Juleniss1 Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Skal si vi er kresne her da. Over halvparten av jentene i min klasse hadde jeg heller skutt meg selv enn å ha meg med de. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Nå er det bare 3 dager igjen til Polen-tur. Konsentrasjonsleirene? Gjorde kraftig inntrykk på meg ihvertfall, en ellers kanon morro tur Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 En jente i klassen spurte meg foran hele klassen i dag om jeg ville ha sex med henne. Noen jenter i klassen er RARE. Du svarte selvfølgelig ja, eller? Nope, hun er ikke den diggeste, for å si det sånn. Skal si vi er kresne her da. Vi snakker her om ei jente som bare spør alt og alle til hun får ja. Ikke noe å samle på Som en kamerat av meg sa " Et hol er et hol " "Aant den min gode venn" svarte eg, men en plass går grensen Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Jeg hadde en slik i klassen. Han likte alt med et hull mellom beina. Selv om det var fire bein... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Jeg hadde en slik i klassen. Han likte alt med et hull mellom beina. Selv om det var fire bein... :!: Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 You know you wanna hit that! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Høyremannen hos oss sa dette om SVs forslag om å fjerne karakterer. «Det funker dårlig å søke utdanning i utlandet og forklare at du ikke har karakterer. «I've got no grades to show you, but I can show you this fjøl i made in sløyden» ^^ Hva skule går du på? Han sa det på Haugesund Maritime Tekniske Vidergående Skole Også kalt HMTVS eller Karmsund Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 You know you wanna hit that! I'd hit it Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 yey! jeg klarte å smugle laptopen med opp, for å "såve" Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Høyremannen hos oss sa dette om SVs forslag om å fjerne karakterer. «Det funker dårlig å søke utdanning i utlandet og forklare at du ikke har karakterer. «I've got no grades to show you, but I can show you this fjøl i made in sløyden» ^^ Hva skule går du på? Han sa det på Haugesund Maritime Tekniske Vidergående Skole Også kalt HMTVS eller Karmsund Bare å innse at den dras på samtlige skoler... Uansett, den får frem poenget. Danielsn - PC-forbud? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Nå legger jeg meg like så godt Noen fom er online på dagen i morgen eller, så vi kan holde litt liv her Natta fredrikrb, jonsen, Mala Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Natta. Kryper til køys selv. Fremføring av radioprogrammet i morgen. Woot. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Lurer på om eg skal se Forbannelsen(orginalen) før eg hopper til sengs Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Lurer på om eg skal se Forbannelsen(orginalen) før eg hopper til sengs Ikke gjør det, den er dårlig. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 *Knock Knock* Who's there? Bo Bo-who? Booohooo! Jeg legger meg nå, uten å ha gjort økonomileksa! God natt! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Lurer på om eg skal se Forbannelsen(orginalen) før eg hopper til sengs Ikke gjør det, den er dårlig. Bedre enn den amerikanske Btw...oioioi for en humor..her ja Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 godaften hw.no folket! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Hva gjør jeg nå, da? Ingen på msn, ingen underholdning. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Jeg er på MSN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg