorgen og eg må skru ned kåken her. *sette på kåfien* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Får mekke meg litt mer nattmat snart. Har sett ferdig So You Think You Can Dance episode 1-7 og må si at jeg er inspirert. *danse litt for seg selv* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Nattmat.... Hihi for meg blir det frokost. Morsomt siden eg ville sett på denne tiden som sent om natten og ikke tidlig om morningen. *mekke frokost* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 g\morgen. ellerno.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 God morgen skogstroll! Greide å våkne klokken halv seks i dag, fikk ikke sove etter det.. Og nå skal jeg snart sykle til skolen, alene, fordi hun jeg pleier å sykle med er i syden og det ellers ikke bor noen som går på Hov her i nærheten. Kjempegøy. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 g\morgen. ellerno.. Jepp. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Nydelig morgen! Solen er tilåmed på vei opp og nå skal det ryddes og greier så blir det en langtur med vofsen i skogen. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 (endret) god morgen folkens. Hva skjer hjemme på nerdeplassene for tia? mitt mini prosj (skrudd sammen denna morgenen): edit: leif Endret 9. september 2005 av Liquid Crystal Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 http://www.aftenposten.no/kul_und/article1111467.ece Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 http://www.aftenposten.no/kul_und/article1111467.ece hm, lol Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Da har jeg rulla ræva mi ut av senga og kjørt ut til skolen. FREDAG! Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 gratulerer Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 FREDAG! Skulle akkurat til å skrive det samme Fredag Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Fredag.... samme dag som alle andre....vel ikke for dere skole/jobb folk da. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Moorn Varmer godt med en trippel Cafe Mocca før skulen, ja. Endret 9. september 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
diversity Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Får mekke meg litt mer nattmat snart. Har sett ferdig So You Think You Can Dance episode 1-7 og må si at jeg er inspirert. *danse litt for seg selv* Jeg så epi 1-3 igår Nå er det skole som vanlig bussen om 20 min.. for å så sitte i 2 timer å se på at folk ha gym Men så er det fest ikveld også, så jeg har noe å se frem til Endret 9. september 2005 av diversity Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Så utrolig teit... For et par dager siden var lærerne MEGET strikte på drikking i klasserommet. Nå kommer læreren inn med vannflaske med "tut" og går rundt og drikker, jeg sier "Hva gjør du nå?" og får til svar at dette gidder han ikke diskutere. De sa selv at det var administrasjonen som satte reglene, trodde det gjaldt lærere og. Eller klarer ikke de kløne til og ødelegge ting de og? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Foredraget var jo NESTE fredag! Ikke denne fredagen, NESTE fredag! - Trodde jeg. Tok det helt på sparket, på engelsk. Klarte å stokke om på alle ord og bokstaver og uttale det meste feil. Snakker om stress... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Gjett hvem som har bursdag i dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg