brd Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Da var dagens fotball trening over Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 *kosepåHylo* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 I am outta here, peeps. Kl 2300 begynner Unge Høyres siste innspurt før valget på mandag. Vi skal spre The Good Message rundtom i Bergen-by! Vi deler også ut nøkkelringstoler, med "Stol på Høyre, la oss sitte i 4 år til" på dem. Det blir en artig kveld, folkens. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Dvaske unger! Poster så mye dere.. Uansett skal a Tonio legge seg nå, for i morgen må hun på skole. Før hun skrur av skjermen ønsker hun at alle andre har det koselig og en god natt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 I am outta here, peeps. Kl 2300 begynner Unge Høyres siste innspurt før valget på mandag. Vi skal spre The Good Message rundtom i Bergen-by! Vi deler også ut nøkkelringstoler, med "Stol på Høyre, la oss sitte i 4 år til" på dem.Det blir en artig kveld, folkens. Godt godt. Er stolen et bergens-påfunn? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Ap vant av en eller annen grunn valget på skolen vår. Helt sykt. De vant med 132 stemmer. Høyre på annen med 109, og FrP på tredje med 33 stemmer. Det var for øvrig to stemmer på Pensjonistpartiet. Endret 8. september 2005 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Herregud nå har jeg fått ti dagers gjestepass i wow. Og to kamerater maser dritten ut av meg for å få meg til å logge meg på. Uff herregud, føler ikke for å spille det heller i grunn Venter jeg til i morra blir det vel 20 ubesvarte anrop på mobilen tenker jeg.. Lenke til kommentar
jonsen Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Enda et UH-medlem fra Bergen her. På vår skole fikk vi intet mindre enn 44,8 % oppslutning. Vet at Bergen UH skal plassere ut rundt 10 gigantiske oppblåsbare stoler forskjellige steder i Bergen i natt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Jeg tok kvelden. snart starter Jackass og Viva La Bam Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Her var det lite liv, da får jeg ha party for meg selv Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Sitter med Dell Inspiron 9300 her nå. Og den er finere enn forventa! Kameraten bestilte med den beste skjermen og Geforce Go 6800. Helt rått bilde. Jeg kan sitte å bare studere klarhet. 1920x1200 på en 17" widescreen LCD-skjerm. Her har LCD-produsentene for stasjonære noe å lære. :drible: Og BTW: http://gamer.no/art.php?articleId=18885 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 En jente i klassen spurte meg foran hele klassen i dag om jeg ville ha sex med henne. Noen jenter i klassen er RARE. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Da var dagens fotball trening over Håh, jeg har også spilt fotball idag. Og dæven så jeg suger.. Mista "gamle" kunster siden barneskolen.. Menmen, nå blir det sjokolademousse, ikke mindre enn 4 poser (1,5 liter ellerno).. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 En jente i klassen spurte meg foran hele klassen i dag om jeg ville ha sex med henne. Noen jenter i klassen er RARE. Du svarte selvfølgelig ja, eller? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 En jente i klassen spurte meg foran hele klassen i dag om jeg ville ha sex med henne. Noen jenter i klassen er RARE. Du svarte selvfølgelig ja, eller? Nope, hun er ikke den diggeste, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Enda et UH-medlem fra Bergen her. På vår skole fikk vi intet mindre enn 44,8 % oppslutning. Vet at Bergen UH skal plassere ut rundt 10 gigantiske oppblåsbare stoler forskjellige steder i Bergen i natt. Det stemmer, jeg er på vei ut døren nå. Hvorfor er du ikke med? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 En jente i klassen spurte meg foran hele klassen i dag om jeg ville ha sex med henne. Noen jenter i klassen er RARE. Du svarte selvfølgelig ja, eller? Nope, hun er ikke den diggeste, for å si det sånn. Et sted må jo du begynne... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Jeg tok kvelden. snart starter Jackass og Viva La Bam Bitch say whaaat? Starter snart? Sånn i dag liksom? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 En jente i klassen spurte meg foran hele klassen i dag om jeg ville ha sex med henne. Noen jenter i klassen er RARE. Du svarte selvfølgelig ja, eller? Nope, hun er ikke den diggeste, for å si det sånn. Skal si vi er kresne her da. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 En jente i klassen spurte meg foran hele klassen i dag om jeg ville ha sex med henne. Noen jenter i klassen er RARE. Du svarte selvfølgelig ja, eller? Nope, hun er ikke den diggeste, for å si det sånn. Skal si vi er kresne her da. Vi snakker her om ei jente som bare spør alt og alle til hun får ja. Ikke noe å samle på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg