Fredrik Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Så fordi jeg kun nevnte OT-baren tok jeg feil? YES! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 <333333 *ælszk* Kos. Fy faen. Jeg er trøtt. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 veit da ikke hvor man kjøpe det men kan ikke snakke om det her Kan vi vel. http://www.mobech.no/ har mye bra, folka som jobber der har peil. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Postcount telles ikke her i denne baren. "OT-baren" telles ikke innlegg, men...Off-Topic teller heller ikke innlegg. Jeg har rett, hun har feil. Så fordi jeg kun nevnte OT-baren tok jeg feil? Ja? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 veit da ikke hvor man kjøpe det men kan ikke snakke om det her Kan vi vel. http://www.mobech.no/ har mye bra, folka som jobber der har peil. Hihi. Det er et steinkast fra skolen min. Jeg var der en gang å slo på sånn dukke Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Postcount telles ikke her i denne baren. "OT-baren" telles ikke innlegg, men...Off-Topic teller heller ikke innlegg. Jeg har rett, hun har feil. Så fordi jeg kun nevnte OT-baren tok jeg feil? Ja? Jeg sa jo ikke at det var det eneste stedet kjære deg, og jeg nevnte bare baren fordi han sa han hadde minst femten innlegg her. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Tonio: Innse at du tar feil! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Dere prater om alt og ingenting Zzz Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Tonio: Innse at du tar feil! Eller burde du innse at du tok feil (mtp. at du mener jeg tok feil.)? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Nå er det bare 3 dager igjen til Polen-tur. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Nå er det bare 3 dager igjen til Polen-tur. Kjøp masse tobakk Med skole? Pass på og ha en lomme nederst som du får 3 kartonger i Har de prince der? Endret 8. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Tonio: Innse at du tar feil! Skal vi sette opp en funksjonslikning for Tonio? Ja, det skal vi. Tonio=S+G*D^2/F S = Sur G = Grinete D = Dum F = Feil Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Tonio: Innse at du tar feil! Eller burde du innse at du tok feil (mtp. at du mener jeg tok feil.)? Kanskje dere begge tok feil og ingen bryr seg? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Tonio: Innse at du tar feil! Skal vi sette opp en funksjonslikning for Tonio? Ja, det skal vi. Tonio=S+G*D^2/F S = Sur G = Grinete D = Dum F = Feil Jeg er dom. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Tonio: Innse at du tar feil! Skal vi sette opp en funksjonslikning for Tonio? Ja, det skal vi. Tonio=S+G*D^2/F S = Sur G = Grinete D = Dum F = Feil Ditto. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Tonio: Innse at du tar feil! Eller burde du innse at du tok feil (mtp. at du mener jeg tok feil.)? Kanskje dere begge tok feil og ingen bryr seg? quote for truth. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Tonio: Innse at du tar feil! Skal vi sette opp en funksjonslikning for Tonio? Ja, det skal vi. Tonio=S+G*D^2/F S = Sur G = Grinete D = Dum F = Feil Og der har vi grunnen til at jeg digger deg. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Tonio: Innse at du tar feil! Skal vi sette opp en funksjonslikning for Tonio? Ja, det skal vi. Tonio=S+G*D^2/F S = Sur G = Grinete D = Dum F = Feil Og der har vi grunnen til at jeg digger deg. Hihi. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Lykke til Neptun, ha en fint tur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg